Jeg blir leid inn til nattklubber

Blir jeg leid inn til eventer? Får jeg betalt for det? Hva mener jeg med event? Dette kan jeg skjønne er interessant for dere, så derfor tenkte jeg å fortelle litt om det! 🙂

Det er slik at ulike nattklubber ofte vil leie inn “realitystars” (lol) til deres klubb og kjøre i gang et event. Da har vi en som booker oss inn, selger inn vårt varemerke og kommer frem til pris på hvor mye vi krever for å komme på et slikt event. Et event innebærer at vi som blir leid inn er “hovedgjestene” og typ underholder nattklubben innimellom. Det ene eventet Pierre var på underholdte de for eksempel med en kuleseremoni hvor nattklubben delte ut 16.000 kroner. Det er altså kule aktiviteter når vi ankommer klubben, he he! Vi har alltid vårt eget VIP-området hvor vi har tilgang til drikke og tid for oss selv, med vakter som passer på.

Jeg elsker eventer og det å mingle med folk! Alltid like gøy å se hvor mange som møter opp, og som vil treffe oss. I løpet av eventet får vi muligheten til å treffe dere, snakke med dere og ta bilder med de som ønsker det.

For en stund siden ble jeg, Sara og Pierre ganske sjokkert over hvor gira dere på Park var da vi kom til klubben. Det tok jo helt av! Jeg blir like smigret og overrasket hver eneste gang. Det er så utrolig gøy, men samtidig ganske surrealistisk.

Hvor mye vi får betalt er veldig varrierende fra person til person. Det kommer litt an på hvor “stor” du er og hvor mange du evt vil kunne tiltrekke til klubben. Vi har vært på event rundt om i Norge, blant annet i Bergen, Porsgrunn. Trondheim og Oslo. Jeg har faktisk vært innleid i London også! Det var sinnsykt kult. Dere husker kanskje det? 🙂

Jeg håper dere fikk svar på det dere lurte på! Om ikke må dere bare spørre, så skal jeg svare dere så godt jeg kan 🙂 Klem!

9 kommentarer
    1. MÅTTE du delta på alt du ble booket til i året etter paradise? (Kontrakten)
      Tok tv3 en del av kaka? 🙂

    2. Hei:-) Hvor er den lipglossen som er brun, rosa med glitter fra? Jeg har hatt en slik før fra Loreal men denne selges ikke lenger og er veldig gammel! Så lurer jeg på hva du syntes om Brow Rehab? Jeg er ga søke fornøyd med brynene mine fra før men ønsker å løfte de litt hos Brow Regab. Er det noe du anbefaler ? Ha en fin dag:-)

    3. Hvor lang tid tar det før man får det man bestiller på romwe? Er det god kvalitet på tingene derfra? Har sett at prisene er veldig lave!(Y)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg