Mine sosiale medier!


S N A P C H A T

.  .  .

Snapchat er vel der jeg er mest aktiv! Jeg oppdaterer stadig vekk. Jeg elsker å snappe. Her får dere se mye mer av privaten -venner, familie og hva jeg gjør hele tiden. Så om du vil se mer av min hverdag – legg meg gjerne til!

HER HETER JEG ISABELSRAAD

I N S T A G R A M

.  .  .

MY FAVOURITE! Jeg har vært slavisk avhengig av insta så lenge jeg kan huske. Jeg oppdaterer daglig her også. Det er vel på insta jeg henter min inspirasjon hver dag. Jeg har mine favoritt brukere som jeg følger, og som gir meg mye. På instagram kommuniserer jeg enklest med mine følgere via kommentarer. Synes det er SÅ hyggelig!

HER HETER JEG ISABELSRAAD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

F A C E B O O K  P A G E

.  .  .

På min facebook page legger jeg alltid ut mine seneste innlegg. Så om du vil få med deg når mitt nyeste innlegg er ute, kan det være lurt på “like” denne siden. 

DU FINNER DEN HER

 

Y O U T U B E  C H A N N E L

Jeg og Pierre har jo Youtube kanal sammen hvor vi legger ut vlogger fra vårt liv og ulike challengs. Vi elsker å leke med kanalen vår, men det skal sies at det tar veldig mye tid og det krever mye arbeid. Vårt mål er å oppdatere 1-2 ganger i uken! 

VÅR KANAL FINNER DU HER

13 kommentarer
    1. Isabell, litt dårlig med oppdatering i det siste. Hadde vært kjekt om du hadde oppdatert litt mer, og litt lengr innlegg! 🙂

    2. Hei. Jeg lurte på om det er toll på sheinside? For i tidligere innlegg har du skrevet at det ikke er det, også fant jeg andre innlegg hvor det står at det er toll hvis man ha deler for mer enn 350kr. Håper du svarer 🙂

    3. Syntes du kan svare på spørsmål du får i kommentarfeltet, krever ikke så veldig mye liksom 🙂 Spurt deg flere spørsmål, men du svarer ikke.

    4. Siden du tar deg tid til å la kommentarene bli postet kanskje du også kan ta deg tid til å si hvor jakken din er fra? Den røde? Som jeg spurte om? Er ikke greia at siden du er så opptatt av mote osv at en hyggelig kommentar og veiledning til lesere er noe du burde vurderer å gjøre. Den røde jakken er kul Iz, hvor er den fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg