Ting du ikke visste om Paradise Hotel

Da vi hadde Mr. og Mrs. Paradise uken var vi alle sykt nervøse og spente. Et av parene fikk gå først og velge ut hvilken boks de ville ha, som da var deres opptreden. En boks kunne feks inneholde dansedrakter eller et dikt. Når det første paret var ferdig å velge, kom de ned til loungen og fikk velge hvem som skulle få gå next. Jeg og Audun fikk gå ant sist, og vi hadde to dritt esker igjen å velge mellom. Haha, dere skulle bare sett ansiktet på oss når vi så hva som stod på dem. Det var vel noe dikt greier fra gamledager og en boks med noe stand up show. Det sugte rimelig hardt å bli valgt ut til å velge så sent, for da endte man naturligvis opp med den boksen som ingen andre vil ha, altså en kjedelig. That sucks når det er snakk om Mrs. Paradise uken liksom, da vil man jo gjøre sitt beste og levere et dundrende show. Heldigvis gikk det bra for oss uansett! 🙂

. . .

Jeg visste at jeg skulle ryke ut allerede før parseremonien. Jeg fikk vite det da vi var “backstage” og off cam mens vi ventet på lydbilder osv. Da har vi ikke lov til å snakke spill overhode. Vi var jo alle innstilte på at enten Sara eller Elin skulle dra hjem, spesielt da de begge hadde ytret et stort ønske om det under dagen. Da vi var off cam fikk plutselig Pierre høre av en eller annen at jeg kanskje kom til å ryke. Da fikk jeg panikk og forstod med en gang at det stemte da Sara ikke engang så på meg en eneste gang under tiden vi satt der. Haha, that bitch! But I love you ♥ Og innrømmer faktisk at det var helt riktig valg av henne. Det sugte ræv for meg der og da, men altså… Jeg viste jo ikke tillit til henne hele perioden, og dessuten hadde jeg akkurat “angrepet” henne under samme dag. Hva forventet jeg? 

. . .

Jeg ødela to mikrofoner. *Kremt* En mikrofon koster rundt 40.000 kr om jeg husker riktig. Jepp. Vi fikk klar beskjed om å IKKE bade med den, men å ta den av før vi dusjer eller bader i poolen. Jeg skulle ta et bad i boblebadet, og klarte så fint å sette meg nedi med mikrofonen rundt livet. Wups! Det verste er at Kevin ødela sin også ved å stupe uti bassenget, samme dagen. Sorry!

. . .

Jeg og Pierre hadde tidenes krangel allerede i uke 3. Han innrømmet til meg at han kom til å fucke vår plan ved å sende Tina hjem og beholde Emilie. Da kokte det over for meg, og jeg gikk amok på han. Ganske merkelig at det ikke er tatt med i episoden faktisk, det må ha sett ganske så komisk ut. Haha. “Nå ska eg gjør ALT i min makt for å kjøra deg te helvette ut! Du e next”. Hahaha!

. . .

Da vi hadde Mr. og Mrs. Paradise konkurransen opptredte vi jo parvis, og resten fikk ikke se på. Kun dommerne. Når vi var ferdige med vår opptreden skulle vi gå tilbake back stage, og da har vi ikke lov til å fortelle hvor mange poeng vi fikk eller noe som helst. Man skal være stoneface for å ikke avsløre noe. Da hvisket Sara “følg med nå”, også poket hun meg i armen med det antall stemmer hun og Christer hadde fått. Hahaha! Jævla luring. Så gjorde jeg det samme, og da chillet vi siden vi begge hadde fått ganske høy score.

. . .

Vi fikk aldri vite hva klokken var. Aldri. Vi vet fortsatt ikke, den dag i dag, hvilket klokkeslett vi ble vekket hver dag. Eller hvilken klokke vi måtte legge oss. Eller hvilken tid det var seremonier. Eller hvilken tid det var middag, lunsj og frokost. Mindfuck! Sara prøvde seg på å lese klokken med å se på sola, men det funket dårlig og hun ga like fort opp. 

. . .

Det forsvant shitload med greier av oss alle deltagere i løpet av oppholdet vårt. Jeg mener… Vi snakker mye greier, liksom. Hvor det tok veier, aner jeg ikke. Mine Dior solbriller forduftet plutselig en dag og dukket aldri opp igjen. Det samme gjorde sånn ca halve kofferten min. Dette skjedde med nesten alle. Sinnsykt merkelig! Det var vel i utgangspunktet en eller annen ordning på at dersom noe forsvinner skulle man få det ersattet. Men det skjedde ei. Jeg savner fortsatt mine favoritt briller!

. . .

Det er piratskip som kjører nede på havet ved hotellet. Der man ser utover fra hotellet, liksom. Og det er faktisk helt sant. Real sjårøvere som lett hadde svindlet om de hadde villet. Heldigvis var det laaangt opp til hotellet vårt, hehe. Eller… Var det kanskje de som stjal mine sunnies? 😉

. . .

Når man er på sync (der man snakker alene til kamera) får man ofte veldig mye tips og hint fra de som stiller oss spørsmål. De har reddet både meg, Pierre og Sara flere ganger. Dagen jeg røk ut fikk jeg faktisk et ganske godt signal på sync om at det å stole på Sara den dagen ikke var det rette. Hvorfor hørte jeg ikke på det? Det er når man kommer på utsiden man faktisk skjønner hva de drev med der inne. Sara skulle feks kjøre ut Pierre ganske sent i spillet, og da hun fortalte de andre at det var det hun kom til å gjøre, ringte telefonen direkt og hun måtte på sync. På sync “overtalte” de henne til å ikke kjøre han ut. You see? De har en finger med i spillet, ass.

. . .

Vi fikk levere liste til crewet med ønsker av sanger vi ville få spilt på festene. Sangene som er PH-sangene for vår sesong er: I mean it – G-Eazy ♥ Ghetto Soldier – Ky-Mani Marly ♥ Flere av broiler sangene ♥ Stole the Show – Kygo ♥ Are you with me – Lost Frequency (ååh, denne er virkelig Paradise for meg. Hver gang jeg hører denne bringes alle de samme følelsene tilbake som da vi var inne på hotellet. Gåsehud!).


 Woh! Nå har hjernen min jobbet hardt, dere. Haha! Jeg føler at jeg allerede har skrevet alt det går an å skrive, og som jeg kan fortelle med hensyn til taushetsplikten. Jeg har fått ønsker om å skrive et slikt innlegg igjen da det er evigheter siden, og da vet dere at jeg hører på dere! 🙂 Always! Håper dere likte punktene og at dere ikke visste alt fra før. Jeg prøve mitt beste. Nå er jeg så sinnsykt gira og spent på den kommende sesongen at dere aner ikke! Jeg kjenner en som er med, og muligens flere også. Krysser fingrene alt hva jeg kan! Han/hun er virkelig en mulig vinner. Og dersom det skjer? Ja, da er jeg 99% sikker på at den kulen? Den smeller i bakken. Hardt. Jeg er så spent!! 🙂

33 kommentarer
    1. “Fikk gå ant sist” og “sugte”..? Altså, jeg digger bloggen din, men hvorfor prøver du ikke å skrive litt mer rett? Enten bokmål så man forstår, uten ord som minner om din egen dialekt.. Er så vanskelig å lese en tekst med så utrolig mange skrivefeil.. Er jo tross alt jobben din, dette her?:)

    2. Hei, vet du når den nye sesongen av ph begynner?
      Har søkt rundt på nettet men finner ikke ut noe 😁❤️

    3. Så artig å høre om! Høres faktisk litt interessant ut å være med på et reality-show. Kanskje jeg må melde meg på noe? hehe
      Og den krangelen med deg og pierre,.. Kanskje den ikke ble vist fordi den da ville avsløre noe omkring parseremonien? Sånn at det ikke ble like spennende for seerne 🙂

    4. Hege: Så gøy at du liker det! Haha, det anbefaler jeg deg å gjøre 😀 Super gøy!!
      Ja, det kan du ha rett i. Men i noen episoder viser de tilbakeblikk også, så da kunne det evt vært med på den måten. Ikke vet jeg, men jeg tror det er like så greit for min egen skyld at det ikke ble vist. Hehe!

    5. Anonym: Mobil ble tatt fra oss når vi landet i Mexico, 8 dager før innsjekk. Nett hadde vi heller ikke, så vi hadde ingen kontakt med noen som helst under oppholdet.

    6. Når man ser bilder fra hotellet som mange av deltakerne har postet, så er det som regel med mye kameraer og crew rundt. Var det mye crew rundt under oppholdet? 🙂

    7. Hvis det er sånn at dere har taushetsplikt og ikke får fortelle noen at dere skal være med, hvordan vet du da at en du kjenner skal være med i år? Da har jo den personen brutt taushetsplikten allerede? Eller?

    8. Det er jo bare 4 episoder i uka, hva med resten av dagene? Hva gjør dere da? Altså, Fredag, lørdag og søndag 🙂

    9. Hei Isabel! 🙂
      Jeg lurer på om deltakerne på PH møter hverandre før innsjekk? Liksom når første episode blir vist på tv, ser det jo ut som at dere hilser på hverandre for aller første gang. Stemmer det, eller treffer dere hverandre før dere får sjekke inn? Og f. eks på forrige sesong sjekket vel jentene inn først, hadde dere ikke truffet noen av guttene da?

    10. Greit at du vil ha masse leser å sånn, men altså hvorfor forteller du så mye om PH? Er det lov til å tyte så mye ut om det? Skal det ikke være hemmelig bien av tingene du skriver om PH?

    11. Kan du ikke melde deg på paradise på nytt? skjønner det blir litt rart når du har pierre ogsånn nåå… men hdde vært sykt kult, du hadde vært heeelt quuueeen

    12. Hei Isabel bloggen din råker jeg elsker at du er erlig kul modig open Kjærlig😍😍
      Jeg synes du er den beste bloggeren ever
      Håper du vil svare meg på snap eg liker deg veldig og om eg kunne få nr ditt så eg kan være den prakfulle stemmen din ❤️❤️ Ha en fin Dag

    13. Av alle reality’er så er PH det lengste som kommer fra reality.
      I andre reality’er i denne sjangeren, gitt at man har tilfredstillende skills, så kan enhver vinne. I PH er det ikke slik. Der er det produksjonen som avgjør vinnerne.
      PH handler i det store og hele om å bruke unge mennesker i et bestemt konsept med mål om å få seere. Så ryker deltakere ut inntil at produksjonen har avgjort hvem som skal stå med kulene

    14. Er det hemmelig at dere er med på programmet? eller velger dere selv om det skal være hemmelig eller ikke? Tenker at om folk bare plutselig blir borte fra feks instagram osv i 5 uker så merker jo andre folk dette veldig godt.

    15. Fikk dere ikke en gang ha klokke med dere? Sånn på armen? I det minste liggende i kofferten eller noe? Jeg hadde blitt gal om jeg ikke hadde visst hva klokka var til en hver tid. Er avhengig av å se på klokka! hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg