oss “klikkhorer”

Hei fininger! Hvordan har deres søndag vært så langt? Jeg har selv hatt tidenes lateste dag ever. Formen er ikke helt på topp, så jeg har basicly bare ligget strak ut i sengen med serier på tven og spist sjokolade. Nå er mamma ute å handler god mat, gleder meg til å fylle opp magen litt og få energi! Jeg mottok så masse fint i posten i går, og jeg gleder meg så mye til å vise dere alt. Jeg vet jo at dere liker når jeg har outfit innlegg, og linker til plaggene. Det blir det masse av fremover, for om jeg har fått masse nytt i garderoben? Jepp. Woho!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Forresten! Jeg leste Sophie sitt siste innlegg om bloggnorge, og jeg er så forbaska enig. Man trenger virkelig ikke like alle bloggere der ute, og om du nå misliker “klikkhorene” som mange mener jeg er katerogisert under, så er det helt greit. Det er jo virkelig så enkelt – og bare ikke klikke seg inn! 🙂 Det finnes utallige blogger som du heller foretrekker å lese istedenfor, og det skal du selvfølgelig få lov til. Følg de du liker! Det er det som er så fint med blogging, synes jeg. Det at det er så blandet og så bredt utvalg at hva bloggene innholder. Min handler om mitt liv, om alle oppturer og nedturer. Fotballfrues handler om hennes perfekte liv, trening og helse. Det finnes moteblogger. Sminkeblogger. Noe hvor en hver! Åh, nei.. Jeg synes at det har blitt så mye baluba rundt dette temaet nå, hvor alle bloggere skal utale seg om hvilken retning blogging tar seg. Jeg har gjort det selv også, og nå gjør jeg det visst igjen. Go figure, haha. Poenget mitt er vel bare det at vi alle er forskjellige, og det samme er blogger. Ikke klikk deg inn på en blogg hvor du bare kommer til å irritere deg. Klikk deg heller inn på den som måtte gi deg inspirasjon og det du ønsker å sitte igjen med som leser, om det så er min eller Fotballfrue sin blogg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nok babling fra meg. Nå kommer mamma straks inn dørene her, så jeg skal komme meg ut av sengen. Stor klem til dere, og pass på å nyt de siste timene av denne søndagen. Det skal jeg! 

38 kommentarer
    1. Jeg liker bloggen din utrolig godt! Du virker som en herlig jente med mange meninger og bein i nesa, og det digger jeg. <3

    2. Jeg er så dritt lei av at toppbloggere å diverse skal skrive så mye sånne innlegg. De er nedlatende mot andre fordi de ser at det andre gjør faktisk funker. De er redd for plassen sin. Isteden for å blogge bedre eller jobbe med å bli bedre selv, hakker de på andre. Bloggen man har er ofte personlige. Sånn de holder på er nedlatende. Selvom jeg så klart er enig om at det fins en grense på hva man legger ut og gjør for å få lesere. Min handler om hår, skjønnhet, og mitt liv. Så som du sier, drit i å klikk deg inn på bloggen da. Om den er så feil.. Ikke lag et innlegg om “Sirkus blogging / klikkhorer etc ”
      Dette ble en hel bok følte jeg haha.. MEN jeg syns du er super flink å liker godt å følge deg!! Du fortjener lett å ligge på topplisten!!

    3. Spør igjen: leier du leilighet, eller bytter du på å bo hos Pierre, mamma og hotell? Eller bor moren din på hotel???

    4. Men blir ikke det litt hypocrite? Når dere skriver falske overskrifter for å få klikk, hadde det vært “følg de du liker” osv, så hadde det vel holdt for deg at folk klikket seg inn pga en genuin overskrift og at de liker bloggen din, og ikke vært desperat og ty til falske overskrifter for å vekke oppmerksomheten hos folk som ikke vanligvis ville klikket seg inn?

    5. Til anonym: hun skriver jo det at hun skjønner at sophie snakket om bla. Henne, skal jo ikke så mye til å forstå at det er Isabel og Anna Rasmussen hun sikter til, er jo de som er de største klikkhorene.

    6. caroline: Jeg skjønner hva du mener, men jeg er veldig uenig. Jeg “lurer” ikke med “falske overskrifter” som du skriver her. Overskriften har alltid en sammenheng med innlegget. Men jeg liker å provosere, og det innrømmer jeg gang på gang. Jeg behøver jo obviously ikke disse overskriftene for at folk skal klikke seg inn, da jeg har 20.000 lesere daglig her uansett hvilken overskfit jeg kjører på med. 🙂 Forstår bare ikke hvorfor alle plutselig henger seg opp i overskrifter av alle ting. Det er jo bare en setning? Haha. Vi er forskjellige, og om det provoserer deg på et negativt sett så… trenger man vel ikke klikke seg inn! 🙂 klem!

    7. Det er ikke det som er poenget. Det som er poenget er at dere er ute etter at alle skal klikke seg innpå bloggen deres, noe jeg forstår. Det er sånn dere tjener penger, og dere får enda mer jo fler som leser bloggen dere. Men uansett overskriftene på bloggen burde ikke være sånn som deg og feks: mammatilmichelle har. Dere burde skrive overskriften sånn som den er istedenfor å lage så mye styr ut av den og faktisk ha noe som hører til teksten under.

    8. Anonym: Hver eneste overskrift jeg har har en sammenheng med teksten. Så jeg skjønner ikke helt hva du mener, hehe. Men men, vi har ulike meninger på akkurat det! 🙂

    9. Hei! Jg liker bloggen din. Mn jg føler meg lurt hver gang du skriver overskriftene dine.. Jg synes ikke du har noen spesiell sammenheng mellom overskriften og innholdet i innlegget.. Bare konstruktiv kritikk altså. Ikke vondt ment

    10. Hei. Elsker bloggen din og jeg synes bare det er gøy å lese innleggene med litt spesielle overskrifter. Når jeg skjønner at overskriften ikke er bokstavlig med en gang, så er det ganske morsomt å se hva du skriver og hvorfor du valgte denne overskriften! Jeg synes det bare er smart og fornuftig å lokke til seg lesere på denne måten!<3

    11. Du skriver at du har 20000 daglige lesere, og hvis du ikke hadde kommet med de overdrevne overskriftene dine så hadde du ikke hatt noen, da ingen av innleggene dine er givende å lese. Du er en wannabe luksuskjerring som dessverre ikke kommer til å nå lang i denne bransjen.

    12. Ohlooord: Jeg har jo faktisk det. 🙂 Må nok skuffe deg der, hehe. Og du har nok ikke fulgt med, da jeg allerede er signert av Side2 som btw er samme portalen som har signert Sophie. Så vi er in the same boat. Nå har du litt mer å hate meg over, hehe. Klem!

    13. Jeg liker å lese de innleggene med lokkende overskrifter! Skjønner valgene din fullstendig! Elsker bloggen din<3

    14. Det jeg mener er at du kjemper veldig hardt for å få folk til å lese bloggen din med sånne “klikkhore” overskifter! Men det er jo sånn man får lesere og du tjener jo penger på bloggen. Missforstå meg rett, du har en utrolig god blogg og du skriver bra, men det er liksom bare den lille tingen som blir feil. Stå på videre!

    15. Jeg liker bloggen din kjempegodt!! Men liksom sånn som jeg ser det, så er det det at man kanskje blir litt skuffa når man går inn på bloggen, fordi du får det til å virke som det er noe helt annet innlegget handler om, når du poster på snap…men det er bare noen få ganger, elsker bloggen din!!

    16. Følte at sophie hintet litt til din blogg haha, med at du bretter ut om sexlivet osv.. Men du er jo personlig, derfor liker jeg bloggen din ;-)))))

    17. Din blogg e en av mine favoritt blogger, og jeg klikker meg inn daglig! Du har alltid noe bra innlegg uansett hva slags overskrift du har! Jeg mener at en må få skrive de overskriftene som en sjøl vil, og at det e blitt et tema for bloggere vise i såfall for meg at de som alltid klage på overskriftene til andre e skikkelig sjalu si de ikke får flere klikk på bloggen sin! Håpe du får en fin natt:-)

    18. Syntes faktisk det er ganske lurt å lage slike overskrifter. For da klarer man å få oppmerksomheten til leserne, og ikke minst går det fortere oppover også. 🙂 stå på, du er best! <3

    19. Så, disse “klikkhorene”. Jeg har ingenting i mot at folk skriver slike åndssvake overskrifter for å få lesere, spesielt de som spiller mye på sitt eget forhold eller sin egen mentale helse for å få klikk. Jeg forstår dem. Jeg forstår også at dette ikke er gode skribenter og jeg ønsker ikke å lese bloggene deres – derfor gjør jeg ikke det”
      Fra Sophies blogg innlegg. Syntes ikke du burde ha rettet et snev av oppmerksomhet mot innlegget hennes, når hun åpenbart ser ned på disse “klikkhorene”. De er nok redde for konkurranse på blogglista.

    20. Du skriver at fotballfrue skriver om sitt perfekte liv. Tror du hun også mener at livet hennes er så perfekt?

    21. Jeg syntes din blogg egentlig er ganske bra, for det er alltid litt forskjellige ting 🙂 Det er liksom ikke bare sminke eller bare ferie, det er liksom alt.. MEN, jeg er drit lei av å følge deg på snapp 😛 Fordi du heletiden tar sånn typ 5 bilder av det nye innlegget.. Jeg tenker ett holder : ) Da det er kjekt å følge deg på snapp, men innimellom blir det litt mye

    22. Synes det er fint at bloggere er såpass forskjellige, men jeg er enig i at om man ikke liker en type blogg så klikker man seg bare ikke inn.

    23. Liker å lese bloggen din, men synes det er irriterende når du har den overskriften også handler det om noe helt annet egentlig… Som feks “Pierre var utro mot meg”
      Også viser det seg at det var bare en drøm… (Ja det var bare et eksempel) men da kunne overskriften heller vært “drømte at Pierre var utro”
      Om du skjønner? Hadde jo lest innlegget ditt uansett!
      Som sagt det var bare et eksempel.

    24. Det jeg liker med bloggen din, er blant annet at du svarer så mye i kommentarfeltet, da frister det mye mer å kommentere! 🙂
      Og til de som mener at Isabel har en dårlig blogg, og “ikke hører til i bloggsamfunnet”, det er en grunn til at hun har så mange lesere, og det er en grunn til at hun har signert kontrakt med Side2.
      Hun er flink!

    25. Synes du har en fin blogg. Overskriftene dine har vært ganske misvisende til tider. Det er jo selvsagt opp til deg 🙂 Men på grunn av det har jeg gått fra og lese bloggen din daglig til en gang i uka.

    26. tenkte på deg med en gang jeg leste innlegget til sophie as! greit overskriftene har kanskje en sammenheng med innleggene. men absolutt hver eneste gang jeg klikker meg inn på et innlegg på bloggen din, hvor overskriften virker interessant- har jeg blitt skuffet hver eneste gang. kan du ikke bare ta deg tid til å gi leserne dine gode innlegg, og ikke bare en overskrift? eller har du insett at det er kun overskriftene som holder deg på topplista?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg