litt som Paradise Hotell!

Har dere sett den nye serien til Kardashian-klanen? Cocktails with Khloé! Jeg elsker å se på det! Det er en type talkshow hvor hun inviterer forskjellige kjente ansikt hjem til seg og serverer cocktails mens de snakker piss. Snoop Dog og Snooki er blant annet noen av de som gjester showet. Serien er litt som Paradise Hotel, kanskje? Drikke seg full og bli filmet? Hehehe… 

Jeg bruker å se på det her.


Nå er jeg hjemme hos familien og koser meg. Litt kvalitetstid! Macen min ligger hos Pierre, så jeg har ikke fått mulighet til å klippe videoen fra behandlingene igår, men jeg lover å få det gjort i løpet av helgen! Ha litt tålmodighet med meg, fine. God helg!

10 kommentarer
    1. Serien heter Kocktails with Khloé, men er enig at den kanskje er litt lik! Like underholdende begge to 😛

    2. Skal man trykke på download på watchseries for jeg har ikke lyst å få noe virus.. er den nettsiden sikker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg