Jeg er med i et nytt program!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke: Romwe her

Sko: her 351 kroner


Iiiih! Nå er jeg sååå gira! Denne mandagen kunne ikke blitt bedre. Den startet med forespørsler fra både Tv3, Tv2 og VGTV. Jeg og Pierre blir å se på et nytt program på TV3. Og om ikke lenge ser dere ansiktene våres på God Kveld Norge også. Spennende! Uten om det har jeg løpt rundt som en gal og ordnet ting og gjort ærend. Jeg tror ikke jeg har fått tid til å puste ut et eneste sekund i løpet av dagen, før nå. Endelig. Jeg kom akkurat til Pierre, han er syk stakkars. Skal ta godt vare på han resten av kvelden med deilig kyllingmiddag og hva enn han måtte ønske. Sykepleier Bella kan dere bare kalle meg ikveld. Hehe! Jeg skal tvinge han med meg på badet og kjøre en skikkelig runde med hjemmespa, for i morgen skal vi nemlig på en photoshoot med Tv3. Da må vi være freshe! 

Jeg mottok sinnsykt mye fint i posten i dag! Dere som har meg på snapchat har vel fått det med dere, hehe. Jeg fikk faktisk over 50 nye plagg, i tillegg til noen par sko. Med andre ord blir det mange antrekksposter her fremover. Nå skal jeg lukke mac-en og kose meg med min kjære. Ha en fantastisk fin kveld videre! Dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på hver eneste en av dere. Verdens beste lesere, det er det dere er! ♥

 

36 kommentarer

Siste innlegg