JEG BEKLAGER.

Jeg må huske på at alt jeg skriver her på bloggen faktisk blir tatt veldig, veldig seriøst av enkelte. Det er ikke alltid jeg kommer på det, da jeg skriver rett fra levra. I går før photoshooten skrev jeg at jeg hadde “sultet” meg i løpet av dagen, men hey.. Jeg spiste jo selvsagt noe? Det er jo ikke bokstavelig talt, det håper jeg jo og vil tro at dere skjønner. På grunn av den lille setningen haglet det inn kommentarer om hvordan jeg oppfordrer til spiseforstyrrelser og at jeg må tenke på andre enn meg selv der ute. Men hey, tror dere at JEG som har hatt anoreksia sitter her og går inn for å “oppfordre” andre til det? Aldri. Never ever! Jeg beklager for setningen jeg skrev, jeg mente det overhodet ikke på den måten. Jeg forstår nå at det var en dum ting å skrive, men jeg tenkte meg ikke godt nok om. Unnskyld til dere som tok det slik! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For å si det sånn; slik avsluttet jeg kvelden i går. En fet, jævla pizza og Coca Cola. Jeg spiser!!! 🙂 Hehe. I love food! Spesielt junkfood.

20 kommentarer
    1. Shit, noen folk er hårsår altså – men sånn kommer det alltid til å være.
      Den pizzaen så digg ut!!
      Fine Bella ❤️

    2. Å Guri! Blir faktisk irritert over at bloggere og andre “mer kjente” folk ikke får puste uten at de blir dømt! Så sykt slitsomt det må være å måtte passe på hvert enkelt ord man sier, fordi selv et simpelt tulle uttrykk som “jeg sultet ihjel” ødelegger visst visse!! Men unnskyld meg?? Alle vet vel at sånn er det faktisk før de fleste profesjonelle shoots, at man ikke skal spise på flere timer?? Gi dere! Seriøst! Dere prøver for hardt å ta personen “på fersken” for så å angripe! Sinnsykt tåpelig!

    3. Gud, jeg skjønte at det var en overdrivelse den setningen..😂 Hehe, godt det ble avklart uansett da😊
      Vil bare si jeg elsker bloggen din og deg, du virker så sykt herlig!!💕
      Ha en fin kveld videre❤️

    4. OMG!!! kan du venligst ta hensyn med å legge ut sånne syge bilder av pizza!?!? Eg e faktisk på clean-eating diett! DU påvirke meg te å føle at eg må cheata på dietten min! SKJEMST DEG!!…. men elske bukså…

    5. Hahahah, pizza e digg… Men no e jo eg på en “diett” og d e veldig vanskelig når du komme m sånn bilde..
      Digga bloggen din og deg, du e best❤️

    6. Skjønner jo at man ikke kan da alt bokstavelig det som blir skrevet,men kan være lurt å tenke på hvordan man formulerer seg. Bare ha det i bakhodet😊 keep up the good work

    7. Når du faktisk skrev “bokstavelig talt” i det inlegget så selvfølgelig tar mange det bokstavelg talt hahaha sier seg selv. Er noe annet om du bare hadde skrevet “har sultet meg ihjel idag lol” men du måtte slenge på med den “bokstavelig talt” men er enig at altså i det du sier om at folk må ikke virkelg tro det hahah, men er mange “dumme” der ute så tar alt du sier bokstavelig

    8. Noen finner en minste ting å hakke på, folk er så hårsåret. Nesten litt morsomt
      Men digger deg og bloggen 💕 Følger deg på snapchat, du er bare helt rå! Haha

    9. (Obs: dette blir en laang melding!! Så heng med)
      NEIIII!!!!
      Seriøst? Vennen, jeg blir sliten på dine vegne!
      Jeg orker ikke dette forbaska tullet her!
      “Hun oppfordrer til det, og hun tok ikke hensyn til detta,
      Hun var ikke forsiktig nok her, hun hun hun hun!!!”
      Kan folk bokstavelig talt driiiiiiite i hva andre gjør?!
      Stakkars folk, som koser seg med blogging (ikke det at det er så lett å blogge),
      Lar bloggen bli en del av seg, jobben sin, hverdagen! Også skal pirke-per snu om alt til negativitet!
      Execause moi?! Når ble ditt liv, Isabel, andres ansvar?
      Når ble dine valg, LIVSFARLIGE OG AVGJØRENDE, for en eller annen bak kjermen!
      La nåå den stakkars jenta bare nyte the good life!
      Jeg skriver ikke dette pga akkurat dette innlegget og denne tilbakemeldingen, men fordi folk ikke finner seg i at du tjener masse penger på bloggen!
      JAA folks, hun tjener masse penger (snakker ikke milliarder da men), hun blir sponsa med masse gøy og godt! Hun har en kjekk type (God bless tou both), hun lever det man ønsker å kalle “A pretty damn good life”, såå da vettu, Isabel, da skal jeg her ikke finne meg i det, at du på 21 år skal ha det så godt og enkelt og jeg må jobbe i flere timer! HAHA!
      Get a life folks! JA, du kjemper deg til topps, jeg vet målet er å være nr 1. (GOOOAALS, sier jeg bare)
      Jeg vet du er en “klikkhore” (da er vi to siden jeg klikker meg inn her hver dag)
      Jeg vet at du vet at duu er såå manipulerende på bloggen, at du lokker til deg lesere som bare det, kun fra overskrifter (sånn det skal være !!!)
      Men vet du hva?! Nok negativitet!
      You ***** go girl!!! Vis “the haters” det dem benekter.
      At Isabel Sraad er noe stort, og ikke ta henne forgitt!
      -Peace !
      (Ps: stor fan, stor fan) <3

    10. HERREGUD. 2016 ass. Man kan jo ikke si noe uten at folk blir fornærma i hytt og pine. Syns det blir så utrolig tragisk.. Det er jo bare noe man sier! Blir så oppgitt over folk..

    11. Hærregud ænkelte træng særiøst hjælp… bare fordi man skriv st man sulte i hel så ja lol… hærregud vil spy på slike folk… går det ant og vær mer kokt i haue… :-S At sånnet folk fins e skræmmanes… æsj!

    12. Hehe, at folk sulter seg før shoot er ikke noe å reagere på.. Alle gjør det. Forskjellen er at Isabel sier det høyt! Og det er jo egentlig bra, så slipper vi andre å tro at det bare er oss andre som blir oppblåste når vi spiser. Såklart vil man jo se best mulig ut på bilder…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg