JEG ER SÅ FORBANNA STOLT OVER MEG SELV!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BACKSTAGE

PHOTOSHOOT & INNSPILLING MED TV3

. . .

WOW! Jeg er overlykkelig og sinnsykt giret på livet, her jeg sitter. I kveld var vi, som jeg nevnte tidligere, på innspilling og photoshoot med TV3. Shit så bra det ble! Jeg er helt overrasket over hvilket profesjonelt og super dyktig team vi hadde med oss. Vi holdt på helt til rundt 23-24, så jeg kan love dere at vi var slitne da vi endelig fikk lagt oss ned i sengen. Hehe. Vi ble hentet i byen av to dyktige stylister som hadde i oppgave å style oss innfor shooten og innspilling. Jeg skal ærlig innrømme at jeg sjeldent (så og si aldri) blir fornøyd når andre styler meg, men igår? 110% happy! Hun ene er faktisk daglig leder i et modellbyrå så det var ganske gøy å få hjelp av henne med poseringer blant annet. Bildene ble helt amazing! Jeg og Pierre tok noen sammen (med ganske lite klær på…) og noen hver for oss. To av bildene som er av oss to sammen skal vi faktisk printe ut i super stor form og henge opp på veggen. De ble helt rå! Gleder meg vilt til å vise dere de når vi får de. Dere har kanskje sett sneak peaken på snapchat?

I løpet av innspillingen fikk vi ny informasjon om et eventuelt nytt, ganske stort samarbeid med TV3, annet enn det vi holder på med nå. Nå venter vi bare på om planen går i boks. Vi har en sinnsykt travel og motiverende tid foran oss med mange oppdrag. Jeg kunne ikke vært mer takknemlig og glad! Det er ingenting som er bedre enn når ting virkelig går ens vei og man får igjen for all hard jobbing. Jeg er stolt, om det er lov til å si det. Hehe. Jævlig stolt, faktisk. Det blir så kult å kunne ta dere med på denne reisen! ♥ Snart får dere vite alt jeg småhinter om. Allerede på torsdag får dere faktisk se det vi jobbet på igår. Jeg gleder meg sååå til å vise dere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg endelig sove. Jeg er SÅ sliten! God natt fininger. 

15 kommentarer

Siste innlegg