Endelig skal vi treffes igjen!

Annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trenchcoat – her 180 kroner / Sko – her 351 kroner / Turtleneck – her 144 kroner / Bukse – her 126 kroner


Jeg elsker denne looken! Veldig komfortabel, men samtidig classy og pyntet. Minuset er at jeg frøs meg ihjeeel! Haha. Jeg lærer meg virkelig aldri det der med å kle seg etter været. Sola tittet jo frem, og da tenker selvsagt jeg at det er godt og varmt. Wups! Jeg har hatt en fin og hektisk dag i dag. Vi skulle egentlig spille inn til God Kveld Norge i dag, men da vi våknet var Pierre sin form betraktelig mye verre. Stakkars, han har jo vært syk i flere dager nå… Vi måtte avlyse innspilling og forskyve det til etter helgen. Krysser fingrene for at han er i tipp topp form til da hvertfall! 🙂 Ikke så gøy å spille inn når man ikke er i form, da blir jo ikke resultatet bra. 

Resten av kvelden skal jeg koble av og legge meg tidlig. I morgen får jeg besøk av bestevenninna mi fra Stavanger!! Gjett hvor lenge siden det var vi møttes, da? Siden April i fjor… Er det mulig! Det er ikke akseptabelt, altså. Savner henne mer enn livet. Det er den type vennine man ikke trenger være med hver dag, men som man alltid vet hvor man har uansett. Hun betyr så vanvittig mye for meg. Planene våre for helgen er mange, og jeg skal sørge for at prinsessa mi virkelig blir bortskjemt disse dagene. Hun fortjener kun det beste! Gleder meg til du kommer, Michelle! ♥ Forberedelsene er allerede i gang.

12 kommentarer
    1. Er så godt med slike venner. Jeg har et par av de, og det er så godt å vite at om vi ikke sees eller prates hver måned så er vi fortsatt like close 🙂
      Og du er like flott som alltid 🙂
      Ha en riktig god helg, og god bedring til den andre halvdelen 😉 🙂

    2. Isabel! Jeg så nettopp videoen av dere på tv3play nå. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg var en av dem som dømte deg. Jeg skrev det aldri i kommentarfeltet, men jeg gikk inn på bloggen din for å få noe å le av..
      Jeg hadde vel ikke noe i mot deg, men kunne vel ikke akkurat kalle meg noen “fan” heller
      Det er kanskje ikke slik at 1 video endrer hele totalinntrykket, men det var noe med måten du sa det på. Jeg angrer meg & jeg lærte noe.
      Du er en nydelig jente Isabel, det har jeg alltid syntes. Men personligheten din kom så fint fram her. Man skal ikke dømme noen for en blogg. Og det du sa var så viktig. Og dessuten: Hvorfor skal du ta hensyn til alle for hva du gjør? Så lenge du ikke presser andre til å gjøre ting, så bør man kunne gjøre det man vil!
      Uansett hvor rart det høres ut, så endret jeg synet på deg fullstendig. Fra nå av skal jeg lese bloggen din fordi jeg liker deg, ikke fordi jeg vil finne feil hos deg. For tiden bør ikke sløses bort på ting man ikke liker.
      Håper flere lærer av min feil 🙂 Du er flott, Isabel!

    3. Synes du skal farge håret ditt mørkt igjen!! Det ser smashing ut, også får du en mye finere hudtone :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg