Jeg er klar!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser – junkyard her / sponset

Tidlig morgen! Nå er jeg innmari giret og hoppende glad – jeg skal nemlig dra å hente Michelle på flytoget nå! Iiih, som jeg gleder meg til å klemme henne igjen! ♥ Etterpå skal jeg ta henne med på litt forskjellige overraskelser, vi skal nemlig ha et veldig luksuriøst opphold et sted denne helgen. Forteller dere mer senere, nå er jeg nødt til å løpe avgårde.

Psst! Genseren dere har spurt så mye om er fra Junkyard! Jeg har linket til den under bildene som dere ser. Jeg har fått så mange spørsmål om den, spesielt da jeg hadde den på snapchat. Deiligste genseren jeg eier!

God helg enn så lenge! Dere er best. 

5 kommentarer
    1. Hei Isabel! Elsker bloggen din :*
      Jeg synes den genseren du har på ser dødsfin ut å ønsker å kjøpe den! Men jg har aldri bestilt noe fra junkyard før å lurer på om dt går ann å byttr str eller om man kan levere tilbake? Og hva er greiene med klarna? Betaler man bare 36 kr i mnd? Håper på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg