min episode av “Det Beste Vorspillet” på TV3

Jeg tror jeg har glemt å dele denne episoden med dere! Det er jo en stund siden nå da, men jeg har faktisk ikke delt den på bloggen enda. Det var sinnsykt gøy å kunne være vert for mine venner og vise at jeg kan stelle i stand en real fest! 🙂 Selv om jeg dreit meg ut på den viktigste delen av et vorspill… Er det mulig, haha. Håper dere liker den! 

Nå skal jeg lukke igjen macen og kose meg med Michelle! Vi har sjekket inn på suiten på Quality Hotell 33 (som vanlig da det er mitt absolutt favoritt hotell, som dere sikkert har skjønt nå). Det er faktisk her vi hadde innspillingen til vorspillet! Go figure. God helg, håper dere får en super fredagskveld. Klem!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg