Mine to valentines dater!

Gårdagen var en stor suksess! Dagen startet med å våkne opp i suiten med jentene mine etter en fin kveld dagen før. Vi stod opp, fikset oss også følgte vi Michelle til flytoget. Så trist at jenta mi drar fra meg allerede, men det er ikke lenge til vi sees igjen! Neste gang blir det reunion i Stavanger. Senere tok jeg og Raija en lunsj på Egon. Dere kjenner henne kanskje igjen fra serien Sykt Perfekt? Gode jenta mi ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter lunsj ble jeg hentet av Pierre. Jeg ble overrasket med en suite pyntet med masse kjærlighet. Vi snakker champagne, hjerteballonger, sjokolade, bamser… Jeg elsker min mann over alt i verden! Ble så rørt. Jeg ble ganske sjokkert over hvor mye omtanke han hadde lagt i det, det hadde jeg ikke forventet. Han er en skikkelig manne-mann som jeg ikke trodde kunne være SÅ romantisk. Jeg ble så utrolig glad! Og ikke nok med det… Han overasket meg med en nyyydelig ring også. Smelt! ♥ Nok klikk klass nå, hehe. Det er lov når det er valentines! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan var deres kveld? ♥

19 kommentarer

Siste innlegg