I dag skjer det noe stort!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Hei dere! Nå er jeg super stresset, og er på vei ut døren hvert øyeblikk. Jeg og Pierre skal til Fredrikstad på noe veeeldig spennende! Jeg hater å ikke kunne dele alt med dere med en gang, men i kveld kommer dere til å få vite alt. Vi skal blant annet på photoshoot og muuuligens skrive under på kontrakt. Hmmm!

Innspillingen til God Kveld Norge gikk over all forventning! Det var super gøy. Jeg er helt sikker på at dere kommer til å like det da det var et ganske personlig intervju med masse deep shit. Ikke bare sånn der overfladisk, vet dere? Gleder meg til dere får se, og jeg får høre hva dere synes. Det kommer på tv allerede nå på lørdag! 

Nå er jeg nødt til å løpe! Legg meg til på snapchat (isabelSraad) så får du se litt behind the scenes! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg