Minus halve lønna!

Annonselink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body her

Helg betyr en ting for meg; kose meg og “fucka ur” som Pierre ville sagt. Jeg gjør akkurat det jeg ønsker og har lyst til, mens jeg ikke gir kontoen en eneste tanke. Denne helgen var ingen unntak. Med besøk fra Stavanger og av Raija er det hæla i taket og full fart fra morgen til kveld. Nå sjekket jeg akkurat bankkontoen min, og tallene var ikke særlig til å skryte av. Kremt! Haha, det skulle ikke vært mulig å svi så mye på kun tre dager, men setter du sammen meg, Michelle og Raija er det ingen problem! Det viktigste er at vi storkoste oss alle tre og virkelig gjorde noe utav helgen. Vi snakker middager, shopping, vin, mer alkohol og festing.. Ja, vi fant på masse gøy! Og det er jammen slik det skal være også. Denne uken derimot, er mitt mål å prøve å spare litt og ikke svi kortet overdrevent mye. Jeg behøver en regnskapsfører som kan gi meg begrensninger og budsjett. Det hadde nok vært lurt! Nå har jeg bare en mamma som ringer og kjefter når hun ser på snapchat storyen min. Men da er det allerede for sent! Hahaha. Krise!

Om du vet om en dyktig regnskapsfører i Oslo, kontakt meg gjerne på [email protected]!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg