Innspilling med TV2!

Annonselenk

Foto: Rolf-Ørjan Høgset / Topp her


Nå har jeg fått unnagjort en del jobb, og det er så deilig! Mailboksen er tom og samarbeidspartnere har endelig fått svar fra helgefri-Bella. Kalkunen er i ovnen og Pierre står og gjør ferdig potetmosen mens jeg skal finne en film vi skal avslutte kvelden med. Jeg ble ferdig mye kjappere enn forventet med alt som måtte gjøres, og derfor fikk jeg endelig klikket hjem nye sminkeprodukter. Jeg er snart tom for alle mine favoritter. Så var det jo den der sparingen som jeg pratet om… Applaus, Isabel.

Det blir tidlig kveld på oss for i morgen er det opp grytidlig for å spille inn til God Kveld Norge med Tv2. Vi skal til The Thief på spa, og bli intervjuet. Gleder meg masse til å se resultatet. Jeg er usikker på når det skal vises på TV, men det skal jeg huske å spørre om i morgen. Jeg synes det er litt.. vanskelig med intervju, egentlig. Jeg snakker alltid rett fra levra, og det er ikke alltid det er like gunstig når det blir tatt opp på tape. Haha. Jeg får tenke litt gjennom hva jeg sier før det smetter ut i løpet av intervjuet i morgen. Det skal nok gå så fint så! 🙂 Det er første gangen jeg gjør noe med TV2, så det skal bli spennende! 

I morgen er en stor dag for meg, ikke bare med innspilling men også en kontrakt som skal skrives under på + en photoshoot. Jeg gleder meg til å fortelle dere alt i morgen.

Ha en nydelig kveld videre, fine. Klem!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg