innspilling til God Kveld Norge – bildedryss

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagen vår startet veldig tidlig. Vi var på The Thief allerede klokken 09:00, og var klar for både spa og innspilling!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Outfit of the day. Enkelt og greit!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ready, set, shoot! Skravla går i ett, som vanlig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Outfit of the day nr. 2! Komfortabel dag på jobb, hehe. Nå var vi klar for sync! Følte jeg var tilbake i Mexico på innspilling da vi fikk på oss mygg (mikrofon) og ble stilt spørsmål. Nå var det litt andre spørsmål enn jeg fikk på PH da, hehe. Nå var det mer: “hvorfor falt du for Pierre?” istedenfor “Isabel, hvorfor vil du ha ut Pierre fra hotellet?”. Haha! Ting har virkelig forandret seg, og gud så glad jeg er for det! ♥ Min fine, fine mann.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mitt hjerte ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Aaaand it´s a wrap! Jeg gleder meg masse til å se innslaget vårt. Jeg har troen på at det blir helt supert da vi hadde med oss en dyktig team! Så nå gjelder det bare om å benke seg foran tv-en lørdagskveld. Gleder meg til å høre hva dere synes 🙂

19 kommentarer
    1. Er du fornøyd med puppene dine?
      De ser veldig unaturlig ut eller r d bikinien som gjør at puppene dine ser veldig ovale ut?

    2. Lurer også på brystimplantatene dine, de ser veldig lange ut på disse bildene. La du inn dråpeformede (visste ikke det fantes engang? haha)?

    3. Puppene dine ser veldig avlange ut? Er sikkert forskjell fra protese til protese, men det der ser litt rart ut. De er liksom veldig langt opp, og gå ovalt langt ned??

    4. Jeg pleier aldri å kommentere noe som helst selv om jeg leser bloggen din daglig. Jeg og fleste parten av venninnene mine har silikon i puppene våre. Så det er mamgen forskjellige fasonger og størrelser. Når jeg nå så på de andre kommentarene på puppene dine så måtte jeg blad opp igjen å se på de. De er kjempe høyt oppe og har en helt merkelig fasong på. Aldri sett den fasongen på noen andre silikon pupper. Jeg håper virkelig at det er bikinien som gjør at de ser sånn ut ellers er dette noe du kommer til å se selv om en stund. Jeg ville klaget.

    5. At folk sitter å kommenterer puppene dine er helt sykt… Folk tror visst alt er ok på nettet..
      skulle likt å se dem pirke like mye på deg i virkeligheten!!

    6. Jeg undres på hvorfor du og mange andre føler en trang til å ta bilder av seg selv halvnaken….eller nærmest naken? Dårlig selvbilde? Behov for å få “likes”? Sjøl om jeg er en mann så synes jeg dette blir det alt for mange av som gjør….spiller på sin kropp. Tenk på hva det gjør med de unge som følger deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg