Videoblogg: innspilling, photoshoot og kontrakt.

Time for a new vlog! Denne gangen tok vi dere med under innspilling med TV2 til God Kveld Norge på morgenen, og photoshoot og signering av modell kontrakt med Face Model & Management på ettermiddagen. Det vare en veldig gøy og innholdsrik dag! Gjennom denne vlogen får dere et innblikk i hvordan hverdagen ser ut for oss, og hva vi gjør når vi er på jobb. En annerledes jobb-hverdag enn å sitte på et kontor fra 08-16, og det er jeg veldig, veldig takknemlig for. 
 

Håper dere liker videoen og husk å subscribe til kanalen vår her.

11 kommentarer
    1. Pouter du med leppene til vanlig når du sitter uten å prate? Eller er det slik leppene er blitt etter du har fylt i dem? Tenker spesielt på da dere sitter i bilen på vei til Fredrikstad 🙂

    2. Isabel, jeg må si at jeg synes du er en veldig pen jente først og fremst. Jeg er selv veldig interessert i sminke, og må bare få komme med litt konstruktiv kritikk her. Du kler lipgloss veldig godt, men skal jeg si det pent så har du på alt for mye, så det blir ikke så veldig pent lenger dessverre. Leppefargen og lipglossen er kjempefint sammen, men jeg tror det hadde vært minst 15 ganger finere om du hadde brukt halvparten 🙂 utenom dette så syns jeg det er kjempemorsomt og følge med på deg og dere to, så stå på videre!!

    3. Syns det er kjempe morro å se på videobloggene deres! Kunne dere gjort en videoblogg hvor dere prøver ut dialekter? Hadde vært morsomt å høre deg snakke østlandsk og Pierre prøve forskjellige dialekter!

    4. Åhh du er så sykt fiiin!! Lurer på hvordan du ser ut med en leppestift som er matt, får vi noen gang se det? Hadde vært dritkult tror jeg??

    5. Hei Isabel 🙂 Eg har lurer på kva slags edit program dokke bruka?? Syns sjølv det er gøy å filme, og har lyst å både legge ut men og redigere for min eigen del 🙂

    6. syntes videobloggene deres er veldig kjedlige og veldig mye unødvendig snakk, gjør noe mer ut av de! og ikke vær så høytidlige av dere, slipp dere mer løs og prat fritt, dere virker ganske slappe og for opptatte av hvordan dere ser ut i kamera.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg