Ingen ting er bedre!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / annonselenk


. . . .

IT'S THE FREAKING WEEKEND

Woooho! Helg! Ingenting smaker så godt som fredag. Denne helgen er jeg litt usikker på hva jeg skal ta meg til. Jeg skal hvertfall kose meg masse med mine kjære og finne på noe gøy. Akkurat slik som hver helg. Kjenner jeg meg selv rett blir det kanskje en spontan tur.. Vi får se! 

Jeg ville bare titte innom å si hei og ønske dere en fin fredags morgen! La oss kicke ass nå og få skole/jobbdagen overstått med glans. We can do this! Masse kjærlighet fra meg til dere.

9 kommentarer
    1. Hvilken str har du i jakken? Når du får klær fra SheIn, Kan du begynne å skrive størrelser. Mange av plaggene er rare/små i størrelsen.. Da kan jeg på en måte bruke deg som en størrelse tabell. “Har du small, ja da kan jeg ta medium” om du skjønner 🙂 Ha en super dag!!

    2. Får lyst til å dytte solbrillene dine opp på nesa, haha! :p jeg får noia av at solbriller er så langt nede på tuppen.

    3. Lite tips: kanskje skifte valg av bakgrunn på bildene dine? Virker som du er for lat til å være variert. Du hadde kledd mer farge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg