“Paradise-paret har tjent seg rike på all hets”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fine! Dere har vel ikke glemt av at dere ser meg og Pierre på God Kveld Norge på Tv2 i kveld? Det starter klokken 22:15. Dere blir å se et veldig personlig og dypt intervju av meg og Pierre. Nå er jeg usikker på hva som blir tatt med og ikke, men det blir nok bra uansett. Gleder meg! Begynner å bli vandt med å se dette ansiktet på skjermen nå, hehe. Rart å tenke på hvor fjernt det var for bare et år siden. Meg? På TV? Ehm? Things change!

12 kommentarer
    1. Det finns ett talesätt “underbart är kort”,vilket passar bra på den lilla snutten på TV 2.
      Ha det gosigt.

    2. Hvis du har tjent deg så rik som du sier, og at penger liksom ikke er noe du trenger å bekymre deg for, hvorfor flytter du ikke bare til varmere strøk da, eller drar på luksusferie til Bahamas eller wtf. Du trenger å komme deg ned på jorda litt. Fyttigrisen

    3. Herregud.. Har ingenting i mot deg, er ingen hater. Men ærlig, sett deg ned i båten a. Likte bloggen din litt før, men er så lei av alt du skriver om og alt du hele tiden skal få frem er hvor mye penger du har og hvor rik du liksom er. Hvem bryr seg? Kan du ikke heller bruke bloggmakten din til noe som betyr noe? For på din blogg er det virkelig bare meg meg atter meg og meg selv igjen. Blir småsur, kjenner jeg. Hva med og dele litt av “formuen” din til folk som trenger det? Flyktninger? Du må få beina på jorda du.. For du lever i en boble

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg