Reppin’ Adidas

Inneholder annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adidas jakke her / Sneakers her / Jeans her 


God morgen superstars! Nå har jeg akkurat spist frokost og er klar for å ta fatt på dagen. Mandager er litt deilige! Enda en ny uke hvor vi kan kicke ass! Denne uken er ganske hektisk for min del, og det er veldig deilig i grunn. Jeg liker å ha mye å gjøre. Da flyr dagene forbi og plutselig er det helg igjen. Neste uke drar jeg på ferie, så jeg vil helst at denne uka skal suse forbi superduper fort 🙂 Nå skal jeg løpe avgårde på et møte, så jeg er nødt til å runde av her.

Har dere noe spennende i vente de neste dagene? Ha en fab mandag nå, da! Masse løv fra meg. 
 

23 kommentarer
    1. Elsker antekket!
      Jeg har jobbet sykt mye de siste tre ukene nå, så denne uken da alt er tilbake til normalt og jeg “bare” har en 100% jobb, så skal jeg bruke fritiden på å slappe av og lade opp batteriene!
      Ha en fin dag videre!

    2. Liker sitilen din,gleder meg til jeg ha på meg noe av det samme bare det blir litt varmere ute. Her er det snø og minus grader =)

    3. Hei Isabel 🙂
      Lillesøsteren min feirer konfirmasjon i sommer, og jeg planlegger å sette sammen videoer av kjendiser i Norge som gratulerer henne, og jeg lurte på om du og Pierre kunne lage en liten video der dere gratulerer henne?
      Hadde satt så utrolig stor pris på det!!:)
      Mvh Maia Larsen

    4. Er så morsomt og se tilbake på paradise hotel, når din intro var “alt er ekte. Puppene, rumpa, håret, alt!” og nå er ALT plastikk. Haha

    5. Hallo Isabella, jeg skjønner def godt når du sier du vil operere rumpa do, fordi rumpa mi er nesten helt lik som min, og ja jeg har tenkt masse om å operere den bare for å få den stor, men jeg liker rumpa mi jeg og, fordi den passer kroppen min, det er helt normalt å ha liten rumpe, og det er bare å trene den opp. Derfor har jeg tenkt godt gjennom det og vurderte heller å la være, fordi om noen år så komme den ikke til å se fin og spret ut, og heller trene gjennom disse årene:)

    6. Shit!!😍Du er virkelig nydelig!! Håpe du får ein fantastisk dag!😎Elsker kvart innlegg du legge ut!!

    7. Kan du skrive et innlegg der du fortelle hvordan du har det idag, sov du godt? Om du har tenkt litt grundig ang operasjon og sånn eller om du fortsatt skal keep doing with det? 🙂
      Håper du ikke gjør det , men du blir bane uansett du !;) Btw hadde vært drit gøy å sett hvordan du hadde sett ut med større rumpe? Artig

    8. Hei, lurte på hvilken strl du har på skoene og på nettsiden får jeg ikke bestilt mindre strl enn 8 (US) vet du om et annet sted jeg kan bestille de?

    9. Ser ut som du har store problemer med å kle deg skikkelig i denne kulden. Du går jo kledd akkurat som en norsk sommer. Skjønner godt hvis folk reagerer. Kle på deg jente. Jeg har sett du springer rundt med magetopp i minusgrader.. haha viser bare hva du tenker med å det er å vise deg frem.

    10. Klart det er ditt valg, og at det skal respekteres, men det endrer ikke på skuffelsen som slår meg.
      Du er så utrolig pen, for meg skriker du at A4 er fasit.

    11. Hei Isabel! Håper du svarer på dette, jeg lurer på hvordan størrelse du har i buksa? Har mange dr.denim bukser i L, men lurer på om denne er de samme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg