Applaus, Bella!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Genser her


Yes, dere ser riktig! Haha, vi spiste et annet sted enn Fridays!! Jeg fortjener applaus, haha. Endelig har jeg gått lei av maten på Fridays (ikke så rart kanskje), så i helgen testet vi ut en ny restaurant. Brazzeria! Nydelig mat, og enda nydeligere dessert. Altså, den sjokoladekaken der… Den kødder man ikke med! Nammm… Her skal vi definitivt tilbake. Et lite tips til dere som bor eller skal til Oslo! 🙂

22 kommentarer
    1. Hvorfor går dere å spiser halvfabrikat på Egon så ofte? Laber mat som koster skjorta:p Hver sin smak, men dere burde utforske Oslo og alle de deilige spisestedene der:D Mange gode restauranter med god mat:)

    2. Sorry, men….hvorfor gidder man å innta så mye restylane at man blir duck-face? Ser like komisk ut på alle…:(

    3. Var så koselig å møte dere idag på Egon!❤️❤️ Hadde betydd så mye om du kunne ha sett på bilder vi tok : Julia.szalek på instagram😅❤️ Dere var så søte og snille! Elsker bloggen din og alt ved deg!! Virkelig en stor fan! Ble så starstrucked når jeg så på my storyen din at du var der! Løp dit med en gang og var så heldig at jeg fikk tatt et bilde med dere!😍

    4. Hel Isabel!
      Jeg lurte på hvor mye du pleier å betale i toll når du bestiller fra Shein? Veldig mye fint der, men er så usikker på å bestille pga toll..
      Ha en fiiiin kveld videre fine deg 🙂

    5. Isabella, drit i hva de sier, nå kan du spise så mye kake du vil, rumpa skal du få uansett hva alle andre sier . ditt valg, ditt kropp, dine følelser!
      Det er du som ser deg selv i speilet hver dag, du som skal være fornøyd med deg selv ingen andre!
      Btw, er du så litwn som bruker xxs?:O wow girl you can 😉

    6. Wow! Så nettopp at du er på første plass på blogg topplisten! Gratulerer!! Er kanskje pga rompe operasjon temaet men What ever, en første plass er en førsteplass og du fortjener det!! Klemz❤️

    7. Jeg vil bare nevne noe… leste mye rart i et av dine forrige innleggs kommentarfelt.
      Jeg vil bare si at utseendet ditt er utrolig pent. Og at nesen din er det. Jeg ble helt sjokkert over noen kommentarer. Ikke at en nese er noe man legger så utrolig merke ved ved andres utseende… jeg ser heller på hud, hår, klesstil og øyne egentlig. Men nesen din er fin! Du ha særpreg, ser eksotisk ut og har et drømmeutseende.
      Jeg håper du ser det selv en dag 🙂

    8. Så dere på Brazzeria! Var heldig som jobbet den dagen tihi. Veldig fint par og ja, den sjokolade kaka er gooood. Håper å se dere igjen på Brazzeria 😀

    9. Kaja:Plis a! Du skulle trengt plastikk kirurgi for personligheten din, synd at det er noe du må leve evig med, for det tar mye oppmerksomhet i hva slags enkelt menneske du er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg