PR stunt!

Jeg synes det er helt sykt hvordan folk reagerer for tiden, på ting i media. Om det skjer noe, skal folk angripe med en eneste gang og rope “PR-STUNT!!!!”. Nei, alt er ikke et jævla stunt. Man kan ha problemer uten å måtte finne det på. Man kan ville legge seg under kniven uten at det skal være et stunt. Man kan brekke foten uten å ha en baktanke på at dette? “Dette er faen meg et pr-stunt”. Jeg skjønner ikke tankegangen. Jeg blir like fascinert hver gang folk påstår at absolutt alt er et PR stunt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens lille utblåsing! He he. Nå skal vi straks komme oss av gårde, det er tid for middag! London er så fint, her kommer vi til å kose oss masse frem til hjemreise i morgen kveld. Jeg trengte sårt denne lille weekend turen, for neste uke skjer det noe veldig, veldig stort. ÆH! Godt med avkobling med mamma før den tid ♥ Hun er i lykkerus over å ha fått kommet seg litt bort, og slippe alt som følger med hverdagen hjemme. Jeg tror alle mødre setter pris på at matlaging og husvask blir byttet ut med restaurant og shopping en gang i blant.

10 kommentarer
    1. Din mamma er heldig som har en så fantastisk datter som deg. Så utrolig snilt gjort av deg å la henne få en avbrekk fra stress og mas. Sagt det før og sier det igjen, du er vakker både utvendig og innvendig <3

    2. Hei, Jeg følger deg på Snapchat, og så du var innom en butikk med masse fine kjoler.
      Jeg bare lurer på hva den butikken het?
      Håper du og moren din har hatt en flott tur til london 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg