Stor endring på bloggen?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

This ​weekend is more than welcomed


Morning superstars! Nå har mamma akkurat kommet og tatt over kidsa, og nå skal jeg kaste meg i en taxi til byen. Om to-tre timer skal jeg på møte. Blir deilig å lette litt på hjertet til noen som vet hvordan hele dette blogg-greiene funker. Mest sannsynlig blir det en ganske stor endring her på bloggen snart. Jeg vet ikke om dere kommer til å sette så stor pris på det (hvertfall ikke alle mine kjære kritikere), men av og til må beslutninger tas for min egen del. Jeg skal diskutere det litt med hun ene sjefen min hos Side2. Høre litt hva dem synes! 🙂 Alltid godt med råd fra andre. Jeg forteller dere etter møtet. Etterpå møter jeg opp Raija, også drar vi til flyplassen. 

Gleder meg til å vise dere hjembyen min Stavanger denne helgen. Dette blir gøy! 😀 God helg enn så lenge. Klem!

28 kommentarer

Siste innlegg