STAVANGER!

Foto: Rolf-Ørjan Høgset

Nå er billettene booket og alt er klart til helgen! I morgen reiser jeg og Raija til Stavanger for å besøke Michelle. Jeg har booket oss inn på suite, og gleder meg så mye til å kose meg med jentene mine. Det trengs etter denne uken, for å si det sånn. Hehe… Jeg har faktisk ikke vært i Stavanger siden jeg flyttet derfra i april i fjor. Tiden har virkelig gått fort, altså. Helt sinnsykt å tenke på. 

Nå har jeg overnattingsbesøk av småsøsknene mine, som jeg er barnevakt for i kveld. Vi skal bake brownies og kose oss masse sammen. Søsken kjærlighet! Lillebroren min er i ekstase da jeg skjemmet han bort og kjøpte et headset til han som han har ønsket seg lenge. Neste uke er det shopping med lillesøster på Zara Kids, som tydeligvis er det store for små girlsa. Hehe! Savner den tiden, da shopping med mamma/storesøss var det store. Men da var det WOW som gjaldt! 😉 

Nå skal jeg prøve å få røsket headsethet ut av hendene til mini, og prøve å leke kul storesøss! Vi skrives i morgen, fine. Gleder meg til å ta dere med til Stavanger! 😀

21 kommentarer
    1. Hei Isabell! Jeg har fulgt med en del om denne debatten som går bloggverden rundt for tiden. Jeg vil bare si at du er modig som tørr å dele din historie med oss lesere! Du gjør det du føler er rett for deg, så bare glem alle som peker fingre og skal mene noe om hvor galt det er. Syntes bare du har fått unødvendig mye pes, og vil bare si at du skal stå på videre! Du er en tøff jente!!

    2. Du bør virkelig kose deg, spesielt nå når det er “full krig” i blogger verden syntes jeg du fortjener det kjekt & bra <3 🙂

    3. Hvilket hotell ska du på? <3 ska du på radisson blue atlantic, for der skal nemmelig jeg i helgen😍

    4. Jeg kommenterer aldri på noen bloggere men synes det er utrolig urettferdig hvordan du får gjennomgå. Det er så mange bloggere som kommenterer negativt om deg på grunn av dine operasjoner. Jeg synes du fint hadde klart deg uten og vært kjempe søt, men nesten alle bloggere som kommenterer deg har jo gjort noe selv. Enten det er laser hårfjerning, Restylane, botox, silikon, vippeextensions osv.. Blir så feil å henge ut deg som den store stygge ulven når de bidrar like mye.
      Måtte bare for sagt det!
      Ha en fin helg 🙂

    5. Hva ER det som er galt med mennesker?!?! Hvem slenger fra seg sånne kommentarer som f.eks Kaja over her? Er det faen meg mulig… 99% av alle som slenger drit til Isabel hadde ALDRI sagt disse tingene til henne ansikt til ansikt. Gå litt inn i dere selv og tenk dere om to ganger hva dere sier til folk og lirer av dere! Jeg blir helt paff av hvordan det går an å oppføre seg, hvor har det blitt av vanlig folkeskikk i det siste?!

    6. Jeg har akkurat samme nese som isabell, og jeg liker den utrolig godt. Ser på ingen måte utlending ut. Alle har fått en nese som passer til ansiktet sitt, og alle burde være stolte! 🙂 Tenk så kjedelig det skulle vært om alle var like da Kaja?
      Du skiller deg ut med å være frekk over internett, og du skiller deg ikke ut på en bra måte, beklager :s
      kos deg i stavanger, Isabell! Var der for et par helger siden, og det er sååå fint der 😀 er utrolig glad i “utestedene” ved bryggen der, er så koselig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg