Min crib for helgen!

Sponset opphold

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MI CASA ES SU CASA

Seee! Det er sååå fint her! Jeg bor på Clarion Hotel Skagen Brygge, midt i smørøyet av Stavanger. Jeg har fått en super fin suite på to etasjer, så her skal jeg og jentene kose oss super masse! Spørs om vi i det hele tatt kommer til å få lyst til å forlate denne fine cribben vår for helgen. Hehe! Dette må faktisk være et av de fineste hotellene jeg har bodd på i Norge. Jeg trives super godt! Det er gåasvtand til alt jeg behøver. Kjøpesenter, butikker, restauranter, kafeer, kino.. Ja, alt! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg hadde en super koselig kveld i går! Jeg har savnet alle sammen så utrolig mye, så det gjorde utrolig godt å klemme dem igjen. Dere vet de vennene man har, som man ikke prater med hver dag men som man vet hvor man har uansett? Selv om det går 3 månderes mellom hver gang vi prater eller treffes? De vennene er gull verdt, og de har jeg mange av her i Stavanger. Traff blant annet Elias som er Michelle sin kjæreste også igår. Vi gikk alle sammen i samme klasse på VGS, og plutselig ble de kjærester. Og de to? De er mitt favoritt par of all times! 

Nå er det tid for hotellfrokost! Yummi! Hva er bedre enn det? Nada. God lørdag, fine.

7 kommentarer

Siste innlegg