Mitt nye hår!

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

back to the darkside

Da er jeg back to dark! Jeg var så sinnsykt lei av hårfargen min, derfor var det på tide med en forandring. Flinkeste Ann Beate på Hendrix Hair Torggata fikser alltid mitt hår, og jeg er alltid like fornøyd. Det er ingen andre som får lov til å røre manken min. Hun er virkelig best! Det er jo ikke noe nytt at jeg fikser håret mitt hos Hendrix Hair Torggata, det gjør jeg jo alltid. Her går jeg fast fordi at de er så dyktige! Ingen over, ingen ved siden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For booking av time:

TLF: 22696153

ADRESSE: OSTERHAUSGATE 9

19 kommentarer
    1. Du er nesten perfekt, trenger bare å fikse nesen din, den støtter jeg deg på!!! og du hadde blitt enda mer perfekt om du fikset rumpen også

    2. Fint hår! Omtrent hvor mye tid bruker du daglig på ting som har med utseendet å gjøre? Sminke, hår, negler, vipper, + shoppe klær, sko og sånn tilsammen tror du?

    3. Jeg har ALLTID sett på deg som et av de utseende messig vakre menneskene i landet,MEN når du fyller i så mye i leppene dine som nå så er du mindre vakker… Håper ikke du tar dette ille opp,men du burde virkelig IKKE ha så store lepper som du har nå!! 😁 Jeg er ikke imot kosmetiske inngrep og jeg aksepterer absolutt det,MEN nå med disse leppene så ble det FOR MYE. Få litt mindre lepper så er du plutselig en av Norges vakreste igjen😉😘

    4. Selv om du må velge den hårfargen du føler deg “vel” med, så må jeg bare si at den hårfargen her er den som kler deg absolutt best 🙂 kjempefint!

    5. Første kommentaren jeg noen gang legger igjen på en blogg. Blir sjokkert over enkelte mennesker. Har man ikke noe fint å si, sier man ikke noe! Selv om man er en offentlig person, har man følelser. Man er ikke laget av stål selv om man driver en blogg. Isabell har vert åpen om at hun har hatt en vanskelig oppvekst, kan man ikke glede oss over at hun nå har suksess? Du er nydelig, isabell! Både puppene, rumpen og nesen! Du har så mye de fleste andre bare kan se langt etter. Jeg misunner deg alt – bortsett fra alle kvalme kommentarer du må oppleve. Håper av hele mitt hjerte at du ikke lar d gå innover deg. Kos deg, og overse kvalme kommentarer. God helg til deg og Pierre 🙂

    6. Det kan se ut som du har mye smerte i deg via øynene dine. Jeg tror nok du er en veldig ålreit jente ellers, du trenger ikke godta denne kommentaren, gjør det som gjør deg lykkelig.. jeg tror bare folk blir lei seg fordi du ønsker å endre deg med operasjoner, du er veldig vakker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg