We’re flying home

En annonselenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body – her


Jeg har hatt noen fantastisk fine dager i fine Stavanger. Men nå er det på tide og pakke kofferten å reise hjem til kjære Oslo igjen. Det er jo lite som slår hovedstaden, men jeg skulle bare ønske jeg kunne ta med meg alle de jeg er glad i. En ting er sikkert, og det er at det ikke blir lenge til jeg kommer på besøk igjen. Jeg slapper skikkelig av her. Det er deilig, det.

Vi skrives fra Oslo, fine. Klem!

15 kommentarer
    1. hanna: hun bruker vel de samme øredobbene hele tiden fordi hun liker dem godt? hva ellers skulle grunnen være liksom
      fysøren, jeg må bare le. jeg får selv spm om hvorfor jeg ofte bruker perleøredobbene mine. er ikke det obvious hvorfor? jeg synes de er fine vel?

    2. Syns du kledde lyst hår bedre egentlig. Men kan være kun pga frisyren du har nå er annerledes enn vanlig. Mener ikke noe frekt med kommentaren 🙂

    3. Isabel? Jeg kan virkelig ikke fatte at du ønsker å endre på noe ved deg selv. Du ser virkelig helt feilfri ut.. er helt seriøs!! IKKE hør på personen over meg som “klager” over nesa di, den er virkelig ikke noe å mislike.. Isabel- vær så snill å ikke ta operasjonen!!!<3

    4. No offence, men den buksen du alltid har på deg ser så slitt ut. Den ødelegger resten av antrekket, nettopp fordi den ser så slitt ut.. Invester heller i et par fine, slitesterke jeans. Det er mye fint der ute:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg