Min hemmelighet til skinnende hår

AnnonseOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg får ofte spørsmål om hvilke produktet jeg bruker, både når det kommer til hud og hår. I dag har jeg tenkt å dele mitt favorittprodukt når det kommer til å få shiny og sunt hår. Jeg har jo ganske langt hår, og det har en tendens til å bli krusete og se noe dødt ut. Produktet jeg bruker som redder manken min er serumet fra Maybeauty. Jeg elsker det! Det reparerer, gjør håret skinnende, fjerner krusing og gir håret liv. 

Før brukte jeg alltid Maroccon Oil hver eneste dag og trodde aaaldri at jeg kom til å finne en bedre. Men det har jeg nå! Denne danker ut alle oljene jeg har prøvd tidligere. Den påføres i håndkletørket hår, i endene. Så skal man bare la håret absorbere, så vil du kjenne forskjellen ganske kjapt. Den er fantastisk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere finner serumet her. Gjennom denne linken får dere 30 prosent i avslag, eller så kan dere skrive inn rabattkoden “SRAAD30”. Test den ut – du kommer til å bli like avhengig som meg. I promise!

27 kommentarer
    1. Ansiktsmasken fra maybeauty er gudomlig, så jeg ska selvfølgelig prøve denne også! Takk for rabatten 😀

    2. Jeg hade tekniske problemer når jeg bestilte ansiktsmasken men så har de veldig bra kundetjenste og jeg fikk beholde de 3 ekstra produktene men fikk også pengene tilbake. Ansiktsmasken er bra, jeg fikk mykere og glattere hud! Jeg må bare teste serumet også nå!

    3. Jag bor i Sverige men läser din blogg flera gånger om dagen. Har faktiskt hört om serumet från en arbetskollega och hon va jätte nöjd, nu när jag ändå får rabatt måste jag bara prova. Kan jag tror du ge rabattkoden till min kollega också?

    4. Så utrolig trist at en jente som deg sliter såpass mye med seg selv..
      Du må skjønne at du har følgere, masse massevis av følgere som leser bloggen din!
      Hvorfor legger du ut at det nesten er normalt å legge seg under kniven? Skjønner du ikke at du ødelegger selvbildet og selvtilliten til så mange unge jenter? Værsåsnill skaff deg en psykolog, eller en du kan snakke med, istedenfor å legge deg under kniven.

    5. Hei, i VG står det at du tok silikon for 3 år siden, men tok ikke du det i sommer? Og skrøt på PH om at alt var ekte?

    6. Hellois Isabel!
      Jeg klarte bare ikke å la være å sende deg en melding da dette er en diskusjon som har flydd litt langt. Jeg kom over en artikkel om deg og de andre toppblogger der dere snakket om alt det kroppshysteriet og så leste jeg at du imidlertid understreker at du tok silikon i puppene for 3 år siden. Og det stemmer vel ikke?? De ble jo tatt i desember? Jeg har lest bloggen din en god stund nå og ne rett og slett litt sjokkert når jeg leste dette og lurer på hvorfor du har sagt dette eller har hvordan journalisten som skrev artikkelen har fått dette for seg. Det viser bare at de ikke gjør jobben sin skikkelig eller at du gir de feil informasjon, som isåfall er veldig synd.

    7. Hei det er meg igjen, er du kjent med shopping fra romwe.com? Sånn om de sender til Norge og om levering koster mye og fungere bra?
      Tenkte siden du har den jakken derfra kanskje du har litt erfaring 🙂

    8. This product is awesome! I have fairly long hair and use only a quarter size or less of the oil and I see very fast result . I strongly recomend this product.

    9. Foresten, inneholder dette serumet silikoner? Kunne du skrevet ned ingredienslisten ? 🙂 Vurderer å kjøpe

    10. Hvorfor har du sakt til VG at du tok silikon for 3 år siden, når du nylig tok silikon?? xD VG skriver det

    11. Den har en venn med langt og fint hår også fortalt om når jeg sdpurte hvilke produkter hon bruker… Nå når du også skriver om serumet må jeg også teste:) Takk for rabatten, ska gi den til vennen min også! Ha en fin uka Isabel!

    12. Jeg fikk en pakke med MayBeauty’s ansiktsmask, hårserum og foot mask i jula og alle er virkelig gode så jeg kan godt förstå hvorfor du har så fint hår! Håret mitt er også avhengig!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg