Det holdt meg våken hele natten…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
annonselenk – Jumpsuit her 


Okei… Dette er bittelitt pinlig å dele med dere. Gjett hva som holdt meg våken helt til 05 i natt? Candy Crush… Please, si jeg ikke er alene om å nerde det spillet? Jeg har nå kommet til level 1003. Jepp! Leven tusen! Jeg vet ikke om jeg skal være stolt eller flau… Haha! Krise. Jeg er skikkelig nørd. Spiller det hele tiden – når jeg ser på serier, når jeg venter, når jeg fester, når jeg er på do, når jeg spiser. Det visste du kanskje ikke? Nerd-Bella. Med andre ord skjønner dere hvilket super spennende liv jeg har for tiden. Haha..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg nerde litt videre. Og se på serie. Slik gå no dagan!

 

20 kommentarer
    1. Hei vakre deg. Hvordan er smertene etter operasjonen? Kommer du til å skrive et eget innlegg om selve inngrepet?
      Klem.

    2. Haha, jeg har en nerde ting for Walk of death spillet nå ikke akkurat så søtt som å spille candy crush… Drive å drepe zombier liksom… Jaja! Alltid noe å bli hekta på Bella, og du er ikke den eneste ^^ Kos deg du og slapp av <3

    3. Du kan trøste deg med at jeg er på level 1374, men står bom fast….. Elsker (dessverre) candycrush! Kjæresten holder på å bli gaaal🙈

    4. Hahaha shit! Jeg var sykt glad i det før, men er ikke kommet så langt som deg haha. Mamma derimot er veldig glad i å spille det.
      Ha en fin kveld <3

    5. Kjenner meg såå godt igjen her! Spiller veldig mye Candy Crush Soda Saga. Spilte helt til halv fem i natt – så er litt for avhengig av det spillet tror jeg, hehe.

    6. Hei, jeg tok også en operasjon i Istanbul for 8 år siden. Bryst reduksjon, ikke godt, men de er flinke. Kunne veldig gjerne tenkt meg å ta nesen da jeg bare blir mer og mer misfornøyd .. Hadde satt så veldig pris på om du kunne skrive om hvor du gjorde det og hvor mye det kostet? Kunne tenke meg å dra tilbake dit å gjøre det..
      Håper du svarer, hadde blitt kjempe glad!! 🙂

    7. Dette er helt hårreisende! Det er IKKE greit å legge ut bilder/blogge om skjønnhetsoperasjoner der gjennomsnittsleseren fortsatt er i puberteten. Å ta slike operasjoner bør man på ingen måte vanliggjøre slik som en stuss hos frisøren. Det er tydelig at du er usikker på deg selv og egen kropp, dermed er det viktig å sette fokus på det som virkelig betyr noe – å styrke selvtilliten og være glad for at man ikke er lik alle andre. kkkk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg