Overrasker lillesøss med shoppedag!

Annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


God morgen, fine! I dag har jeg det super travelt. Jeg reiser på ferie i morgen, og derfor må jeg få unnagjort alle ærend og masse jobb. Mest mulig må checkes av to do listen. Med andre ord blir denne mandagen å gå til forberedelser. “Yey”. Haha… Det er et lyspunkt midt oppi alt dette da; jeg skal ta med meg lillesøsteren min på shopping! Jeg har lovet henne en shoppedag sammen med meg, og det har hun gledet seg til sååå lenge nå. Har dårlig samvittighet over å ikke hatt tid den siste tiden, men i dag skal jeg få det til! 🙂 Blir så koselig å tilbringe tid med lille snuppa mi. Jeg skal stikke til mamma og overraske henne når hun kommer hjem fra skolen. Gleder meg til å se gliset hennes da! Hehe. Hun er akkurat lik storesøster – shopping er det beste som finnes!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Caps her / jeans her


Nå skal jeg løpe til postkontoret og hente ut noen pakker. Vi skrives senere, fine. Håper dere får en super start på uken! Nuss.

12 kommentarer
    1. Så koselig og så snillt av deg! Enig med kommentaren over^ F.eks kommenterer en gang i uken om uken som gikk på ph elrn, haha! Hadde vært gøy!
      Vakre deg, klem❤️

    2. Åh så snill storesøster du er. Snille Bella! Tenker nok det blir en glad pike som får overraskelsen når hun kommer hjem.
      ❤️❤️

    3. Hvilke sminkeprodukter bruker du? Kunne du lage et innlegg der hvor du skriver favoritt sminkeproduktene dine for øyeblikket? 🙂 altså foundation, pudder, concealer osv..? 🙂

    4. Hvorfor tar du alltid med Pierre når du skal tilbringe tid med søskene dine? Kan du ikke være med dem alene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg