20 spørsmål & svar

1. Hvor gammel er du om 5 år? Da er jeg 26! Shit. Voksen! Da håper jeg at jeg har bygget meg drømmehuset, er forlovet med Pierre og har en Range Rover. Og at jeg fortsatt har alle menneskene, som betyr mye for meg, fortsatt rundt meg <3

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Pierre. Og jeg koser meg like mye hver eneste gang. <3

3. Hvor høy er du? Jeg er 160 cm. Kjeeempe mini.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
4. Hvilken film så du sist? How to be single på kino med Raija. Aldri ledd så mye i mitt liv. Den filmen er spot on!

5. Hvem ringte du sist? Mamma.

6. Hvem ringte deg sist? Sara.

7. Hva stod det på siste sms’en du fikk? “I love you too!”.

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Å ringe! Jeg liker å få svar kjapt, og dessuten babler jeg så mye at det vil ta så himla lang tid å skrive alt jeg har på hjertet. 

9. Hva er ditt favorittsted? I Pierre sin armkror. Klissete, men sant!


10. Hvilket sted foretrekker du minst? Det må være typ en mørk, liten gate. Usch.

11. Når så du moren din sist? Noen dager siden nå, da jeg er i Istanbul og hun i Oslo. Savner henne masse!

12. Hvilken øyefarge har du? Jeg har lysebrune.

13. Hvilken sang er din favoritt? Ah, tricky. Liker godt party-musikk, jeg! Og gangster rap. Lol.

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? Skilt, men veldig gode venner.

15. Når våknet du i dag? Jeg ble vekket 09.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Da er jeg 31 år. Da håper jeg at jeg har en super business som går bra, hus og bil, gift med Pierre og har to pomeranians. 

17. Hva skremte deg om natten som barn? Mørket. Jeg hatet mørket. Måtte alltid sove med lyse i gangen på slik at de lyste inn på rommet mitt. Jeg var en skikkelig pyse! Hehe.

18. Hva er din beste egenskap? Det må være at jeg er en veldig åpen og ærlig. Og tar utrolig godt vare på de jeg er glad i.

19. Hva er din verste egenskap? Hehe, denne er lett du! At jeg er så forbaaaanna sta. Jeg kan se i ettertid at jeg gjerne tok feil, og da er jeg kjapp med å be om unnskyldning. Men som oftest tar det en goood stund før jeg kommer til det punktet. Haha.

20. Sover du med eller uten klær om natten? Uten. Jeg sover helst naken.

16 kommentarer

Siste innlegg