HER ER PARADISE HOTEL DELTAKERNE!

WOOOHOOO!! So the bomb is out! Her er årets Paradise Hotel gjeng. Jeg er såååå giret! En av mine nære kompisser Carl Aksel er med, og om jeg er spent? JA! Pierre tipset castingen om han, og det er ikke sjokkerende at han ble valgt ut. Jeg vet at han kommer til å gjøre det ekstremt bra da han er veldig intelligent og en person som folk blir raskt glad i. Han er en av de man bare må ha rundt seg, da han sprer mye kjærlighet og humor. Herreguuud – dette blir bra, dere!


Gled dere til å se dette trynet på skjermen! Haha. Cant wait! Premieren er 14. Mars.

19 kommentarer
    1. Dette blir spennende 😀
      Det eneste som gjorde at jeg tenkte: “Å nei! Er fordi det er ei jente (blond, hvit bikini og tatovering på ribbeina) der som ser ut som Martine og orker ikke ei sånn ei igjen! Sukk, håper virkelig ikke hun er så steike blond, dum og (tror) hun er deilig som hun ser ut som 😛 Skulle gjerne likt å sett den fineste gjengen med deg, Pierre, Audun + noen nye fjes, det hadde vært moro det! Men skal følge med på PH i år også, selvfølgelig! Kan jo ikke gå glipp av fyll, drama osv. 😛

    2. Hvorfor er de blonde alltid penest i Paradise?! Brunettene har alltid mer former osv men de blonde er alltid penere i annsiktet. Er det bare jeg som tenker det?

    3. Er ike det han kleine vennen til Robin (sophie Elises ex)? Robin skulle egentlig ogå med i PH, men pga dommen fikk han ikke :p

    4. Hei!
      Gleder meg sikkelig 🙂
      Kan du lage et innlegg hvor du skriver dine meninger om årets deltakere?? Førsteinntrykket.
      klem

    5. Han fremstår veldig intelligent når han sier at drømmedama bør ha silikonpupper 😂 Og intelligens er jo som kjent viktig for å nå langt i PH 😂😂😂

    6. han som laget det ”alle over 50kg ei feit” innlegget? Høres (og ser ut) som en intelligent person, jaaaa lol :p

    7. Et tips ang rumpeforstørringen: Hvis du har planer om å få barn i fremtiden, så bør du vente med operasjonen til etter det, da rumpen kan bli helt deformert etter en barnefødsel hvis man har sprøytet/lagt noe inn i den.

    8. Veldig intelligent, ifølge hvilken skala lurer jeg på? Jeg vet av han og han er en av de tåpeligste menneskene jeg vet om.
      Men gleder meg veldig til sesongstart! Selv om jeg ble litt skuffet av at ingen av verkene guttene eller jentene er pene..

    9. Altså jg ser ikke på tv. Har du lov vise de frem. Hvis det har blitt vist på tven da. Men trodde ingen fikk lov dele eller hva skjer og hvem vinner der. Tror alt det der var ikke lov.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg