Produktene jeg bruker hver dag!

Annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

my must haves

Endelig! Nå har jeg endelig surret meg til å dele mine all times favoritt produkter med dere. Jeg beklager så mye for at det har tatt sånn lang tid, men nå er det endelig på tide! 🙂 I dette innlegget viser jeg dere mine favoritter innen hår, sminke, hud og duft. La oss sette i gang!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HUD

Når det kommer til huden min er det utrolig viktig for meg å ta godt vare på den. Det fineste jeg vet er klar og ren hud. Jeg fjerner sminken hver eneste kveld, og da elsker jeg å bruke disse sminkeserviettene fra Ole Henriksen. De fjerner sminken, gir pleie og det beste av alt; den lukter himmelsk. I tillegg til det bruker jeg nattkrem og dagkrem fra Clinique. Disse sverger jeg til!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
HÅR

Når det kommer til volum i håret bruker jeg disse to hårsprayene. Den blå fra Bed Head lukter døøødsgodt og holder håret på plass. Den fra Redken er super til tupering!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
DUFT

Parfyme og duftlys! Min favoritt parfyme gjennom tidene har alltid vært Bright Crystal fra Versace, dere vet den lyserosa diamanten? Den har kommet i en ny versjon, som lukter enda mer og er mye friskere! Den er mitt fast følge uansett hvor jeg tar veien. Du finner den her. Duftlysene fra Voluspa er best, og akkurat nå har jeg fått dilla på duften Macaron

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sminke – hud

Til huden har jeg mine gjengangere, som jeg aldri bytter ut. 

Anastasia Contour Cream kit – her

Anastasia Contour i pudder form – her

Bare Minerals blush – her

Clinique foundation – her

Real techniques børste (perf til higlighting) – her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
øyne & lepper

Anastasia dip brow pomade (jeg har den i chocolate) – her

Lancome mascara for definerte og lange vipper – her

What’s your type, mascara for volum – her

Lumene lipstick i fargen “10” – her

IsaDora matte lips, i fargen “naked” – her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sånn! Håper dere liker innlegget og at dere kanskje tester ut noen av mine favoritter. Alle produktene jeg har nevnt i innlegget finner dere hos Bangerhead

Og sist men ikke minst; jeg er så heldig og har en rabattkode til leserne mine som varer til midnatt søndag. Med hele -25% på hele sortimentet eksklusive kampanjevarer. De har -20% på all hudpleie nå også. Koden er: isabel25.

29 kommentarer
    1. Jeg syntes du er utrolig flink til å sminke deg. Takk for mange sminketips også <3 Ha en fin kveld vakre deg!😚❤️
      Til deg over: hadde det vært nesen hun fikset, hadde hun ikke sett så fin ut i ansiktet. Dette kan tolkes feil, så jeg skal prøve å forklare. Men jeg har sett folk som har vært gjennom neseoperasjoner, og rett etterpå og en liten stund etter så ser de ikke ut. De har blåmerker og bandasje og alt sånn i ansiktet.

    2. Stakkar, du er jo faktisk psykisk syk…
      Det finnes ingen bloggere som har gjort meg så trist før 🙁

    3. Hvilken av Anastasia contour palettene foretrekker du? Jeg har den i pudder, men er ikke så fan.. Har veldig lyst på den creme, men lurer på hvordan det blir når jeg bruker bare minerals pudder? Hmmm… Ellers ønsker jeg deg god bedring ❤️Har fulgt bloggen din en stund, and u rock!

    4. Hei! Jeg bare lurer på om den qlinique foundationen har god dekk evne, jeg har veldig rød og “flammete” hud noe som gjør at jeg trenger en god foundation men jeg finner aldri en som passer meg eller har god dekk evne 🙁

    5. Det er ikke nesen hun har fikset, neser ser alltid annerledes ut i profil enn fra siden. Uansett, hvorfor er alle så opphengt i nesen hennes? Den er fin som den er, sånn som resten av kroppen. Ikke fyll bensin på bålet og kommenter kroppsdeler Isabel ikke engang har nevnt noe om å operere selv.
      Du er så nydelig, Isabel, det skal du vite. Øynene dine bare.. stråler! Jeg håper du har det bra med deg selv, og det ser det ut som du har også 🙂

    6. Anonym, må bare le litt av deg.. Hadde hun fiksa på nesa hadde hun ikke sett normal ut igjen i går 🙂 man blir nemlig blå og gul og regnbuensfarger et par uker etter en slik operasjon. Ben there done that! Så det viser bare en ting, at Isabel aldri har treng en operasjon, siden folk ikke ser forskjell 🙂 men jeg vet hvordan det er, spiller ingen rolle hva andre sier ! 🙂
      Men det jeg egentlig lurte på Isabel! Er hvilken type hud du har ? Jeg sliter med mye tørr hud, spesielt på vinteren! Er det noen produkt her som hjelper på dette ?
      Klem Henriette

    7. Kjenner mange som har operert nesen, hadde det vært det hun hadde gjort så hadde Isabel vært blå hoven og plastret i ansikte

    8. Hei. Masse digge produkter! Jobber i sminkebutikk der vi selger Ole produkter + vært på hudpleie kurs. Sminkewipesene skal kun/Max brukes 3 ganger i uka sammen med en annen sminkefjerner som er mildere fordi Oles wipes er kjent for gode, effektive men også peelende sminkewipes for å få bort alt, og peeling skal man kun gjøre 2-3 ganger i uken – men brukern selv med en annen og elsker den! U burde prøve ut Truth serumet også som gir fantastisk glød og lukter likt som wipsene.

    9. Hei nydelige deg!:)
      Hvilken farge har du i cream kittet fra anastasia?
      Ser det er i 3 ulike fargenyanser..
      Stor klem

    10. Må bare si at nesen din var utrolig søt på disse bildene, generelt alltid. Åe, du er utrolig pen <3 Ha en fin dag!

    11. Som svar på innlegget ditt ang. stenging av kommentarfeltet.. Jeg tror du gjør lurt i å stenge kommentarfeltet på hele bloggen din jeg. Til en hver tid. Allefall for en god stund. Folk kan likevel spy fra seg de verste ting under anonymitet. Hvorfor ikke ha det slik at de som ønsker å kommentere noe, kan gjøre det på facebook, under ekte navn? Bare en tanke! Håper du har det fint, og at du snart blir bedre:) You are the best <3

    12. Hei og takk for sminke tips:) Jeg lurte på bruker du produktene i den rekkefølgen du har satt de opp? Bruker man Anastasia cream kit først eller Anastasia contour kit? er ikke så god på dette:) Hadde vært smuuud med en kort beskrivelse av hvordan du gjør dette:)
      PS:
      Håper det går bra med deg etter operasjonen og at du har kommet deg, jeg synes du er tøff som står imot, husk at folk har så sykt lett for å skrive bullshit foran skjermen, tipper 99,9% aldri hadde turt å si det til deg face2face. Og det virker så enkelt for folk å prøve å knuse noen via nettmobbing. Vær sterk, ikke bry deg! Jeg er ingen fan av noen slags operasjoner, men jeg er motstander av at folk prøver å knuse noen med mobbing som de gjør med deg, mobbe deg og håne PGA dine personlige valg. Jeg driter i unnskyldningen : “når du har fått fjeset kjent så må du tåle” ikke snakk om! Ren og skjær mobbing og en god klype sjalusi! æsj! Stå på! Synes du er en flink blogger. 🙂

    13. ^ du som snakker om stenging av kommentarfelt.
      Er det ikke sånn at det går an å gjøre sånn at man MÅ skrive inn navn og e-postadresse også? Slik at hvis en skal kommentere så må man skrive det inn. At det blir obligatorisk eller nokke. Eller er det bare tull, for går det an å skrive inn noe tull også går det likevel an å kommentere? Jeg bare lurer.
      Men skjønner godt at du vil stenge kommentarfeltet på enkelte av innleggene dine. Enkelte folk skal være så ekkel mot andre på nett, også på ekte tørr de ikke åpne kjeften en gang. Haha! Ikke bry deg om folk som kommenterer stygt. De er bare misunnelig. Og dessuten så er jo det ikke deres valg. Det er ikke de som blir operert, det er jo deg. Så alt i alt, så skjønner jeg ikke hvorfor folk skal bli så sint ovenfor det.
      HA EN STRÅLENDE DAG VIDERE BELLA! Håper du føler deg bedre etter operasjonen <3 Suss og klem fra lille meg.

    14. Rabattkoden virker jo ikke? 🙁 Blir hvertfal ikke trekt noe i fra den opprinnelige summen i kassen.

    15. Hei, kunne du ha laget en sminkevideo om hvordan du sminker deg med desse produktene når du er oppe på beina igjen? Det hadde jeg satt stor pris på❤️ klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg