Avgjørelsen er tatt + haier i mediabransjen

Jeg blir å stenge kommentarfeltet på disse innleggene som omhandler operasjoner.

Jeg synes ikke det er noe hyggelig å lese kritikk og dritt kommentarer mens jeg ligger i sykesenga. Ganske drøyt hva folk får seg til å skrive, det finnes jo ikke medlidenhet i enkelte som spyr ut den ene stygge kommentaren etter den andre. Tror dere det er noe hyggelig for meg å lese når jeg ligger her og har det helt jævlig, og våknet opp fra narkose? Jeg har følelser jeg også, og mange kommentarer er vanvittig sårende. Tenk dere litt om og vis litt medfølelse. Greit nok at flere er i mot det, men hold det for dere selv. Jeg blir oppriktig lei meg av å lese det. Jeg er så jævlig lei. I går klarte jeg ikke lese kommentarene som strømmet inn, for jeg klarer ikke ta i mot alt det stygge som kommer inn. Så derfor ble gjerne ikke din kommetar publisert, for jeg måtte la være å klikke inn på kommentarene. Beklager til dere som kanskje skrev noe fint oppi alt dette..

Media tar helt av rundt meg også, og det er et vanvittig styr. Enkelte i mediabransjen er virkelig noen haier uten like. Maser hull i hodet på meg, og når jeg har bedd dem om å la meg være i fred og sagt klart i fra at jeg ikke ønsker å være med i deres program, prøver de seg desperat på Pierre – spør og graver angående min operasjon. Hva er deres problem, det skjønner ikke jeg. Man kan vel ta et hint snart.  Alt snakk om at dette med operasjoner ikke skal skrives om, og at det er så himla feil, men enda vil dem skrive om meg for at dem ska få sine seere. Men, var det ikke nettopp så jævlig feil? Jeg får ikke skrive om det, for da er det feil. Men dem vil fortsatt bruke meg for folk liker å lese om det. Dere kan si at jeg gjør det for klikk, men det er meg selv jeg vil endre på og jeg blogger om meg. DEM bruker MEG for lesere – hvilket er verst? Jeg kjenner jeg begynner å bli utrolig lei… 

Ta vare på hverandre, folkens. Jeg er glad i dere og gleder meg til å bli i bedre form slik at jeg kan fortelle dere om alt. Nå klarer jeg ikke ha en skjerm foran ansiktet lenger, så jeg må avslutte her. Jeg har noen innlegg ferdig skrevet, så bloggen kommer til å bli oppdatert gjevnlig selv om jeg ikke fungerer helt akkurat nå. 

Dere betyr alt for meg! Og til slutt vil jeg takke dere som sender meg varme tanker og fine ord. Det varmer hjertet mitt. <3

57 kommentarer
    1. Du er en utrolig flink blogger og det nok vanskelig og få slike kommentarer, men bare stå på:)

    2. Syns det er veldig klokt av deg at du velger å stenge kommentarfeltet! Jeg ønsker deg masse god bedring<333

    3. Jeg synes du er kjempe pen og snill så jeg skjønner ikke hvorfor noen vill skrive sån

    4. Skjønner at du vil stenge kommentarfeltet ditt, det er vell ingen som liker og få stygge kommentarer slengt daglig i ansiktet sitt..
      Men du tar opp et tema som er ganske tabu og snakke om, min personlig mening er at jeg ville aldri lagt meg under kniven og heller aldri fremstilt dette som noe positivt.
      Men så er det jo ikke min kropp du fikser på, så om du fikser på deg selv så gir jeg meg egentlig en god faen, gjør som du vil.
      Men siden du er så tøff og tar opp et tema som er så tabu som dette med å fikse på utseende sitt så synes jeg du skal være like tøff og stå imot all kritikken, vis norges befolkning at dette er dine meninger og du står for det.
      Som sagt så er jo det helt unødvendig av folk og kommentere stygt til deg siden du har meninger som de nødvendigvis ikke er helt enige i.
      Stå på videre, selv om jeg ikke er fan av hva du gjør så hater jeg deg selvsagt ikke.. Er umodent og dårlig oppførsel når man driver på sånn..
      God bedring

    5. Bra at du sett foten ned! E heilt greit å ha forskjellig meininge om ting, men detta e jo dett valg, skjønna ikkje kaffør folk ska rakk ned på andre heile tia! Håpa smerten gjer se snart å at du bi i bedre form. Ha en fin dag ☺

    6. åå god bedring <3 håper du blir fornøyd med operasjonen, det fortjener du!! Kos der i istanbul, mens dere er der!

    7. Beklager isabell, men når du velger å legge ut livet dditt på nett så lar du også alle som leser si vår mening. Så du har vel egentlig ikke rett på å ikke be oss si vår mening?

    8. Nei huff får helt vondt i hjerte jeg😞 Ta tiden til hjelp , god bedring vakre deg❤️❤️❤️

    9. Masse god bedring! Du fortjener ikke all denne dritten du får. Stå på! Jeg digger deg og ærligheten din. Du er deg selv 100% og det er bra❤️ Men er alltid noen som skal dra ned folk!

    10. Hei Isabel!
      Vet egt ikke hvor jeg skal begynne. Utrolig vondt å høre at folk tenker sånn som de tenker. Jeg er uenig, du får gjøre det du vil, når du vil. Så lenge du er fornøyd, er jeg med deg❤️. Du blir sikkert enda penere etter denne operasjonen, hvis det går Ann da😋 Lykke til, god bedring!
      Klemklem Maria

    11. Hei isabel
      Isabel du er 😍 Nydelig masse god bedring
      Eg bare venter til du er frisk igjen eg tror du har operert det eg skal operer i sommer
      Eg gruer meg, håper det ikke er så smertefullt 😚 Hmmm……….er litt usikker om det er det du har operert

    12. Du har valgt det selv da, haha. Du vet hvordan andre toppbloggere har blitt mast hull i hodet på pga. media vil ha sitt. Når det var du som valgte å gå ut med såpass mye informasjon om dette dumme tullet, så MÅ du tåle det. Ikke fordi det er rettferdig, men fordi sånn er verden. Alle mennesker kan ikke tilpasse seg deg, akkurat som du ikke tilpasset avgjørelsen din for yngre lesere.

    13. Kan vi ikke bare slenge ei stekepanne i fjeset på disse store komplette idiotene som slenger dritt? Du er ei fantastisk jente og jeg beundrer hvor sterk du er! Du fortjener ikke alt dette. Enkelte mennesker tror de er konger over konger som ELSKER å slenge med leppa for å være på toppen. De har dårlig selvtillit og må rakke ned på deg for å få en % bedre selvtillit. De føler seg bedre, men de blir i realiteten bare verre og ender opp som små tapere.

    14. Jeg er ganske forbauset over hva egentlig folk kan tillate seg å skrive til andre mennesker. De som er imot plastiske operasjoner kan gjerne få si sin mening om hva de synes, men det å gå til personangrep og såre andre mennesker er helt uakseptabelt. Det er nettroll og folk som er tøff bak pc skjermen. De ville nok aldri sagt det face-to-face til deg. Det du ikke kan si til folk face-to-face, kan du la vær å si. Det er noe jeg synes alle burde tenkt over. Jeg er klar over at du synes det er hardt å lese alle de stygge kommentarene, men slik er det å være kjent. Se nå bare på Sophie Elise, så skjønn og herlig jente med mange fine verdier, men likevel får hun kommentarer som sårer. Jeg håper du har det bra, du virker som en flott jente! 🙂

    15. Æ kjenne mæ så jævlig igjæn, fy faen e jævlig me kretikk, men husk at dæm e bare jævlig sjalu på dæ, så uansett kor mye hat du får, så ikje glem det 🙂 ♡ Du e dæ og ingen andre ♡ Ikje stopp og lev, vær dæ sjøll 😀 ♡

    16. Du har jo valgt dette selv da, da må du tåle litt kritikk. Men jeg er enig i at noen kommentarer er i overkant stygge, og folk sier ting de heller kunne spart seg for. Men jeg syntes det er rett og rimelig at folk kommer med litt konstruktiv kritikk.

    17. Jeg forstår godt at du vil stenge kommentarfeltet, men du bør likevel være i stand til å se den negative responsen i perspektiv. De siste ukene har det vært et usedvanlig stort oppstyr rundt yngre jenter og operasjoner grunnet Kristin Gjelsvik som tydelig viser hennes motstand mot dette ifht bloggnorge.
      Du er en av de bloggerne som oppfordrer til operasjoner, enten du er bevist på det eller ikke. Ved å fortelle oss at du blir behandlet som en prinsesse etter å ha ligget på operasjonsbordet i Istanbul, som er korttenkt og ikke minst utrolig egoistisk, forteller du indirekte at dette er noe absolutt alle burde gjøre!
      Når du ligger såpass høyt på topplista som du gjør, og har en påvirkningskraft på størrelse med alle avisene i landet så må du begynne å handle deretter. Og leserne dine kan ikke være mer enn kanskje alt fra 12-13 til 15-16, med andre ord i en veldig usikker periode i livet og har desto lettere for å ty til andre “utveier” enn å faktisk jobbe med sitt eget indre og ikke ytre. Du er NØDT til å tenke deg om to ganger før du poster et innlegg, det er sånn det er å sitte med den makten du har. Og det kan da for faen ikke være så forbanna vanskelig å tenke litt lengre enn dit nesa di rekker.

    18. Skjønner deg litt i det du skriver om at du ikke liker å få slengt drit. Men heei, hvem ba deg om å dele dette med oss når du visste fra før av at 97% av oss skulle da dette her som en sjokk? Vi må jo kunne si vår mening om det du gjorde eller skal . Jeg trodde faktisk du var tøffere enn det nå. Trodde du skulle stå for det du gjorde og uansett hva folk sa så skulle du stå der som en stjerne der hvor ingen kunke nå deg 😉 Husk det.
      Dette er ikke frekt i det hele tatt, vil bare skjønne litt hvorfor du skal stenge kommentarfelt?:))

    19. Jeg begynner selv å bli så innmari lei alt dette styret og kritikken rundt operasjoner og det og dele det, og jeg har aldri fikset på noe selv gang. Kan folk bare slappe av å la andre få gjøre som de vil! Kan ikke forestille meg hvordan alt dette føles for deg, når til og med folk som meg blir sliten og lei.
      Syns det er kjempe fint at du deler det du fikser på og snakker om det Isabel. Og ikke minst ser jeg opp til deg fordi du er så sterk at du klarer å stå i mot og takle all den dritten folk og media slenger. Stå på, du er fantastisk!

    20. Helt enig i hva du sier om enkeltes nettvett-vaner, som ikke er til stede. Men at media ønsker mest mulig ut fra deg i denne situasjonen er jo ikke så rart, du er kjendis, blogger om operasjoner – i en tid hvor mange mener det er feil. Jeg forstår at for deg så føles det kjipt, men for dem er det deres jobb – det får klikk. Det får engasjementet i folk til å koke – begge veier. Jeg forstår at det er kjipt, men det er vell baksiden ved å ha valgt å bli kjendis antar jeg?
      Ellers ønsker jeg deg masse god bedring og håper du blir fornøyd med bootyyyen 😀

    21. Det at du har det helt jævlig av smerte etter operasjon, som du har valgt å ta. Er ingen andres feil enn din. Du vet jo selv at inngrep er smertefulle, så der får du ikke min medlidenhet. Men det at folk personlig angriper deg over nett, er overhode ikke greit og gir derfor medlidenheten min til deg ifht. til det. Håper at du blir fornøyd med ditt nye deg, syns det er tøft gjort, selv har jeg bestemt meg for å bare jobbe med selvtillit mentalt, jeg er god nok som jeg er. Håper du kommer dit hvor du kan føle på det en gang.

    22. Jeg syns dette er så delt – for du vet jo selv at å skrive offentlig på en blogg at du skal ta en rumpe og nese operasjon skaper både oppmerksomhet men også frustrasjon. I vårt samfunn hvor det er så mye fokus på press og slikt, vil folk naturligvis reagere, for det er et meget sårbart tema for ALLE! Og det å ta rumpe operasjon sier ganske mye om deg som person, og dine verdier og ønsker i livet. For mange som er pyskisk klare med sin selvfølelse og ikke minst at man ikke skal operere alt bare fordi man kan – VIL reagere, og det VISSTE du da du trykket klikk. Du visste det, Isabel. og ja, du sier du skulle være ærlig om det. Men sannheten er brutal, og du vil få kritikk. Men det er her jeg er delt. For det er naturligvis forskjellige måter å gi kritikk på. Ja, at du velger å opperere deg sier at du faktisk ikke er helt klar i hodet pyskisk, fordi du tenker veldig feil om deg selv og verdien om hva som er viktig. Samtidig gjør det deg ikke til et dårlig menneske, eller en slem person som mange sier. Du sender ut dårlige verdier, og du trenger hjelp – for du er ikke frisk! MEN, DU er ingen dårlig person, kun det du formidler og sender ut. Jeg syns virkelig synd på deg som 21 år hvor du er i din sårbare alder legger deg under kniven, når du som 40 åringen mest sannsynlig vil ha blitt mer moden i refleksjoner og viktigheter. Det er synd, men det er ditt liv, og ingen kan si noe på DITT liv. Men folk SKAL få lov til å si noe på budskapet du sender ut om det, for det er vi lesere som leser, og får budskapet. Det er vi som kanskje ser en ekstra gang på rumpa vår etter et slikt innlegg og blir usikre. Det er Vi som er budskapet ditt, uansett om du kun velger å være ærlig eller ikke.

    23. Hadde jo ikke slengt “stygge” kommentarer om du våknet fra en operasjon du måtte ta pga komplikasjoner, men her velger du jo selv å ha det jævlig for å få større rumpe, hahah, jeg bare vet at du kommer til å angre, og at det ikke kommer til å se bra ut, det vil jo se unaturlig ut, hvis man ikke ha formene og hoftene Hahahah

    24. Du har en offentlig blogg der du deler dine subjektive meninger. Det som er problemet er at du er en kjent profil som ligger på blogg-topplisten. Mange klikker seg da inn på bloggen din, også jeg. Jeg er 25 år gammel. Jeg blir ikke påvirket av andre sine meninger. Mange av de som leser bloggen din er derimot i tenårene. De blir lettere påvirket, spesielt i dagens utseendefiksert samfunn. Når du da har en såpass kjent blogg så blir det lagt et ansvar på deg. Uansett om det er noe du ønsker eller ikke. Du har rett til å ta dine egne valg, men ikke benekt at dine valg og synspunkter ikke påvirker noen. Ingen fortjener likevel stygge kommentarer, men jeg tror det er viktig at folk er engasjert angående slike temaer. Jeg tror likevel det er noe du kommer til å angre på når du blir eldre. Helt fra jeg var 14 så hadde jeg lyst til å ta silikon i brystene. Dette holdt jeg på helt til for ett år siden da jeg skjønte hvor ubetydelig det egentlig var. I dag er jeg så glad for at jeg ikke gjorde det. Det betyr ikke at du kommer til å føle det slikt, men jeg personlig mener at en bør vente til en er 25 år eller har fått barn.

    25. Skriver du om operasjoner titt og ofte må du skjønne at folk kommenterer. Jeg gir blanke i hva du gjør med din kropp. Syntes du var super flott da du kom på paradise hotell. Virket ekte. Nå ser du jo ut som du kommer rett ut fra en plastisk kirurgisk klinikk.. Elendig forbilde for små fjortiser som leser bloggen din..
      Og tror at slike inngrep er normalt. Det er det ikke! Støtter meg bak frøken Gjelsvik. Ønsker deg lykke til videre.
      Nærmer deg barbie dukke idealet, så er jo vellykket om det er det du ønsker 😊

    26. Altså det blir for dumt at en jente skal få “ansvaret” for at det finnes kroppspress! Alle er vi mennesker, og jeg kan ikke skjønne at en enkelt jente skal bli personlig angrepet på den måten fordi hun vil operere rumpa. Og ærlig så bidrar det jo mye mer til kroppspress hvis en person plutselig har en fantastisk rumpe uten av vi vet grunnen bak, da er det jo mye bedre å vite at det ikke er helt naturlig og ikke “alle” har sånn rumpe. Synes hun er tøff som går ut med det, og dumt at hun skal få såpass mye dritt tilbake:/

    27. Jeg syntes at mobbing og når det grenser til mobbing så er det galt. Men nå det er sagt så har du selv valgt å være en offentlig person, du har selv valgt å legge ut ukritisk(etter min mening) private(min mening) ting om deg selv, hvis du gjør alle disse operasjonene for deg selv Isabelle, hvorfor føler du da så ekstremt for å dele det på bloggen din, som er en av Norges mest leste?
      Hvorfor holder du det ikke bare for deg selv, så slipper du alles mening om det?
      Jeg mener at du ber om myyye av den oppmerksomheten du nå får selv!
      Og med tanke på at du deler dette offentlig så må du desverre tåle stormen som kommer, du har jo selv valgt og dele… Da kan du ikke “sette munnkurv” på leserene dine eller media for den saks skyld.
      Alle mennesker i denne verden har egne meninger, og interentt fungerer dessverre sånn som du opplever nå….”alle skal ha en mening om deg”.
      For min del må du operere deg akuratt hvor du vil og hvor mye du vil, det er din kropp.
      Men deler du det med hele Norge må du også forvente reaksjoner som kanskje ikke blåser helt din vei 🙂
      Håper jeg fikk frem hva jeg mente 🙂 Influensaen herjer i kroppen min, men måtte bare prøve å få frem poenger mitt.

    28. Hei isabelle! Jeg har lest litt på bloggen din i det siste, er egentlig ikke en person som leser blogg ofte, jeg vil bare si at jeg syns du virker som en herlig og pen jente, uansett hva du har gjort eller vil gjøre med kroppen din. Jeg har lenge tenkt på at jeg vil ta silikon, i en alder av 28 har jeg fortsatt lyst, ikke pga sosiale medier, men fordi jeg vil føle meg vel selv,og som du selv har sagt er dette blitt såpass vanlig at det et jo ingen big deal. Det er bare så jævlig typisk (unskyld spåket) nordmenn og angripe ,og dømme mennesker! Jeg synes ærlig og oppriktig at du er tøff som faktisk er ærlig rundt dette temaet, ja kanskje yngre jenter leser din blogg, men du er ikke den eneste her i verden som har gjort dette! Jeg bare tenker at folk som skal bry seg så himla mye om andre, ikke har så mye annet å finne på. Ja nå sitter jeg jo her selv for første gang, å skriver er kommentar på en blogg (tro meg !) men jeg blir bare så fed up når folk skal bry seg om et menneske og dømme, når det finnes så mye andre ting her i verden som er mye viktigere enn å sitte å kritisere mennesker over nettet, ( som sagt jeg har bare fått nok av media og alt, dette er ikke din feil men media som skal blåse opp alt så sinnsykt! Måtte bare få dette ut, blir nok første og siste gang jeg skriver en kommentar på en blogg, men stå på søte isabell, du har alltid sett bra ut og hva du vil gjøre med kroppen din velger du selv! You go girl ✌

    29. Dit valg ingen andres! Om folk ikke liker det du gjør eller deg fordi DU velger å legge DEG under kniven (uten å oppfordre andre til det) så kan dem vell la være å lese bloggen om du er så “grusom” …. å lese di stygge kommentarene har man et godt eksempel på hvorfor folk blir så usikkre på seg selv! Det er ikke fordi dem leser din blogg, men når man ser hvor mange slemme mennesker det er i verden ja da sier det seg selv 😊 nei vet du ka? Stå på isabelL! Og ikke la sinne mennesker trekke deg ned i dritten❤

    30. Alle har sine meninger rundt skjønnhetsoperasjoner, å det har de full rett til. MEN man har ingen rett til å sitte å si eller skrive stygge ting til personer som ønsker eller har tatt dette. Man er sin egen person, å man skal ta sine egne velg uten at det skal påvirke andre. Jeg syntes det blir feil av alle disse nettrollene å skrive rett og slett mobbende, stygge, krenkene kommentarer mot deg! Det er ikke rart flere og flere bloggere velger å stenge kommentarfelte sitt med nettrollnorge.
      Å ja som noen sier lengre oppi her at folk må få si sine mener, det er helt riktig. Men det er forsatt ikke riktig å skrive så stygt at personen på andre siden føler seg såret på grunn av dette. Har man noe imot det, IKKE LES DET!
      Jeg ønsker deg god bedring, å håper rehabliteringen etter operasjonen går fint 🙂

    31. Føler med deg, men du valgte jo detta sjølv og du har lest andre sine blogger og alle få kritikk, men nokon er i overkant stygge og eg skjønne at de går inn på deg, men uten litt kritikk får du ikke vite om du kan forandre på noe, men eg ha følt med deg siden pH og du er ei utrolig fantastisk jente 😘😘😘stå på😘😍😍😘😘😍😘😍😘

    32. Dere som skriver at hun må tåle kritikk eller at hun ber dere om å ikke si meningen deres når hun selv velger å legge ut slike personlige ting om henne. Jeg synes det er helt latterlig at dere skriver det engang! Hun har aldri sagt at dere skal ikke si deres meninger men at dere ikke skal være stygge og kvalme, som dere er når hun skal dele noe personlig. Jeg syns at dere som sier deres “meninger” burde være litt mer voksent i hode og ikke bruke stygge og kvalme ord direkte til henne. Dere kan selvfølgelig skrive meningen deres men ikke være direkte stygge heller. Det gjør deg ikke til en god person dersom du sier til henne at det ikke er fint å operere seg eller at hun kan gjøre det på andre måter, men på en stygg måte. Det er deres meninger så skjerp dere og voks opp litt! Takk for meg

    33. Du bestemmer selv hva du gjør med kroppen din, nettopp fordi det er DIN kropp. Jeg kommenterer aldri på blogger og helt ærlig har jeg ikke vært noen stor fan av deg, men jeg har respekt for deg på lik linje med alle andre mennesker. Jeg mener det er tøft og riktig av deg å være ærlig om dette, for det er bedre enn spekulasjoner.
      Uansett hva du gjør vil folk alltid reagere, og for noen vil det alltid være feil. Det er ditt valg, og det burde folk respektere.
      Det at du har yngre lesere og er et “forbilde” for unge jenter er overhode ikke ditt ansvar. Foreldrene deres får lære de å være sin egen person og ikke være så lettpåvirkelige. En operasjon for de er ikke mulig før de er 18 uansett, og da er man voksen nok til å ta valg som man må stå for uansett.
      Lykke til med alle operasjoner du måtte ønske å ta, og jeg håper du blir fornøyd med resultatet! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg