Jeg har fått management!

Nå føles alt ti tusen ganger enklere og ikke minst, tryggere. Jeg har fått meg management! Det er så utrolig deilig å ha et team rundt meg som fører meg på rett spor og hjelper og pusher meg videre i karrieren min. Jeg er så ekstremt happy! Jeg har fått noen tilbud tidligere, men jeg har aldri følt at det har vært seriøst nok og at de helt har skjønt hva jeg vil oppnå, at dette er noe jeg virkelig satser på. Det viktigste for mer er å ha en manager som følge meg opp og som jobber sammen med meg for å oppnå mine drømmer. Og det har jeg endelig lykkes med! Jeg er sååå GLAD!!

Dette året har jeg troen på skal gå min vei. Det har allerede startet så ekstremt bra, og jeg er så motivert og har mine mål som jeg skal jobbe stein hardt for å oppnå. Let’s do this! 

Ved alle videre forespørsler tas det kontakt med mitt management og byrå. Kontakt: [email protected] / tlf: 469 17 952. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Nå skal jeg få i meg litt mer smertestillende og prøve å sove litt. Jeg er så glad i dere, og TUSEN TAKK for fine ord på mitt forrige innlegg. Jeg setter så uendelig stor pris på deres fine ord, dere aner virkelig ikke. Kjærlighet fra meg!

18 kommentarer
    1. Gratulerer❤️❤️ Og god bedring, satt akkuratt og leste gjennom ditt forige innlegg . Som jeg kommenterte på å du svarte😻 Håper smertestillende virker mot opperasjonen. Som sagt Venter i spening om hva som du har opperert❤️❤️ The haters make u famous husk det💛💛💛 kos og klem❤️

    2. Gratulerer så mye, Bella <3 Det var virkelig en gledelig nyhet med tanke på alle smertene du har nå. Håper du får sove i natt og at smertene avtar litt, vakreste <3 Masse gode tanker og klem sendes til Istanbul fra meg! <3

    3. God bedring! ❤️ Håper du får det bedere. Jeg sitter her selv å stapper inn på med smertestillende etter en fotball skade😁 Shit happens, bare å bli bedere til kampen i morgo da😋 Du må få Pierre til å skjemme deg litt bort nå da så kanskje du glemmer smertene😅 Stå på💪🏽💕

    4. Stakkars, skjønner at du er så dårlig at du ikke orker å fortelle hva du har operert. Bedre å snakke om management og sånn, har ikke noe med å forsøke å være interessant å gjøre. Spent på hvor operert du er, og hva slags liv du lever om 10 år… Eller kanskje ikke… 😉

    5. Gratulerer så mye med management! Synes det er interessant å lese bloggen din og se hva du holder på med 🙂 God bedring og kos deg i Budapest ;*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg