Next destination?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det en ting jeg elsker og verdsetter høyt, må det være reising. Det å oppleve noe annet. Andre land, annen kultur. Jeg elsker reise! I grunn spiller det ikke så altfor stor rolle hvor jeg drar heller, så lenge det er varmt. Jeg er så utrolig heldig som har hatt muligheten til å reise mye det siste året. Jeg har vært i Hellas, Mexico, Sverige, Thailand, Tyrkia og Spania de siste månedene. Jeg kjenner meg så fri hver gang jeg setter foten min i et annet land. Når flyet lander. Da sprer gleden seg i kroppen min. Som om at jeg bare kan senke skuldrene og ta en pust i bakken. Slappe av og bare nyte. Jeg tror det gjerne er derfor jeg reiser så mye, slik at jeg får kjenne ekstra mye på denne følelsen av frihet. Det er deilig, det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå funderer jeg på hvor neste stopp blir. Jeg har fryktelig lyst til å dra til Turks og Caicos. Har dere sett øyen? Den er helt syyyyk! Tidligere var det Maldivene som stod høyest på lista, men nå er den danket ut altså. Har dere sett noe så nydelig?
Turks og Caicos – dit vil jeg!

11 kommentarer
    1. Det beste av det hele er jo det at du tar med deg leserne på dine avbrekk fra Norge og da kan man fordype seg i bildene dine på bloggen og i alle fall late som man er der med deg 🙂 Men helt ærlig, må jo være utrolig deilig å vite det at du faktisk kan dra dit du vil? Fordi du nettopp kan og har råd til det! Og selvfølgelig kan du nyte livet og bare være den du vil være 🙂 Håper det går bedre med deg, Bella <3 Love & kraaam!

    2. Du burde dra til Dubai! Drømmer om å dra dit men der er dyrt og jeg tørr ikke helt pga kulturen der nede. Men nydelig sted!

    3. Dubai er den mest fantastiske plassen jeg har opplevd. Tenker tilbake dit hver eneste dag! Var der i august i fjor. I år blir det “bare” en spaniareise eller noe… Slike luksusreiser er utrolig dyrt. Du er heldig som kan gjøre som du vil 🙂 håper du setter stor pris på det! God bedring, håper du føler deg bedre etter operasjonen 🙂

    4. Åh, jeg er så misunnelig på deg. Du er heldig som kan reise når du vil!
      Det ser fantastisk ut, wow. Dit vil jeg også!!

    5. Herregud så fint!!! Dit må jeg også 🙂 Hehe.. Håper på en update fra deg derfra en gang! Nydelig.

    6. Åå nå vet jeg hva du og Pierre burde gjøre! Dere burde dra på cruise!! Gjorde det for noen år siden, da gikk båten fra Miami, og var innom haiti, jamaica, grand caymon og mexico. Seilte rundt Cuba. Men det finnes selvfølgelig andre ruter og forskjellige land. Det anbefales på det sterkeste! Båten vi var på het navigator of the seas. De har forskjellige båter. Du burde ta en titt på nettsiden dems, Royal caribien eller noe i den duren. Ååå nå fikk jeg lyst å dra selv, hadde vært awesome og sett dere på vruise tur her på bloggen 😀

    7. Hei 🙂
      Har aldri vært der, men på andre øyer i Karibien 🙂 Det er en utrolig flott del av verden og er absolutt verd å besøke. Har du lyst å dra til Turks & Caicos, så gjør det, du vil neppe komme til å angre. Selv har jeg vært på Antigua & Barbuda, Jamaica, Isla de Margarita, St Thomas, St Maarten, St John og Bahamas. Har planer om å dra til Tobago neste år <3. Karibien generelt er flott, hyggelig lokalbefolkning og så er der så vanvittig mye å oppleve. Uansett hvor du velger å dra; kos deg :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg