Favoritt antrekk

annonselenker

the red jacket

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke: her / Skjørt: her 126 kr / Sunnies: Ray-Bans / Støvletter: her 360 kr


the perfect outfit for the cold weather

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke: her 558 kr / Kjole: her / Støvletter: her 350 kr


beige and classy 

Kåpe her 468 kroner


green army

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Kjole her 144 kroner


Her har jeg samlet sammen et knippe med antrekk jeg har postet på bloggen. Jeg elsker klær! Og enda mer elsker jeg det å trikse og mikse ulike stiler. Når folk spør meg hvordan jeg vil beskrive min klesstil, sliter jeg veldig. For den er jo så… blandet? Jeg liker å kle meg litt “gangster-nickyminaj” (haha, hva nå enn det er), men samtidig liker jeg å kle meg super sofistikert også. A little bit of both worlds! 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg