Slik ser jeg ut nå

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pen?

Haha. Jeg skjønner ikke hvordan Pierre fortsatt kan være forelsket i meg når jeg er seende slik ut. Haha, neida… Men det er ikke akkurat et vakkert syn. Jeg er skikkelig hoven i hele ansiktet, og gul og blå. Jeg sa det tidligere, og jeg sier det igjen; jeg advarer dere mot dette. Det er jævliiig vondt. Det hadde jeg jo forventet meg selvsagt, men jeg tror ikke at man kan forestille seg smertene før man plutselig sitter i det. Og det har jeg fått slengt hardt i fleisen nå (bokstavelig talt, haha). Nå håper jeg at blåveisen forsvinner kjapt slik at jeg kan se noenlunde OK ut. Jeg ser jo mørbanket ut. 

Jeg har ikke så altfor mye å meddele her jeg kjeder livet av meg.. Det skjer ikke noe spesielt disse dager, som dere nok kan forestille dere. Jeg ser på serier, spiser masse mat og koser med Pierre. Ikke så mye annet, bortsett fra at det løper høner fritt rundt her som underholder meg litt nå og da. Kult liv.

101 kommentarer
    1. Hei Isabelle 🙂 jeg følger deg på snap og så at du hadde vært på shopping i dag! Så lurte på: har du fortsatt sånn bandasje på nesa? Tøft om du tør å gå med den blant folk, det hadde nok ikke jeg turt. Fikk du mange rare blikk feks? STÅ PÅ VIDERE <3

    2. Hei Isabel ! Lurte på om du opererte deg hos Dr Yakup ? Det gjorde nemlig jeg 🙂 de værste blåmerkene forsvinner etter et par uker! Hevelsen er kun synlig for deg etter 1 mnd tid!
      Kjempe bra at du valgte Tyrkia! De er best innen ansikt plastikk ! 🙂 jeg er kjempe kjempe fornøyd ! Håper du kommer deg fort på beina igjen!
      Masse lykke til ❤️

    3. Du er fin uansett!! Resultatet blir uansett fint på deg, du kler jo alt!
      Du er vakker, Isabel! Og du må bare drite i alle haters,
      de er bare sjalu. Håper virkelig du blir bedre snart! Masse masse god bedring fra e
      meg ❤️❤️

    4. Synes du er jævlig tøff som deler det her egentlig! Du anbefaler jo ingen om å endre på utseendet. Du bare deler opplevelsen din med operasjoner, slik at andre som kanskje også tenker det, får litt råd og sett hvordan det er. Men en ting du må ikke forandre på er håret ditt! Det er såå langt, sunt og fint😍 lykke til videre, håper du blir fornøyd med resultatet!:)

    5. Åhhh, stakkars deg <3 Ja, vet det egentlig ikke er synd på deg når du har valgt det selv. Men liker ikke at du har vondt og at du ser ut som du har vært i kamp! Men jeg synes synd på deg <3 Ønsker deg fortsatt god bedring og kos deg med serier, mat og gode gutten din <3

    6. Hei, så på snapen din at du har vært å shoppa, også lurte jeg på om det kommer et innlegg av hva du kjøpte på bloggen 🙂
      Stay strong Isabelle<3

    7. Hei Isabelle! <3 Jeg må bare si at jeg synest du er en skikkeli modig person! Er veldi sikker på at jeg aldri hadde klart all den smerten du helt sikkert har nå! Også ville jeg si at jeg følger deg på snap og egentlig alle sosiale medier og du gjør meg egentlig veldi glad hver dag! Jeg ser egentlig veldig opp til deg <3 Jeg ønsker deg lykke til videre! glad i deg ((: <3

    8. Enig med de over her, syns du er jævelig tøff som tør å dele de bildene!! Stå på, jeg digger deg ;*

    9. Ser nå når du ikke har på sminke hvor pen du faktisk er! Huden din er flawless, og øynene dineee! Wow sier jeg bare. Håper det ikke gjør så vondt lengre, god bedring <3

    10. Du er skikkelig pen! Mye finere uten sminke, jeg lover. Og herregud så søt du ble. Ser ut som ansiktet ditt er helt forandret.. Tøffe deg!

    11. Opererer i August, gleder meg så masse!!! Gjerne oppdater oss på grotiden og slikt videre, det hadde vært til stor hjelp! Masse god bedring <3

    12. Blåveisen er helt borte etter 2 uker 🙂 du er tøff! Kan du skrive litt om hvem du gikk til? Jeg har også slitt med nesen min i mange år og vil opperere den, men er så vanskelig og finne ut hvem man skal gå til å hvem som er flinkest..

    13. Masse god bedring! Synes man allerede kan se forskjell. Mine blåmerker forsvant ikke før etter to uker, det er også sant det du sier med at smertene mildt sakt ikke kan beskrives, huff det var det jævligste jeg gjorde! Men du ser fortsatt fantastisk ut :-), gleder meg til å se resultatet ! Ikke bli overrasket om du ikke kjenner deg selv igjen, jeg gren å tørde ikke se meg selv i speilet da det var ett helt nytt speilbilde for min del, mens de rundt meg merket ikke forskjell uten at jeg nevnte det. Ønsker dere en fortsatt fin ferie. Og håper operasjonen gjør deg fornøyd:D du er sterk!

    14. Kan du vise oss hva du har shoppa og si hvem du opererte hos? En venninne av meg skal gjøre det til sommeren i Istanbul hun også så trenger all tips hun kan få!

    15. Anonym: Yey! Da får jeg krysse fingrene og håpe på at den forsvinner kjaaapt. Jeg vil helst ikke skrive så mye om hverken klinikk, pris eller info rundt dette da jeg føler det blir “reklamering” og det ønsker jeg ikke. Men om dette er noe du virkelig ønsker og vurderer sterkt selv kan du gjerne sende meg en mail på [email protected] så kan jeg svare deg der! 🙂

    16. Isabel❤️❤️ Du er så jævlig tøff som tør og vise deg selv akkurat nå, ikke 70% av bloggerne hadde gjort det. Du er fortsatt like pen btw ❤️❤️ Masse god bedring💋

    17. Hei! Hvor lenge må du gå før du kan ta av “bandasjen” og resultatet er klart?:) enig me de over her, du ser kjempebra ut tross et hovent, blått og sminkefritt ansikt!

    18. Sånn seriøst – du er helt nydelig uten sminke!! Skjønner ikke hvorfor du bruker så mye sminke ellers, du er jo blessed med både bra bryn, vipper og hud #jelly

    19. Hei, jeg synes du er veldig tøff, og forstår hvorfor du tok neseoperasjon. Du er en ærlig blogger, og det er bra. Fotballfrue er kanskje norges mest uærlige blogger. Nesa hennes blir enten redigert i hje på bildenel, ellers har hun også operert seg, for jeg har sett henne i virkeligheten, og nesa er virelig krokete.
      Det er nok ærligheten du vinner lesere på, så fortsett med det.

    20. Vet du hva?jeg synes faktisk du ser mye penere ut nå enn med all sminken du pleier å ha på. Øynene dine kommer bedre fram. Sånn helt oppriktig altså. Leit at du føler behov for operasjoner men det er ditt valg. Bare ikke kluss for mye med naturen. Etterhvert vil du forhåpentligvis sette mer pris på hvordan kroppen er skapt og fungerer. God helse er ikke noe man skal undervurdere. Fortsatt god bedring til deg.

    21. Så utrolig naturlig pen du er, hvorfor bruke sminke når du har det fine ansiktet, uten noe make-up?

    22. Omg, ser allerede at nesen din er blitt sinnsykt fin 🙂 Ser at den passer mer inn i ansiktet ditt, selv om du var flott før også!

    23. Kjærlighet har ikke noe med utseende å gjøre vetdu 😉 håper du kan blogge om shoppingen fra idag btw!

    24. Men kan ha ha kappet tuppen på nesa di for kort? Den ser veldig oppover og kort ut, litt som sophie elise? har du sett under bandasjen? HÅPER du blir fornøyd og at det bare er vinkelen på bildene,, Er ganske lett ås e neser som er opererte, alle har lik nese som sophie elise… og blir man misforbøyd og prøver igjen så blir man michale jackson 😀

    25. Ganske sikker på at Pierre ikke bare ser utseende men personlighet😍 Du er heldig du som har en så fin mann som passer på deg, må sikkert vært herlig! Ville bare si god bedring til deg. Håper du har det fint nede i Tyrkia. Glemte å si at du er syyyykt pen uten sminke, omg😍😍😍

    26. Neineinei , nå ble jeg faktisk skikkelig trist. Du hadde så fin og litt karakteristisk nese , nå ser den ikke smal ut lengre. Eller den nesa du hadde passet jo perfekt for deg. Skulle ikke sagt noe om du hadde en kjempe svær nese og hadde ønsket gjøre noe med det.
      Og att ansiktet er veldig forandret som en påpeker er da ikke noe og ta positivt på vei for .. Du hadde jo ett pent ansikt. Håper bare dette er noe du kan leve med på sikt,
      Synd att du ikke har kjæreste og familie som kunne fått deg så trygg på deg selv att du ikke hadde ønsket all slags oprasjoner!

    27. Dette er spennende, synest du er sikkelig tøff som tør å gjennomføre det her. Jeg skal selv ta nese operasjon i starten av førstkommende sommerferie, men er svert usikker på hvilken klinikk jeg skal bruke. En periode så vurderte jeg Beverly Hills, men jeg synest ikke at noen de har operert der har fin nese etter operasjonen haha.
      Vurdere faktisk veldig den klinikken i Istanbul som du har brukt nå. De virker veldig flinke. Kan du fortelle mer om de?
      Da hadde jeg blitt veldig glad! 🙂
      God bedring, modige deg

    28. Hei,
      Hvor i Istanbul var dere på shopping? Hva heter stedet typ? (Chanel, Celine osv). Greit å ha alt samlet på et sted! Så det på snap!

    29. Du er så sykt fin med og uten sminke❤️ Og du får ha god bedring videre❤️🙈 Klem meg❤️🙊🙈

    30. Ååh så fin su er uten sminke! Håper du går med uten, for du ser uteolig flott ut😊 Gleder meg til å se resultatet, håper du blir fornøyd!

    31. Etter å ha sett på bildene ser det utrolig bra ut! Ansiktet ditt ble mye finere. Du er så utrolig pen, du er like fin uten sminke som det du er med! Stå på Isabell, jeg heier på deg 🙂

    32. Du er fin uansett hvordan du ser ut.Huff, det ser ikke så godt ut :-(( Håper du blir bedre snart og gleder meg masse til resultatet. Det blir sikkert veldig bra!!
      I dag prøver jeg å fange opp nordlyset med kameraet. Det er så utrolig tøft! Fått et par blinkskudd, men må nok vente til det blir litt mer liv før jeg får noe skikkelig bra. Det var Nordlys i går også, og om jeg får si det selv – fyfaen for et stilig bilde jeg fikk!
      Ha en fin kveld vakre Bella <3 håper smertene går over snart. Du har ihvertfall gode snille Pierre ved din side.

    33. Hei :)) Isabel kunne eg fått navne til den avdelingen eller stede der du har operert hvist det er greit for deg ? Eg har tenkt å operer nesen min også i sommer :/
      Men det ser sinnsykt vondt ut stakkars 💕

    34. woow, kan du bli mer perfekt? sykt pen uten sminke å? Jeg synes du var fin uten alle operasjonene og du er fin nå! god bedring daa!

    35. Åh, HERREGUD! Isabel, nå synes jeg du kan slutte å stjele min selvtillit. Fy f*** så pen du er uten sminke. Det skulle ikke ha vært lov. Uansett om du er blå, gul eller grønn så er du ei super nydelig jente. Pierre er heldig og DU er heldig, ikke minst.

    36. Du ser kanskje mørbanket ut ,men du ser faktisk finere ut her enn når du har hele trynet full av sminke ,,du såg mer naturlig fin ut på det nederste bilde enn når du har hele tryne i sminke av en eller annnen grunn

    37. Herregud, Isabel! Du er helt flawless uten sminke! Du er helt goals og den nesen dkn blir sikkert et drit bra resultat, det tror hvertdall jeg! STÅ PÅ! Isabel! Fansen heier på deg!! Du var sykt søt med bandasjen på, haha. Du er sykt tøff som tør å gå ut blant folkemengden, hadde aldri jeg turt. Hahahha. Isabel, jeg elsker deg og du er perfekt!! God bedring, snuppa <33

    38. Hei isabel! Ville bare si at du er en utrolig nydelig person både på utsiden og innsiden❤️ Skjønner egt ikke hvorfor du har fått så mye kritikk?? Folk burde virkelig forstå at det er DITT valg, men du må faen ikke bry deg om dem! Du er så mye bedre?? Håper du blir fornøyd med resultatet og slutter å bry deg ol hva amdre tenker (om du gjør deg) ❤️ MASSE god bedring fineste deg

    39. Du er pen skkurat som du er, og jeg gleder meg til å se forandringene! Du er sterk Isabel, stå på❤️

    40. Herreguuud så søt! Utrolig pen jente! Tvil aldri på det, Pierre har jo rett da! Du er fantastisk fin!

    41. Isabel du er utrolig fin, og kjempe tøff!
      Jeg lurer på om du skal skrive et innlegg rundt hele neseoperasjonen. Hvordan opplevelsen var og hvordan det er i ettertid, hadde vært veldig interessant. Pris klinikk og sånne ting er ikke så viktig, bare opplevelsen. Håper et slikt innlegg kommer!
      Stå på jeg heier på deg
      Klem

    42. Hei, jeg lurte på om du kunne si hvem som var legen din? og hvor mye det kostet? forresten du er SÅ vakker uten sminke, virkelig! helt fantastisk hud, fysøren!

    43. Opererte nesen for et par år siden og du ser ti ganger bedre ut enn jeg gjorde 🙂 bare sånn at du vet det, man er veeeeeldig hoven etter du tar av bandasjen og det tar opptil to år før endelig resultat er klart 🙂 dette vet du nok fra før av men bare sier ifra så du ikke blir skuffet om du ikke er fornøyd med en gang 🙂

    44. Må si det samme som flere – du er utrolig nydelig! Nese eller ikke nese, blåmerker eller whatever. Du er kjedelig med all sminken, som alle andre som sminker seg alt for mye. Alle jenter +/- 20 er like, laget av samme kjedelige mal og ser knapt forskjell. Men disse bildene av deg er nydelige! Virkelig sjeldent nydelig er du! Og dette gjemmer du bort bak et lag av sminke??? Du er hundre ganger nydeligere uten enn med sminke. Er liksom en helt annen person, som det er veldig godt å hvile øynene på. Gosh, så heldig du er som er så naturlig pen, skjønn, nydelig og vakker! Og så gjemmer du det bort så alt som synes utad er det “fake” som alle har. Men noen prøver å sminke seg pene, du er så utrolig mye penere uten! Dette ble nok masete, men ble helt satt ut av det skjønne ansiktet ditt! Øyne, bryn, vipper og hud er nydelig!! Men nok om det 🙂

    45. Du ser faktisk like pen ut uten sminke, og med bandage plassert midt i fjeset som du gjør ellers, stå på Isabell ❤️❤️

    46. Først og fremst må jeg bare si Isabelle for noen vakre mørke øyne du har! Sjalu! 😀 Søt selvom du er gul og blå. Ønsker deg lykke til med sluttresultatet. Og det er ditt liv og ditt valg hva du ønsker og gjøre med det 🙂
      God bedrings klem herfra ✌🏻️

    47. Jeg skjønner at du opererer så lenge det har plaget deg!
      Håper du blir fornøyd ! Må bare si at du er MYE vakrere uten sminke 💖

    48. Du r like perf uansett! Du r så sjukt pen!😻 Skulle ønske jeg så like perf ut som deg!! Du er så perfekt! Å jeg skjønner godt at Pierre liker deg! Han elsker deg!!! Omg du r så perfekt!😻😻😻

    49. Hadde et litt større blå merke under øye for noen måneder siden fordi jeg falt men, gikk vekk etter en uke vet ikke om det tar lengre tid hvis du har operert men, god bedring💗💗💗

    50. Synes du er modig og tøff som tørr å stå fram og vise både bakdelen og fordelen med en så omfattende operasjon. Det gir nok mange unge, inkludert meg, et helt nytt syn på en plastisk operasjon – og det tror jeg vi har godt av ☺️ Jeg synes du er sterk som tørr å være like ærlig med oss blogglesere uansett hvor mye hets/kritikk det har vært om dette emne i media nå for tiden.
      Stå på Isabel og god bedring💗 Ser ut som om du får haugevis av doser omsorg blandet med kjærlighet av Pierre!
      Det fortjener du 😚

    51. Haha ååh! Du ser jo ikke fæl ut, bare supersøt <3
      Spent på å se det endelige resultatet!
      Kos dere videre!

    52. Jeg er kanskje stygg som sier dette, men jeg forstår veldig godt at du tok nese operasjon. Nesen din var ikke spesiell fin, og når man sliter med noe – syntes jeg de burde og har en rett til å fikse på det.
      Jeg trodde også med det første du dro til Tyrkia for å fikse rumpen, noe du ikke burde gjøre. Men at du valgte å fikse på nesten, forstår jeg deg 100% på.
      Ha en fin dag, og lykke til videre <3

    53. åh, stakkar.. au :-(( ser ut som om du har fått skikkelig juling, å det har du teknisk sett å.. nå bare få påpeke at du ser utrolig bra ut, tross blåmerker, bandasjer og trolig smerter.. masse god bedring! er foresten sååå spent på resultatet! 😀

    54. Du burde gå uten sminke eller bruke mye mindre enn du vanligvis gjør for du ser faktisk bedre ut uten sminke!

    55. ÅÅå, så utrolig fin du var uten sminke!! Helt nydelig, så misunnelig.. Du burde virkelig gå oftere uten sminke. Håper alt går bra med neseoperasjonen, det ser veldig bra ut 🙂

    56. Åhh, får så vondt i meg av å se bildene. Håper smertene roer seg snart, det der så virkelig ikke godt ut!

    57. vær et forbilde please, ikke end opp som henne fra the hills som tok 14 operasjoner på en dag. du kan dø vet du!? 🙁

    58. Ikke mange som har bandasje på nesen og blåmerke under øyet som fortsatt ser helt smashing ut, men det gjør virkelig du 🙂 god bedring, håper det går bedre med deg!

    59. Kunne du laget et innlegg kor du beskrive din opplevelse med kirurgen og klinikken du opererte de hos? Og koffor du akkurat valgte den plassen å operere? 🙂 OG sist, kordan du gikk frem med å velge kirurg? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg