Derfor har jeg få venninner

Jeg har så lenge jeg kan huske, alltid vært mest komfortabel med gutte-venner. De er chill! Rett og slett chill, det å omgås med guttevenner istedenfor jenter. For jenter? Vi lager så forbanna mye drama! Unødvendig piss! Hater på hverandre, bruker tid på å snakke stygt og være misunnelige. Det er det jeg har oppled med de fleste “venninnene” jeg har blitt kjent med opp gjennom årene. Man vet aldri om man blir den neste som blir baksnakket så fort man trer ut av rommet. Sånn der orker jeg virkelig ikke. Jeg vet ikke om det bare er jeg som har hatt uflaks med de “gjengene” jeg har vært en del av, men det er nå hvertfall slik jeg har opplevd “venninner”.

Bitches be bitching.

Jeg fungerer i grunn ikke så bra i jentegjenger, for det der pisset og det evige strevet etter å snakke stygt om hverandre og hate, når man obviously, i de fleste situasjoner, er jævlig misnunnelig på vedkommede. Jeg takler virkelig ikke sånn. Jeg vil spy hver gang jeg hører sånn prat, og sjekker ut av samtalen med en gang. Jeg tror jeg er allergisk. Hehe! 😉

Jeg har noen få venninner, og de? De er verdt gull! De er de jentene som jeg vet er «the real deal». De er så få at jeg kan telle dem på en hånd. Disse fine jentene er ordentlige venninner som jeg kan fortelle alt til og stole blindt på. De er jeg så vanvittig glad i, og jeg verdsetter dem enormt høyt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Meg og fine Oslo-jenta mi! ♥

29 kommentarer
    1. Du må kutte ut de korte setningene som slutter i et spørsmål Isabel, ihvertfall kutte ut bruken av de litt! Det blir sååå dårlig flyt i lesinga, får rett og slett en dårlig og irriterende leseropplevelse, og jeg antar at det ikke er noe du ønsker å oppnå?

    2. Eg er helt enig med deg, jenter er noen skikkelige bitcher til tider. Mange ganger kan de være veldig grei og god å ha, men når det kommer til en krangel så er bomben sprengt.
      Men stå på Isabel, for du er virkelig en veldig sterk person som både eg og mange andre ser opp til! 🙂 <3

    3. Nå skjønner jeg hvorfor du ikke gjør noe annet enn å være med pierre. Fordi jeg har alltid lurt på hvorfor du ikke er med andre enn pierre, hvor er en venninne du kan gå ut med og finne på ting sammen. Tenkte hvorfor er du med pierre 24/7, det er ikke normalt, Du burde få deg venner. Man ser du gjør ingenting enn å være med pierre, det er ikke sunt. 🙂

    4. Kaja: Jeg er mye med venninner også, men det deler jeg ikke så mye av her på bloggen. Det holder jeg litt på privaten, hehe 🙂 Ikke alle som synes det er like kult å bli blottet her på bloggen for mange tusen lesere.

    5. Jeg er så enig med deg. Men det er SÅ mye bedre å ha 1 eller 2 ordentlige venner enn 10-20 f.eks. Det samme gjelder Facebook, Instagram, snapchat…you name it! Det handler ikke om ha flere hundre eller tusenvis av venner / følgere her og der. Det handler om å kunne stole på og virkelig verdsette sine få venner.
      Du ser som alltid smashing ut 🙂
      Ha en riktig så god påske videre, Isabel. You are fabulous!!

    6. mannfolk kan da være like drama dei og men på annen måte , spesielt horete måten dei gnåle mer om hvem dei skal gå over når dem skal ut

    7. Hei Isabel:-)
      Jeg husker at du handlet litt klær på nettet enten før du reiste til Tyrkia er underveis i oppholdet deres der nede, du hadde kjøpt en kåpe i beige fra SheIn. Lurte på om du kunne legge ut bildet av den, sånn at jeg lande hvordan den er på deg. Har lyst til å kjøpe den, men de har kun M størrelse igjen. Hadde satt pris på svar. Foresten hvordan er frakten? Høy?

    8. Er helt enig med deg!
      E hadde så mange jentevenner å nå har e 1 ,
      som e kan snakke med alt om..
      Å resten er bare guttevenner ..
      E har jenter e kan bli med på en fest eller byen en ..
      Men det er ikke ofte.. Så kjenner meg veldig igjen
      I deg du skriver..
      Digger bloggen 🙂 ❤️
      Har du noen annen måte å skrive til deg enn her?:)
      Håper på svar :)!

    9. Ja, samme her! Er så og si aldri med jenter, er for mye sladder som jeg ikke gidder å delta i. Har guttevenner, men der ender jo vennskapene i senga da.. Noe som er litt trist. Har mistet litt trua på at jenter og gutter bare kan være venner.
      Dessuten synes jeg det er mye drama blant guttene og, om hvem de har lyst til å knulle og hvilke kule fuckboyklær de skal kjøpe seg som de ikke har råd til. Så alt i alt har jeg ikke venner, tror jeg! Haha. Men så liker jeg meg godt alene også, da.:-)
      Er ihvertfall skikkelig ydmykende og ubehagelig når folk påpeker at det ikke er sunt å ikke ha venner osv, kan de ikke bare holde kjeft?! I mitt tilfelle føler jeg at det er jeg som har valgt bort flesteparten, da jeg faktisk ikke har lyst til å være med dem. Folk burde respektere det, samtidig som de burde bli mer inkluderende.

    10. Nå vet ikke jeg hvilke venninnegjengen du har vært en del av, men jeg har aldri opplevd det du beskriver. Men slik du fremstiller dine “venninner” også, så er den ene opptatt av å se bedre ut enn den andre, og den ene er falskere enn den andre. Trash!

    11. Eh, menn er first class dramaqueens. Se på Paradise hotel eller bare les en historiebok! Hvem har startet all krig i verden? Menn.

    12. Er det bare jeg som syns denne sesongen av paradise hotel er utrolig kjedelig? Hele gruppen er veldig kjedelig. Ingen slår deres sesong!! Jeg tror jeg hadde utrolig høye forventninger ettersom deres sesong var den beste!!!

    13. Ja du må nok ha vært ganske uheldig, som du sa… Veldig fint at de få venninnene du har er så bra som du sier! Vi har vel alle forskjellig syn på dette, og det kommer vel an på opplevelsene og erfaringene våre. Jeg for eksempel, har en dritgod opplevelse av jentevenner. I min gjeng er vi 5 stk, og alle er chill as fuck, ingen baksnakking, ingen mobbing, ingen misunnelse osv. Hun ene f.eks. har en kjempestor instaprofil, som vi hjelper henne en del med, hjelper å ta bilder, “style” henne og få henne til å se dritbra ut osvosv, og vi trenger null creds for det. Hun vil selvfølgelig at følgerne skal vite at vi har hjulpet henne, men vi er så sykt glade på hennes vegne, hvor mye og hardt hun har jobbet for dette og hvor mye hun fortjener det, og sier at vi absolutt ikke trenger å bli nevnt på instaen. Det var bare et eksempel av mange. På en måte vil jeg si at vi minner om en guttegjeng, men jeg har ikke så lyst til å si det fordi jenter kan også være like chille, morsomme osv, så jeg vil ikke si at bare gutter kan være slik. Har det like fett med jentegjengen min som med guttevennene min, om ikke mer, skulle ønske det var slik for alle.

    14. Jeg har, helt siden jeg var liten hatt mange guttevenner og lite jente venner. Går jeg ut på byen nå idag syns jeg det er mye lettere å bli kjent med gutter enn jenter, jeg blir nesten litt ukomfortabel når jenter snakker altfor lenge. Så hvis jeg bor inn til vorsh hos meg er det kanskje jeg og ei eller 2 andre jenter, og maange gutter.
      Jeg vet at mange ikke klarer å være venn med gutter pga sex, men jeg har aldri hatt noe problem med det. Tenker ikke engang på Kammeratene mine som “sexmaskiner”

    15. Enig med deg. Jeg er en person som liker å være venn med alle, men ingen av mine venninner liker hverandre. Skjønner ikke hvorfor. Noen av venninnene mine prater til meg som om jeg er kjæresten deres og blir sjalu når jeg er med en annen venninne feks. Sykt dumt. Har heldigvis to stk som kommer overens da:) og bestevenninnen min liker de andre venninnene mine, men tror de andre venninnene mine er mer sjalu og derfor liker de ikke henne. Sier mer om dem enn henne spør du meg:-)

    16. Hyggelig at du skriver om dette nå, for jeg er hjemme på ferie en uke og da har jeg møtt på mange av de gamle “venninnene” mine jeg ikke har sett på en stund. Det er mildt sagt ikke annet enn dritt som kommer ut derifra og jeg har allerede oppdaget at flere av dem har snakket stygt om meg.. det er så kjipt. Hvorfor kan man ikke bare la folk være folk og drite litt i hva andre gjør? Jeg prøver hele tiden å gjøre som jeg selv vil, men det er såå vanskelig..

    17. Hei! 🙂 Jeg er veldig enig i at språket ditt kan forbedres. Jeg er veldig glad i bloggen din, men det kan bli litt vanskelig å lese til tider. Jeg vet at det kanskje er litt voldsomt, men har skrevet om det samme innlegget slik at du får se det med riktig grammatikk og bedre flyt. Dette er selvfølgelig kun en av flere måter å gjøre dette på 🙂
      Jeg har så lenge jeg kan huske alltid vært mest komfortabel med guttevenner. De er chill! Det er rett og slett chill å omgås med guttevenner istedenfor jenter. Jenter lager så forbanna mye drama og unødvendig piss! De hater hverandre, bruker tid på å snakke stygt, og er misunnelige. Det er dette jeg har opplevd med de fleste “venninnene” jeg har blitt kjent med opp gjennom årene. Så fort man trer ut av rommet vet man aldri om man blir den neste som blir baksnakket. Sånn der orker jeg virkelig ikke. Jeg vet ikke om det bare er jeg som har hatt uflaks med de “gjengene” jeg har vært en del av, men det er hvertfall slik jeg har opplevd “venninner”.
      Bitches be bitching.
      Jeg fungerer i grunn ikke så bra i jentegjenger. Det der pisset og det evige strevet etter å snakke stygt om hverandre (og å hate, ikke minst), når man obviously i de fleste situasjoner er jævlig misnunnelig på vedkommede. Jeg takler virkelig ikke sånn. Jeg vil spy hver gang jeg hører sånn prat, og sjekker ut av samtalen med en gang. Jeg tror jeg er allergisk. Hehe! 😉
      Jeg har noen få venninner, og de er verdt gull! De er de jentene som jeg vet er «the real deal», og de er så få at jeg kan telle dem på en hånd. Disse fine jentene er ordentlige venninner som jeg kan fortelle alt til, og å stole blindt på. De er jeg så vanvittig glad i, og jeg verdsetter dem enormt høyt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg