Jeg blir så ufattelig rørt!

Åh herlighet, dere.

Dere! Mine fine, snille, gode lesere. Dere må være de beste leserne i hele verden – uten tvil! Jeg har lest og lest på kommentarene dere har lagt igjen i det siste, og spesielt på mitt forrige innlegg. Dere er så forbanna gode!! Jeg håper så inderlig at dere faktisk vet hvor mye jeg setter pris på dere. Dere er faen meg best, helt seriøst. Dere gjør mine dager. Jeg blir helt sentimental her jeg sitter og skriver til dere, haha… Tenk at jeg har så fine mennesker som tar seg tid til å klikke seg inn her og legge igjen kommentarer – kun for å gjøre meg glad. Det får meg til å ta til tårene, altså.. Jeg vet ikke om det er painkillersene eller om jeg bare er veldig følelsesladd i kveld, haha. For gledestårer kommer ikke så enkelt hos meg, og jeg blir ikke sånn her rørt ofte, heller. Jeg tror bare at jeg ble utrolig overveldet, men sinnsykt glad for alle fine kommentarer som strømmer inn på mitt forrige innlegg.

Jeg elsker dere. Tusen millioner takk for at dere er så uendelig fine mot meg. Jeg skal gjøre alt for å fortsette å levere gode innlegg til dere, og passe på å oppfylle deres ønsker. Mine fine!

Jeg har verdens beste lesere. Basta!

38 kommentarer
    1. Gleder meg sykt til å se nesen din og håper at den blir like fin som du har håpet på, men jeg synes ikke at du trengte å ta operasjon. Du er fin som du er, også uten sminke. Jeg synes du er modig som skriver om operasjonene dine selv når du vet at mange er i mot det.❤️❤️

    2. Åh, det er så hyggelig å kunne glede andre mennesker <3 Jeg elsker å gjøre folk glad!
      Ha en super kveld vakre 😚

    3. synes det er kjempe modig gjort av deg, å være
      Så åpen ovenfor operasjonene dine, hvor du deler
      Erfaringene dine, og er erlig om at det var jævlig
      Smertefullt, men syntes ikke du trengte operasjonen
      Når du er så naturlig vakker😊😊
      Håper virkelig du blir fornøyd med resultatet, det fortjener
      Du Bella💞

    4. du fortjener det så sykt!! kan ikke forestille meg hvordan det må være og du klarer alt så fint. Håper du får de beste dagene fremover for du er en som virkelig fortjener det<33

    5. åå, jeg gleder meg sånn til å se det endelige resultatet!! håper det blir bra nå da, og at det blir fint(det blir det helt sikkert assa), men man vet jo aldri <3 neida hehe (joda) skal ikke skremme deg nå da, du ser forresten til og med smashing ut med bandasjer osv i ansiktet, det er ikke mange som får til det assa, haha!! <3 elsker deg

    6. Kjenner jeg blir glad på dine vegne, og følte jeg måtte kommentere! Jeg kommenterer i grunn ganske sjeldent. Men når jeg ser hvor glad du blir så får jeg lyst å legge igjen en hilsen! Du er en nydelig jente! Kjempe sterk og tøff! Du gjør det du vil selv om du får hate. Men fuck de som hater! Er det ulovlig å ta operasjoner? NEI
      Det er et fritt land. STÅ PÅ ISABEL HEIER PÅ DEG!
      Lots of love ❤️❤️

    7. Du er så god Isabel! Virkelig! Om noen kommenterer dritt eller slenger ned kjeften, så må det rett og slett være fordi de er missunnelige! Du er så ufattelig nydelig, både på innsiden og utsiden. Det “verste” er jo at du faktisk ser veldig bra ut selv på de bildene i forrige innlegg! Haha. Hvem blir ikke smigret av det pene, søte smilet ditt!😊 Som alle andre er jeg spent på resultatet. Støtter deg FULLT og helt i opperasjonen, og skulle ønske jeg hadde muligheten til å gjøre det samme selv. Ønsker deg masse masse god bedring!❤️ Klem!

    8. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var en av de som dømte deg, og jeg må bare legge meg flat. Unnskyld! Du virker som en helt fantastisk jente, og vet du hva? Vakrere jente tror jeg ikke finnes. Jeg finner ikke noe feil ved utseende ditt. Øynene dine er så fine, ser så utrolig varme og snille ut. Smilet ditt, godheten du utstråler! Stå på videre, Isabel. Jeg heier virkelig på deg <3 Gøy å se alt du får til med bloggen, og ikke minst at du fremdeles har beina godt plantet på jorden. Ikke ta til deg alle negative kommentarer, fokuser på deg positive. Lov meg at du tar til deg denne kommentaren?! DU er bra nok, vakker nok og god nok! Det må du aldri tvile på <3

    9. Hei Isabell 🙂
      Jeg leser stort sett hver dag når jeg har tid 😉
      I dag når du la ut bilder av hvordan du så ut nå, må jeg si du var utrolig pen uten sminke 😀
      Klem

    10. Hei ♥ Når kan du ta av bandasjene på nesen sånn at vi får se nesen ?? Imponert over åpenheten din rundt oprasjoner, spent på å se resultatet!

    11. Du er så fin du, Isabel!
      Jeg synes at det var modig gjort av deg å Være ærlighet om operasjonene dine. Du er ekstrem herlig!!! Du fortjener bare det beste. Og husk å ikke ta dritt kommentarer alt for nært.

    12. Hei❤️🙈 Isabell ❤️🙈🙊. Du er så sykt snill med leserne dine❤️ Og du er altid ærlig med folk❤️ Eg elsker innleggene du blogger❤️
      Klem fra meg❤️❤️

    13. Åå vakre gode deg! Det viser mye kjærlighet når du setter pris på dine lesere❤️😊
      Håper du får en fin uke videre!☺️

    14. Åå fine Isabell, det er så fint at du setter pris på leserne dine såpass mye! OG at du lager et eget innlegg bare for å takke oss! elsker deg kjempe masse, hilsen julia 😉

    15. Du er sååååå god mot alle dine lesere og fans😍😘 Jeg blir helt vill når du legger ut nye inlegg og jeg er glad for at du er ærlig om ting du gjør og mener🔥❤️ Jeg er utrolig glad i deg😘💍💖

    16. Stå på med det superbra arbeidet ditt❤️Du er en inspirasjon og et stoooort forbilde for meg!! Håper smerten snart går over:((
      Mange klemmer

    17. Fineste Bella da <3 Det er klart vi blir glad i deg, bare den måten du er på og jobber med bloggen din på er jo helt enormt fantastisk! Men ikke nok med det, du er ærlig og skriver ikke innlegg kun fordi du skal "være noe" du skriver ærlige innlegg fordi du er ekte og er deg selv! Ikke rart det er så mange som bryr seg om deg og vil deg vel, fordi vi ser bak din "kjendis status" og ser hvem du er som et menneske og ikke som en kjent person <3 Digger deg, har alltid gjort og vil alltid gjøre det. Uansett hvor mye smerte og hat vi skal gå igjennom sammen, selv om vi ikke kjenner hverandre. Så skal vi klare det sammen, fordi vi vet at vi er glade i hverandre! Du i meg som leser og fan! Og jeg i deg som mitt forbilde og fordi jeg elsker måten du er på <3 Thats it! Man trenger ikke være rakettforsker, man kan bare være seg selv og bli likt og få respekt for den man er og sånn burde hele verden vært! Love & klem fra meg til deg <3

    18. Hei du<3
      Håper du har det bra.
      Men bare lurte på en ting, selvfølgelig hvis du vil svare på det eller ei.
      Hvorfor opererte du nesen din?
      Den var jo så fin ^^
      God bedring <3

    19. DU ER SÅ FREAKINGS SØT! Du er kjempe søt uten sminke!! Det er greit å se fin og sexy ut med sminke, jeg er enig med det, men det er også heeelt greit å se så søt ut uten sminke i blant, faktisk gjerne oftere! Spesielt så søt som du ser ut, omg girl crush :* <3

    20. Kjære Isabell… Kjempe god bedring… Du er tøff.. Følger bloggen din (og pierre)..
      Stor hils fra ei på 33år (Anita) og er mor til to!!!! Stolt av deg!!!

    21. Hei!❤️ Helt fantastisk blogg. Og Gud hvor vakker du er.
      Du får Kim Kardashian til å se kjedelig ut. Du må aldri tvile på deg selv. Du er perfekt fra topp til tå.

    22. Du er den vakreste og beste bloggeren Isabell! Heier på deg og elsker det at du alltid er så ærlig og god!!! Keep on going girl❤️❤️

    23. Isabel, fine, vakre deg! ❤
      Jeg er takknemlig for at du var med på paradise. Takknemlig for at du er en kjent person!
      Jeg skjønner hvorfor du opererer deg, jeg har selv gjort det en gang. Når man blir så kvalm av seg selv at man må ta ned speilet på badet før man skal dusje, og kunn se opp mens man dusjer, f.eks… følelsen man får når man ser tilbake på de motbydelige bildene av seg selv. Og når man ser hvordan man nå ser ut. Den følelsen er uerstattelig. Finnes ikke noe I nærheten.
      Isabel, du er så pen og perfekt i mine øyne, for min del trenger du ikke å fikse noe på deg selv. Jeg ville bare fortelle deg litt om min erfaring med operasjoner og min grunn 🙂 du har mennesker bak deg. Du har forståelse.
      Du er ei ekstremt heldig frøken. Du ser perfekt ut. Du har en helt utrolig personlighet, du har en Pierre! Jeg skulle først skrive kjæreste, men for deg og mot deg, virker han som en helt utrolig person. Du er heldig Isabel!
      Jeg er ikke sjalu på deg på noen måte, og jeg misunner deg ikke idet heletatt. Men jeg elsker å følge deg. Fordi jeg er GLAD PÅ DINE VEGNE. Alt du har oppnådd. Jeg unner deg det, selvom jeg ikke kjenner deg.
      Kos deg jente! Du burde nyte dette. Vis oss mer. Vis oss mer av livet ditt.vi vil se alt. Ikke bare litt! 🙂

    24. Gleder meg veldig til å se nesen din. Du har alltid vært vakker, men nå blir du helt sikkert enda vakrere.. jeg også har leeenge drømt om å ta neseoperasjon, men har ikke turt pga jeg redd for at resultatet skal bli dårlig, og at jeg skal då stygge arr..
      har hørt veldig mye om at leger i istanbul er flinke, og mye rimeligere i pris.
      hadde satt enormt pris på om du hadde delt hvor i istanbul du gjorde dette, hvordan du kontakt de og hva prisen kom på.
      ønsker deg masse god bedring fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg