En vellykket shopping dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 i did a lot of damage 

I går var vi ute på shopping spree! Det var så ufattelig deilig å komme seg litt ut og oppleve litt annet. Vi dro til et veldig fint og eksklusivt sted hvor de hadde alle butikker som blant annet Chanel, Louis Vuitton, Dior og Hermes. Jeg snopet med meg litt forskjellig, og heldigvis hadde jeg ikke ført over mer til kortet fra sparekontoen. For der var det fanken mye fint! På Chanel hadde de fått inn spring collectionen hvor det var en beibirosa boybag. ALTSÅ! Jeg holdt på å svime av, og nei – jeg overdriver ikke. Jeg har ikke pratet om noe annet siden. Jeg får se om jeg tar turen tilbake, men jeg vet at da blir jeg å få noe dårlig samvittighet da jeg akkurat har fått med meg en annen lekker veske hjem. La meg bare forklare kort; jeg er forelsket ♥ Jeg viser dere senere!

Nå skal jeg få meg et liv og omgås litt med hun ene som også har operert nesen sin her. Daniella fra Tyskland! Super søt jente. Så vi driver å klager og synes synd på oss selv i hverandres selskap når “ingen andre forstår smerten”. Haha! Vi skrives senere, fine. Ha en super dag!

20 kommentarer
    1. Dette hører egentlig ikke til dette innlegget, men vet du hvor jææææævlig pen du er uten sminke?!?!? Seriøst, hadde jeg vært deg hadde jeg ikke engang giddet å bruke en eneste krone på sminke! Du er så naturlig pen, og dette mener jeg 100%

    2. Hei!
      Har fulgt deg lenge, men har ikke kommentert før nå. Jeg lurte på om du kan skrive et innlegg om hvor du gjennomførte neseoprasjonen din 😊 Jeg har også tenkt på dette lenge, så det hadde vært fint å høre litt om dette stedet.
      Du er utrolig tøff som gjennomfører det du selv vil og husk at vi lever bare en gang – så hvorfor ikke gjøre AKKURAT det DU vil 🙂
      Hilsen j22

    3. Jeg opererte nesen min for 2 år siden i Iran. Men jeg fikk aldri blåmerker eller hevelser i ansiktet mitt. Det har veldig mye å si hvordan legen din har operert deg. Jeg har ikke sett resultatet ditt enda. Men jeg vil si han ikke var så flink med tanke på resultatet du har fått på resten av ansiktet ditt. Jeg mener ikke å virke frekk eller noe, men det er veldig rart med alle de bivirkninger du har fått nå i etterkant, (hevelse,blåmerke, sterke smerter.. Etc) Etter at jeg våknet fra narkosen på sykehuset, kunne jeg gå med engang uten noe problemer. Jeg hadde ikke noe smerter heller, (brukte selvfølgelig smertestillende ) men de var ikke så sterke som gjorde slik at jeg var slapp i kroppen heller. Det eneste som var , var det gipset jeg hadde på nesen, ellers var alt med ansiktet mitt helt normalt.. Men håper resultatet blir noe du blir fornøyd med :-)!

    4. Hei, kommenterer aldri men fikk bare lyst til å slenge meg på hun øverste her; det slo meg også her om dagen hvor flott du var uten sminke 🙂 Hadde aldri brukt sminke om jeg var deg 😄

    5. Asal: Det kommer helt an på hva som er gjort. Ettervirkningene er alt fra så og si ingen, til skikkelig blåveis, hovent og smertefullt.
      Måtte nesten si det slik at folk ikke tror Isabel har vært hos en quack.

    6. Å fyysøren 😍😍 misunner deg nå asså, blir irritert på mangelen av slike butikker i Sandnes området…

    7. Asal: Skal operere i Iran og kjenner mange som har gjort det, også flere familiemedlemmer. Blåmerker, hevelser, smerter og ubehag er HELT normalt. Kroppen responderer forskjellig fra person til person, så hvorfor prøver du å skremme henne?
      God bedring Isabell!

    8. Asal: Det er helt individuelt skal jeg si deg. Jeg opererte brystene mine for 1 år siden, hadde lite smerter og nesten ingen bivirkninger. Venninnen min opererte de like etter meg, akkurat samme kirurg og samme operasjon, men hun slet i to-tre uker etterpå med smerter, bivirkninger, hevelse etc. Du kan ikke uttale deg om kirurgen Isabel har brukt uten å ha brukt han selv! Blir så provosert over disse “bedreviterne”.
      Jeg har også en venninne som opererte nesen sin i fjor, hun så mørbanket ut i ansiktet, masse blåmerker og skikkelig hoven i store deler av ansiktet. Resultatet? Det er helt fantastisk, og nesen er blitt skikkelig fin 🙂 Ikke la disse kommentarene gå inn på deg, Isabel! Jeg er sikker på at nesen din blir akkurat som du har sett for deg, om ikke bedre. Og jeg er sikker på at kirurgen var superflink!
      Må også si meg enig med andre, du ser ufattelig bra ut uten sminke! SÅ naturlig vakker, og øynene dine er noe av det fineste jeg har sett. Så varme, snille og gode <3 Ønsker deg masse god bedring, og gleder meg til å se innkjøpene dine! Klem

    9. Isabel du er den peneste og mest fantastiske personen jeg noen gang har sett. Jeg lurte på om du kan ha en innkjøps video ELSKER DEG OG BLOGGEN DIN😍

    10. Isabell hvem er det som tar de nydelige bildene av deg??
      Håper at jeg skrev navnet ditt riktig hvet ikke om det er Isabell eller Isabelle
      Helt ærlig er jeg ikke typen til å lese blogger for noen blogger er såååå kjedelige, men din blogg har inspiret meg ❤️❤️😘😘

    11. Hei isabel! Kan du legge ut før og etterbilde av nesen din? 🙂 veldig spent på å se resultatet! Ut ifra bildene du la ut med gipsen så det ut som det ble kjempebra. Du er så pen! Det har du alltid vært da uansett, synes jeg 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg