mine første Louboutins!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I’m in love

Herreeeeegud! *HYYYYL*. Jeg er i ekstase! Jeg har kjøpt meg mitt første Christian Louboutin par 😀 Jeg har siklet på disse sinnsykt lenge, og alltid drømt om å ha et par med “the red sole”. De er SÅ fine! Jeg gikk for dette paret da jeg synes at de er de lekreste, men også fordi at de er såpass simple. De passer til alt! Jeg skal bruke de på premierefesten til Paradise Hotel på mandag. Første lufteturen! Jeg kommer til å være sååå forsiktig. Haha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg lovet dere å vise innkjøpene fra dagen vi var på shopping, og det skal jeg. Men disse her følte jeg fortjente et eget innlegg. Det samme med en lekker veske jeg har kjøpt meg også. Det kommer – jeg lover!

Jeg har fått mange spørsmål om hva stedet vi var å shoppet i heter, og det heter “Istinye Park”. Jeg måtte sende melding til kontaktpersonen min og spørre. Hehe! Husker jo aldri noenting, jeg. Gullfisk hukommelse? Jepp. Der har de hvertfall alt av butikker! Louis Vuitton, Hermes, Dior, Cèline, Louboutin, Chanel… Paradis! Der finnes også et shoppingsenter hvor de har vanlige kjedebutikker som Zara, HM, Sephora osv. Noe for alle! Så om dere drar til Istanbul er dere nødt til å ta turen her. For et fantastisk fint område!  

29 kommentarer

Siste innlegg