Ha det, Istanbul!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bilder fra da jeg fortsatt hadde på gipsen. Gud så deilig å slippe den!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen, fine! Det er fryktelig tidlig. I dag reiser vi hjem til Oslo! Jeg gleder meg masse til å komme hjem til min egen leilighet, til venner og til familie. Og ikke minst til Fridays!! Hehehe. Nå fikk jeg den pausen jeg trengte. Nei, dere… Det blir deilig å komme hjem til Norge igjen. Det er full fart med en gang vi lander, så nå er det back to reality. Ikke sånn som her, hvor jeg bare har slappet av og blitt dullet med. Det har vært deilig med et avbrekk, men nå er jeg klar igjen. Back to work! 

Vi skrives senere, fine. Kick ass denne fredagen, og vips så er det jo heeeelg! Wuhu!

5 kommentarer
    1. Hei! Jeg er tilfeldig innom her og kan ærlig talt ikke si jeg støtter hele livsstilen du kjører, men likevel er vi begge jenter i en stor og til tider stygg verden. Jeg gruer meg på dine vegne til ditt første bilde av nesen din. Det kommer helt sikkert mye positivt, men også en del av desse nettrollene som aner en kjanse til å treffe midt i smørøyet med stygge kommentarer. Håper virkelig du klarer å gi deg selv tid til å bli glad i og vandt til ditt nye ansikt, uten å la noen få ødelegge det for deg. Lykke til og god bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg