leiligheten har blitt til et lager

YEY! Endelig hjemme i Oslo. Shit, for en jævla irriterende reise. Det å stå opp 05 er ingen spøk. Heldigvis sov vi godt på flyet, men da vi kom frem ble vi selvsagt stoppet i tollen. FAEN. Jeg hater tollen, selv om dette er første gangen jeg har blitt stoppet. Det er så unødvendig time of waste, ass. Nei, vi har hverken kjøtt, ost eller narkotika i koffertene. Drit irriterende. Tenk å gå gjennom hver eneste lille sak i kofferten? Det første Pierre sa var “lykke til med å prøve å lukke den igjen”, og så lo vi. Tror de angret rimelig kjapt når de åpnet den og det eksploderte. Heh! Karma. 

Jeg ble litt blidere når jeg kom hjem til nyvasket, ryddet og fikset leilighet. Mamma er virkelig den beste! Kjøleskapet var til og med fylt opp med mine favoritter, og middag hadde hun lagt ferdig. Happy girl som kom inn dørene, kan man si. Enda gladere ble jeg da jeg så at det hadde kommet tre svære esker med klær og sko til meg! Jippiiiii! Leiligheten er oversvømt av klær nå, kan man si. Ser nesten ut som et lager. Kanskje jeg skal starte opp en nettbutikk for real? Haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A happy girl! Er dere klar for antrekksinnlegg eller? I am!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og en fin velkomst-lapp. Men mamma? Du burde klare å skrive navnet til datteren din riktig. Hahaha! Og ser dere den lille nesen hun har tegnet? Den passer ypperlig! Ler meg i hjel. Søteste!


Nå er jeg så sykt sliten og trøtt. Planene for i resten av dagen er å slappe av og lande litt. Jeg skal få mamma og kidza til å komme til meg senere. Har savnet familien min så masse!

Vi skrives senere, fine. GOD HELG!!

17 kommentarer
    1. Det lille du har vist av nesen ser hvert fall kjempefint ut så gleder meg til å se hele 😀 Håper du kan skrive et innlegg hvorfor du valgte å operere deg i Istanbul og litt pris og sånt. Ikke sikkert du tør siden du får så mye dritt for tiden, men er hvert fall flere over 18 som har samme tanker som deg, men å operere noe midt i ansiktet er veldig skummelt så ingenting er bedre en litt info av noen som virkelig har gjort det. ha en fin helg Isabel 😀

    2. Velkommen hjem.
      Så utrolig snill mamma du har, wow! Og gleder meg til innkjøpsinnlegg, eller kanskje video? 🙂
      Ha en fin dag <3

    3. Grattis<3
      Kan du legge bildet av nesen din?:) Uansett om hvordan den ser ut?, eller skal vi liksom vente 1 år før du viser den?. siden den tar 1år til den er perfekt:) du er perfekt uansett du Isabell<3 Veit du er tøff nok til å legge bildet av hvordan den ser ut nå, for jeg tror nok at den ikke ser super perfekt nå, men uansett , legg ut, du er jo ærlig om alt:)

    4. Hvordan tror forresten du og Pierre at tollerne skal vite om dere har noe ulovlig i kofferten? Derfor må de sjekke:)

    5. Anonym: Det er da klart at de må sjekke 🙂 Men det er jo selvsagt kjedelig å måtte bruke enda lengre tid på å få komme seg hjem når man har vært oppe siden kl 05. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg