Pink morning

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen alle sammen! Og ikke minst, god heeeelg ♥

Lørdag igjen da, gitt. Jeg klager ikke! I dag har jeg en rimelig hektisk dag foran meg, for som jeg sa tidligere, det df back to reality. Jeg skal dra å prøve en kjole først, så må jeg hente ut pakker på postkontoret, innom mamma, cafè-date med småsøskna mine oooog til slutt lande i sofaen hjemme. Jeg har vurdert rolig kveld i sofaen med vin opp mot Afterski eventet til Staysman i kveld, men førstnevnte vinner. Nesen min er jo ikke helt i hundre (haha, jeg prater jo som om det er en person), så jeg tror jeg gjør lurt i å ikke hoppe rundt i Oslo Spektrum. Plutselig er det en albu i min retning, og pooooff – en skjev nese. Neida! Hahaha. 

Nå skal jeg få i meg litt frokost og komme meg avgårde. Det var deilig å våkne hjemme igjen! Ah. Borte bra, hjemme best. Alltid!

Har dere noen spennende planer i dag? Vi skrives senere. PUSS!

18 kommentarer
    1. Hvordan har du tenkt å forklare søstera di at du valgte å fjerne nesa ho har ? XD er det en ting i verden som må gi kroppspress så må det bære det der xDD uff stakkars jente. Kommer nok til å få komplekser med den mye tidligere enn du – fordi hun nå kommdr til å granske den, sammenligne den og lure på hva som var galt

    2. Lol: Vel, stor synes jeg aldri den har vært 🙂 Hehe! Men nei ass, jeg ser ut som et ekkorn i hele ansiktet for øyeblikket, så jeg venter liiiiitt med å avbilde trynet. Haha!

    3. Anonym: Hun har kjempe fin nese, og vi har ikke samme nese faktisk. 🙂 Ingen problem der, jeg skal sørge for at søsteren min vet at hun er super fin – om hun ønsker å operere lilletåa eller nese når hun er 21 år, skal jeg godta det også. 🙂

    4. Jeg elsker deg Isabell! Du er kjempefiin <3 Garanterer jeg kommer til å elske nesen din. Hehe 🙂

    5. Er det så rart at hun vil operere nesa når hun ikkje har vært fornøyd med den da??? Hun har penger og pågangsmot til og gjøre det, så hvorfor ikke??? Skjønner ikke at mange har så mye imot det!!! Hadde lett gjort det samme, hadde jeg hatt penger til det og mot til og gjøre det! De som klager på at hun har gjort det, er missunelige!!! Rett og slett!!!

    6. ” og poff der var nesa skjev” ha ha, det er så kult at du kan tulle med dette og vise at du har selvironi. Synes du er en nydelig dame, både inni og utenpå. 💜

    7. Hei Isabel 🙂 Jeg lurte på om du kunne lage flere katorogier på bloggen din. Jeg vet at du har postet et innlegg om sminke, hår og noe mer. Og de ville jeg gjerne lese fordi jeg skal kjøpe noen nye ting og ville få insperasjon fra deg :* Men det blir vansklig å finne hvis jeg bare må bla ned til jeg finner innlegget. Så bare “blogg” og “hverdag” på katagoriene, så hadde vært kjempefint om du kunne lage eks. en katogori kalt “sminke” eller noe sånt 🙂 Loveu <3 nussnuss

    8. Fin blogg! Liker bildene dine og bloggen generelt!
      Håper du får en fin lørdag videre.
      Ta gjerne en tur innom bloggen min.
      Klem :-*

    9. Hei 🙂 Jeg har lest innleggene dine om nese operasjon. Jeg hadde selv en nese operasjon den 1. Mars, jeg gjore det i Bergen og er veldig fornøyd 🙂 ha en fin dag og kos deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg