mine første selfies

Hi guys!

Endelig føler jeg meg litt mer komfortabel, og ikke minst har jeg fått tid til å bli litt mer vandt med det nye speilbildet mitt. Her er mitt “nye ansikt”! Hehe. Jeg er suuuuperduper fornøyd! Endelig er hevelsen gått litt ned. Man ser faktisk bare 60% av det endelige resultatet etter en hel mnd, og det har bare gått 8 dager siden operasjon. Det tar tid, men so far, so good! Jeg vet at mange av dere har ventet på dette en stund nå, men jeg har ikke følt meg helt vel da jeg har sett ut som en avatar (så oppblåst var jeg, altså). Ikke noe gøy! I dag var det mye bedre, så da fikset jeg meg og dro på middag hos mamma. På snakk om det – småsøskna mine syntes jeg så veldig rar ut. Rami syntes jeg så ut som Mikke Mus (…) og Sidra så på meg med store øyne. Eh! Haha, barn er de som er ærligst sies det… I hope not! Mamma syntes jeg var fin, da. Og Pierre. Jeg velger å høre på dem, jeg. Hah!


Nå har Pierre og jeg akkurat kommet hjem, og vinen er allerede åpnet. Vi skal ha en fin kosekveld sammen, bare vi to. En deilig armkrok, en morsom film + vin. Elsker slike kvelder! ♥

192 kommentarer
    1. Sinnsykt bra resultat! Har lenge hatt lyst til å operere vekk kulen på neseryggen, men har ikke råd. Du er veldig heldig❤️

    2. Herreguuuud så fin du ble!!! Nå er utseende ditt perfekt, sånn serr hadde jeg vert deg nå hadde jeg danset av glede

    3. Så trist å se hvordan en kan ødelegge seg selv, for jævligt at folk ønsker dette 🙂 ødelegger seg selv totalt 🙁 Men for all del, flott at du føler deg vel !

    4. Kjenner deg ikke igjen i det hele tatt. Rart å se. Men bra du er fornøyd!!:) Bare håper du ikke kommer til å være 100% ugjenkjennelig og operert om få år:/

    5. Hei isabel du var kjempe fin ❤️ Kan du vær så snill svare meg hvor i istanbul du har operert ?? Hvor mye koster det plssss. 😞😞😞

    6. Herregud kjenner deg nesten ikke igjen! Ufattelig hvor stor forskjell en nese kan gjøre. Syntes du var fin før, og fin nå. Bare veldig annerledes.

    7. Æ syns der vart bra, men æ syns det e domt at du sløse bort pengan dine på operasjoner når du uansett e helt fantastisk fin!
      Men om du e fornøgd så e no det bra da 🙂

    8. Du ser jo ut som en helt annen person :/ Men jeg respektere jo virkelig at dette er ditt valg og din kropp, det er du som skal være fornøyd ingen andre,så jeg håper at du i ditt hjerte synes dette er fantastisk og at smertene ikke er store lengre!

    9. Du har alltid vært helt nydelig, både det ytre og indre(hvertfall som bloggen tilsier) og jeg liker deg virkelig, men syns at den nye nesen din ble litt anatomisk feil

    10. Det var stooor forskjell! Den ser veldig fin ut, men får du noen bittersøte følelser av å ha mistet “ditt eget særpreg” når du ser deg i speilet? nydelig før og nå

    11. Bra du selv er fornøyd Isabel, men har du tenkt noe på at dette ikke gjør deg noe sterkere psykisk? Du blir kanskje fornøyd med utseendet ditt, men gjør det deg lykkelig for resten av livet? Du kommer helt sikkert til å ville endre på noe mer senere, men er det verdt det?

    12. Du har alltid Vært en vakker person, men wow for et resultat! Utrolig nydelig kjære isabel ♡følger deg på snap og har lenge ventet på å få kommentert hvor utrolig nydelig du er. Er glad på dine vegne.
      Haters hater for en grunn det vet du 😉 som jeg alltid har sagt; la dem få stirre til øynene hopper ut og triller videre ut på veien.
      ☆☆☆Nydelig nydelig nydelig ☆☆☆

    13. Shit, så annerledes du ble :O Ser ut som en helt annen person bokstavelig talt.
      Og håper jeg får lov å si min mening, men jeg syns du var finere før du operert den. Men for all del, kjempe bra du er fornøyd:)
      Bare å glede oss til å se den skikkelig om 1år

    14. Wow for en forandring, super fin du ble! Btw det er bare snilt ment altså, (men nå ser du sykt norsk ut bare med tæn farge) 😀 <3

    15. Hei! Bare lurer på om du viste noen bilder til kirurgen før du skulle operere (inspirasjonsbilder til hva slags nese du ville ha) og isåfall om du kunne vist oss de?

    16. Du ble kjempefin!❤️
      Kan du legge ut før og etterbilde? Ser at det er forskjell, men sliter med å sette fingeren på akkurat hva det er🤔

    17. Pierre skrev på bloggen sin at der du opererte
      er en av topp kirurgerne i verden, kan du fortelle om det? Har veldig lyst til å opperert nesen min

    18. Syntes egentlig du kledde nesa di før mye bedre…. Men hvis du er fornøyd så er jo det drit bra! Støtter deg 110% Isabel❤️

    19. Utrolig at et neseoperasjon gjør at du ser så anneledes ut. Kjenner deg nesten ikke igjen. Er det ikke veldig rart å se seg i speilet?

    20. Hei, kan du lage en Q&A om neseoprasjonen?? Hvor mye den kosta hvor du gjorde det Osv? Har tenkt lenge på det selv og det hadde vært veldig nyttig??

    21. Æææ du ser ikke ut som deg selv lenger! En helt annen person. Nesen passer ikke ansiktet ditt. Ditt lange ansikt til den korte nesa ser litt rart ut, men det viktigste er jo at du er fornøyd.

    22. Du var nydelig før Isabel, ikke tvil på det. Men nå – jeg har ikke ord! Aldri sett noe vakrere :O Du ser helt fantastisk ut og denne nesen kledde virkelig ansiktsformen din. Øynene dine kommer skikkelig frem! Skjønner GODT at du er fornøyd <3 Stunning er du!!

    23. Neeei Isabel, du er rett og slett ikke til å kjenne igjen 🙁 Før var du jo så naturlig vakker! Trist at man må operere seg til å se ut som en annen perosn for å bli fornøyd med seg selv..

    24. Hei Isabell! Så pent det ble:-) har selv store komplekser for nesen min og har bestemt meg for å operere. Syntes resultatet ditt ble utrolig flott, og hadde blitt veldig takknemlig om du kunne delt hvilken klinikk du opererte på. Har lenge vært usikker på hvor jeg skal gå og er redd for dårlig resultat. Etter å ha sett bilden av deg er istanbul oppe til høy vurdering, så hadde virkelig vært fint om du kunne fortalt om klinikken.

    25. Hei Isabel. Godt å høre at du er fornøyd. Det viktigste er at DU er fornøyd. Håper bare ikke at du blir misfornøyd med andre ting som for eksempel at neseborne dine er litt for åpne nå og går litt for langt opp. Jeg synes midlertidig at det er personligheten din som gjør deg vakker 🙂

    26. Helt greit og fikse på seg selv, men når du ikke kjenner igjen personen blir det drøyt. Man ser ikke at det er deg på bilde en gang. Men værsegod kjær på hvis det hjelper deg. Likheter med evt barn i fremtiden får ikke du iallerall. Ingen av barna fine vil lingne på deg, foeis du har forandret hele trynet ditt. Trist.

    27. jeg elsker deg isabell!
      men jeg må være ærlig å si at det ser ut som om di hr har kappet rett over på nese tuppen din:/
      kjenner deg nesten ikke igjen!
      men nydelig er du uansett, men veeeeldig uvant😳

    28. Ei venninne sendte meg disse bildene på melding og jeg måtte faktisk spørre hvem dette var. Du ser selvfølgelig bra ut, men du ser ikke ut som deg selv.

    29. WÆ NEEEI ISABEL HVA HAR DU GJORT, nå vil du aaaaldri se ut slik du gjorde, og du var jo SÅÅÅ naturlig vakker!!???!! 🙁 🙁
      Spesielt på bildet øverst til høyre ser den veldig unaturlig ut og litt michael jackson ish og kris jenner elns!! Alt for unaturlig, og står litt rett opp? For all del er du fornøyd er det det viktigste, og det er slemt av meg å skal sitte å kritisere dette, men altså syns det er så SYND BARE: at du faktisk må SE UT SOM ET NYTT MENNESKE for å bli fornøyd med deg selv, for du er ikke gjenkjennelig i det hele tatt:o du ser mye mindre ut..? Men hm.. ja min mening, syns du var mye finere før med din neste, for det var litt særpreg med deg, det som er forskjellig mellom mennesker på utseende er ofte det som gjør en unik og at alle har hver sin skjønnehet! Nå er du bare “som alle andre” igjen.. din “utenlanske” nese var det som var unikt med deg og gjorde DEG vakker fordi ikke så mange andre hadde sånn nese… men jaja.. er du fornøyd nå ved å ikke se ut som deg selv leger, så er vel det det viktigste…. <3

    30. WOOW, kan du skrive et innlegg om hva klinikken heter som du utførte operasjonen hos og hvor mye det kostet, for sliter med samme problem og har lyst på en neseoperasjon

    31. Jeg måtte tenke noen sekunder før jeg skjønte at det var deg 🙁 veldig trist! En ting er å endre nesen sin litt, men nå ser du jo ut som en helt annen person.
      Håper i hvertfall at du blir fornøyd selv! Du ble selvfølgelig veldig pen, men en helt annen person. Den andre deg var penere og kledde deg bedre synes nå jeg.

    32. Æsj, jeg blir flau over disse bedreviterne som skal fortelle deg både det ene og det andre. Er vell ikke dere hun har valgt å operere? Det er kun hun selv! Dette er hennes kropp, la nå denne vakre jenta få gjøre hva hun vil.. Det viktigste er at du selv er fornøyd 🙂 syntes du ser super flott ut!

    33. Nydelig! Du har IKKE ødelagt deg selv! Ikke hør på de anonyme rottene over her <3 husk på at flertallet av kommentarene er gode, og det er dét som telles <3

    34. Jeg vil bare si… jeg forstår at det er uvant å se seg i speilet nå… men jeg er absolutt for at man skaper seg selv slik man vil være! Personlighetsmessig. Utseendemessig. Man lever bare en gang, som jeg vet om.. 😉

    35. Syns bare dette er så trist. Tenk om du en gang får en datter som arver nesen din, slik den var før.. Hvordan skal du forklare henne, at hun er vakker, men at det ikke var godt nok for deg? Resultatet er kjempe fint. Men det er jo ikke deg.

    36. Wow, du ser ut som en annen person! Synd når noen velger å gå så drastisk til verks for å forandre eget utseende. Skjønner ikke hvordan du kan ønske å ikke være lik deg selv, at folk skal si du ligner på en annen. Bra du er fornøyd selv, men må si du var vakrere før, du hadde et særpreg. For all del, søt nå også, men det ser ut som en annen person.

    37. Leser egentlig ALDRI blogg. Nesen ble fin den. Veldig stor forandring står litt opp? kjenner ikke deg igjen.

    38. Oj. Godt å høre at du er fornøyd selv. Jeg synes helt ærlig at nesen din var myyye finere tidligere. Tyrkiske jenter har bare ikke slik nese.. Ser veldig unaturlig ut synes jeg. Mener ikke vondt med det.. Håper du er fornøyd og ikke vil angre. 🙂

    39. Uff… Du ser veldig ut som en dukke i ansiktet. Du må slutte å operere deg, mye flottere før synes jeg

    40. Hei jeg synest du skulle lagt ned komentar feltet sån som sophie elise. Hun har jo sagt selv at hun fikk det bedre med seg selv etter hun gjore det. Det viktig og ta vare på den psykiske helsen. Å synest du skulle gjort det Isabell. Tenk på det. folk kommer til og lese bloggen uansett. Å du vil ha det bedre med deg selv selv. Undrer meg litt på at noen her inne sa du burde fikset nesen din og plutselig gikk du og gjore det ! Feiler dere. Dette er mobbing

    41. Oi, synes faktisk du var mye finere før, skummelt med operasjoner. Kan aldri få tilbake den gamle nå.. Synd du opererte.. Men bra at du selv er fornøyd! Det er jo viktigst

    42. Du ble nydelig! Minner meg om Ariana Grande 🙂
      Hvordan er det å være så forandret? Skummelt å ikke kjenne seg igjen? Hva sier du til fremtidige barn som arver din naturlige nese?

    43. Du ble nydelig! Minner meg om Ariana Grande 🙂
      Hvordan er det å være så forandret? Skummelt å ikke kjenne seg igjen? Hva sier du til fremtidige barn som arver din naturlige nese?

    44. Hva heter legen som har opprert deg? hvor mye betalte du? bestilte du time her i Norge eller? kan du skrive litt om det. Vil oprere nesen min i sommer i Tyrkia.

    45. Herregud er det noen som har tenkt på at kanskje det er alt pisset enkelte kommer med som gjorde at hun føler for å opperere inn The first place??? Hun sier hun skal opperere rumpa og dere spyr ut “du burde opperere nesa istede”.. Faen ikke rart folk sliter med dårlig selvtillit og føler de må endre utseende!!! Jævla idioter

    46. Du er nydelig Isabel! Folk syntes sikkert bare det er en stor forandring og er raske med å sammenligne hvordan du ser ut nå med hvordan du så ut før. Der er dette som er skummelt med å dele alt på en blogg. Du er nydelig og aldri la noen fortelle deg noe annet!

    47. Hei😊 Jeg er slik at jeg mener alle bør ha rett til å si sin mening og regne med at folk sier sin mening. Man har en blogg for å få respons og det er ikke å legge skjul på😊 Når folk kommenterer at haters will hate så blir jeg mektig provosert! Altså alle MÅ ikke like dette!!?? Trenger vell for fanken ikke være sjalu eller ond for det vell??blir så oppgitt av mennesker! Nå til min mening. Jeg syns du er en utrolig vakker jente utseendemessig. Personligheten din kjenner jeg ikke. men du er vakker! Å operere seg i mine øyne er som å jakte på den evige godkjennenelsen man aldri får. Jo mer man forandrer jo mer ulykkelig tror jeg man blir fordi man faktisk til slutt aldri blir 100% fornøyd. Å operere en nese forandrer et helt ansikt. Nesen våres former vårt ansikt. Syns du var utrolig vakker før u begynte med alle inngrepene. For all del du er ikke stygg nå men du er ikke du! Jeg kan nærmeste vedde alt jeg eier på at om 10 år sitter du fortsatt med å tenke hvorfor er jeg ikke perfekt? Det som skremmer meg mest er jenter i kommentarfeltet som sier åh! Nå så du perfekt ut! Bra du opererte vekk “kulen” på nesen. Hvilken kul???!!!! Dette gir signaler om at å ha et plettfri ansikt er det beste. Dette er på ingen måte ondt ment men ærlig ment. Blogg er makt,blogg er inntrykk og blogg er påvirkning. Hadde man skrevet en blogg for å “dele sine følelser” uten å påta seg noe som helst ansvar for Kroppspress så da kunne man skrevet en dagbok istedet! Du virker som en god jente, du er fortsatt veldig ung med en fin tankegang på ting. Men jeg syns helt ærlig du var utrolig nydelig før. Nå virker alt så….uekte og man ser det. Syns det bare er trist at det er blitt slik. Ønsker deg en fin helg videre😊

    48. Hvor ble operasjonen utført, hvilket klinikk og av hvem?
      Kunne du ha et eget innlegg om dette?
      Liker bloggen din

    49. Blir så utrolig lei og sur når jeg ser at folk skriver at det ikke ble bra. Ja, du var fin før og ja du er absolutt fin nå også. Synes nesen din ble kjempebra, og at du er fornøyd også er supert! Folk som legger igjen stygge kommentarer på Instagram og her på bloggen har tydeligvis et behov for å rakke ned på andre fordi de føler seg bedre selv, noe som ikke er tilfellet. Du er utrolig pen, smart og absolutt bra nok, så jeg håper du føler det selv også. Ikke la det andre sier gå inn på deg.

    50. Uffameg hva har du gjort? Du skrøt jo så mye om at du var naturlig…. Ser ut som du har fjerna halle nesen… Jeg trodde bare du ville FIKSE på nesen ikke FORANDRE heeeeele utseende ditt. Men så lenge du er fornøyd…😳-.-

    51. ÅÅÅÅ SÅ PEN DU BLE ISABEL ❤️ Kan du legge ut før, og etter bilde av deg selv?😌 Utrolig at det går Ann, pen UANSETT DU!!❤️ Ikke hør på haters! Haters gonna hate (er det noe som sier)😂

    52. Du kommer alltid til å se nydelig ut! men du har ikke noe særpreg lengre… Du såg jo så spesiell ut.. Nå ser du så vanlig ut….

    53. Jeg trodde først det var bilder av en annen jente. Hadde jeg ikke visst det, hadde jeg ikke trodd at disse bildene var av deg, Isabel… Du ser virkelig annerledes ut. Men det var kanskje det du ønsket? Du var nydelig før og også veldig fin nå, men bare som to forskjellige personer. Helt ærlig må jeg si at du så mer “levende” ut før operasjonen.

    54. Syns det er synd at du “forkaster” bakgrunnen din. Det var det som gjorde deg, sånn oppsynsmessig.

    55. Det ser jo ut som om du har kuttet av nesetuppen! Den ble jo altfor kort… Prøver du å bli den nye Heidi Montag med alle operasjonene dine?

    56. Syns du ser utrolig bra ut jeg! Men må si at jeg måtte sjekke hvilken blogg jeg var innpå 2 ganger før jeg innså at det var deg, du ble veldig ulik deg selv men det er jo en vanesak 🙂 Gleder meg til å se flere bilder <3

    57. Jeg personlig syns det at nesa de ble fin, men hva i alle dager er greie med å ta plastisk kirurgi? du var så utrolig fin fra før av at du hadde ikke trengt det…. og laste det ned på bloggen din liksom, ja greit det at bloggere skal dele litt om seg selv, men dette her skulle du holdt får deg selv. dette her ville jeg tatt som oppmerksomhetssyk. Du burde virkelig være stolt over deg selv Isabel. Du er naturlig vakker, ikke legg det under kniven sånn som alle de andre lik hunters av bloggerene. Vær glad får den du er og vær deg selv <3 lykke til masse videre, stor fan :*

    58. Jeg vil bare si fortelle deg noe, og det er viktig at du vet dette:
      Du er fin, og du er absolutt bra nok!
      Jeg håper personene i ditt liv forteller deg dette, og jeg håper du vet det selv. Dette er ditt valg, og ikke la personer som skriver i ditt kommentarfelt overbevise deg om noe annet. Dette er ditt valg, ditt liv, din kropp -selv om du er en “offentlig person” – noe jeg synes ikke burde ha noe å si det hele tatt, vi påvirker alle menneskene rundt oss. Vi kan alle dømme og peke fingre så mye vi vil, men det burde ikke bety noe på et dypere nivå. Absolutt ingenting. Du kan gjøre det du vil og du må vite at det er alt som betyr noe. Jeg håper du er fornøyd med dine valg i livet, og om du en dag ikke er det, så er det også greit. Gjør akkurat det du ønsker, og vær fornøyd med det. Jeg synes din blogg og dine meninger alt i alt er positive – noe som er fantastisk!
      Jeg personlig håper du aldri stenger kommentarfeltet. Ja, det vil komme fordomsfulle ytringer og nedsettende kommentarer. Jeg håper du er sterk nok til å stå imot dette og vet at mennesker som ønsker andre mennesker vondt uten særlig grunn, er de man må opplyse og stå imot. Kommentarer her kan gjøre vondt, men de er også bare ord fra fremmede som ønsker å skade en person de ikke kjenner. Noe jeg i hvertfall ikke klarer å forstå.
      Du var fin før og du er fin nå! Bloggen din er interessant å lese og jeg synes den er en fin platform å titte innom i hverdagen 🙂

    59. Hei 🙂 den ble sykt fin! Synes personlig du kledde den shit godt :D! Du ble perfekt synes da jeg. Men kunne du sende meg epost om hvem som oppererte deg (navn) og hvor i tyrkia? + pris og sånt. Vet du ikke vil legge det ut på bloggen, men hadde vært evig takknemmelig å få det tilsendt 🙂 klem

    60. God morgen Isabel!
      Håper du hadde en fin kveld med Pierre i går.
      Så UTROLIG fin nesa di ble! 😍 jeg synes du var veldig fin fra før,men må innrømme at dette ble et veldig god resultat alikevel! Nesa du har fått nå ser veldig naturlig og vakker ut. Ser forresten du ligger på 1.plass i dag også så grattis.
      Klem

    61. Hei
      Jeg ser godt at det er deg Isabel, nei alle trenger ikke like det samme. Men håper du leser mye misunnelse her, jenter må være de verste dyrene på jorden, blir så flau.
      Du ser helt fantastisk ut, for et nydelig resultat. Øynene dine kom mye klarere frem, du var flott før også men ser nå hvor utrolig dominerende en nese kan være i et ansikt.

    62. Hei❤️ Kunne du ha lagt ut et før og etter bilde sånn rett foran ansiktet ditt uten grimas?❤️ PS: elsker deg

    63. Jeg blir så irritert av å lese de negative kommentarene! Hva i alle dager er vitsen med disse negative kommentarene?! Operasjon har blir utført og dette er nå Isabel sin nese og det er ikke mer å gjøre med den saken og dessuten har nesa hennes blitt kjempe fin så da forstår jeg ikke poenget med å si at den var bedre før?!
      Hun var kjempe fin før OG hun er kjempefin NÅ!
      Alle dere som skriver disse stygge kommentarene er bare noen misunnelige og miserable mennesker som ikke kan unne andre noe og som har behov for å prøve å dra andre ned for å føle seg bedre selv.
      Trøst deg med at haterne ofte er de største fansa 😉

    64. Det blei en stor forandring, men det ble fint. Har faktisk tenkt på å fikse litt på nesen slik at den ser ut som din, men forandringen er faktisk stor og det skremmer meg. Har også hørt at nesen vokser jo stadig eldre man blir og det kan ødelegge nesen etter en neseoperasjon.. får håpe det ikke stemmer.

    65. Du så skikkelig søt ut fra fronten, bra at du er fornøyd, men jeg syntes ansiktet dit så mer sexy ut før.

    66. Du er fin uansett. det er personligheten som utgjør et menneske. For oss som ikke kjenner der personlig har vi bare førsteinntrykk og en blogg å se etter. vi er vant til å se deg som vi alltid har gjort. og derfor er det skikkelig uvant å se deg som en “ny” person. ta vare på di som står deg nærmest, å drit i hva alle haterne sier. uansett hva du gjør har du detsverre lovers og haters. jeg personlig syns det var skikkelig uvant. men hva så? du er du? så lenge DU er fornøyd❤️ stå på videre

    67. Du er ganske pen uten sminke, har jeg sett! Håper du er fornøyd med den nye nesen din fordi den er fin, selv om den forrige nesen også var det ❤️

    68. Hei, den nye nesen din ble veldig fin! Du kledde det veldig godt, men jeg lurte på om du kunne legge ut før og etter bilder?❤️

    69. Synes du var pen som du var. At du velger å ødelegge deg selv er kjempe trist å se:( kjempefint at du er førnøyd selv. Synes det er kjempe trist at unge pene mennesker velger å operere seg, du ser sånn at du er du. Det er ikke meningen at alle skal holde på å operere seg bare fordi de ikje selv synes de er verdens peneste! De unge ser opp til deg, ser opp til de eldre. Så at vi påvirker hode demmes så forferdelig mye som vi kanskje ikke skjønner selv, er faktisk ikke bra.

    70. Så utrolig fin du er Isabel! Du er naturlig vakker, har alltid vert vakker, er forsatt vakker! Nesen din ble kjempe fin, og øynene dine kommet fint fram. Men jeg kjente deg ikke igjen heller, men det blir man vant med etter kort tid. Du er nydelig. Ikke opperer noe mer, da blir det til man fortsetter og blir dessverre aldri fornøyd. Men nå kan ikke du bli vakrere i mine øyne. Men før også, likte at nesen skilte deg litt ut og gjorde deg som du var. Men forsatt vakker på en annen måte nå. Forsett og ver den du er og stå på. <3

    71. Så fin du ble(det var du før operasjonen og så klart)! Du fikk et veldig søtt ansikt med en søt nese<3 Stor klem. Og god bedring.

    72. Du ble veldig Anderledes, men synes det var fint 🙂
      Ikke bry deg om alt hat! Stå på du er sterk ❤️

    73. Synes du ble veldig lik Sophie Elise med den nye nesen. Tipper hun har operert nesen samme sted, hennes har forandret seg veldig det siste året.
      Siden hun disset deg for å ta plastiske operasjoner mens dere begge var der nede samtidig, har du en lik mulighet til å gjøre gjengjeld og bekrefte at hun fikk rumpa si operert mens dere var der.

    74. Jeg synes det ser veldig bra ut! Det er veldig fint at du er fornøyd og at du tar valg basert på dine egne ønsker 🙂 Kunne du kanskje ha lagt ut et før/etter bilde, og eventuelt litt mer info rundt operasjonen osv? Jeg har ekstremt lyst til å operere nesen, jeg har en stor bulk som jeg vil fjerne.. Men er så sinnsykt redd for å bli ufornøyd!

    75. Du er virkelig nydelig!! Mn du må aldri glemme at den forrige nesen din var hærlig den også. Du forandret deg veldig, ser ut som en annen person nesten.
      Du er hærlig! Bra du e fornøgd

    76. Synes nesa di ble drit fin:) Jeg har egt ganske lik ganske lik nese som du hadde før og jeg har så lyst til å gjøre som du gjorde! Hater nesa mi:(

    77. “MEN! Nå er det på tide og føle seg litt fin igjen, så da kjører vi på!”
      .
      Godt du er fornøyd. På tide å hjelpe andre i nød? Folk som trenger pemgene?:/ For all del fortsett.

    78. Du er flott.. men, du er ikke finere enn du var før.. du er akkurat den samme, med annerledes nese! Du glir bare mer inn i mengden nå.. synes det er synd du fjernet ditt særpreg, det som gjør deg spennende! Men, du er rå lekker.. før og nå.. 😀

    79. Du er finere nå men synes du har bedt om for stor endring kanskje, hadde vært finere å bare fikse på neseveggen. Men du jo mye bedre ut, bare veldig anderledes ut! Men dropp restylanen nå, den lille nesa og de store leppene blir for store kontraster synes jeg 🙂 bare min mening!

    80. Jeg syns at du må hør på små barna, fordi det høres mer sant ut😇
      Men vis du er fornøyd, så hoper jeg at du føler deg bra😊
      Jeg syns at jo mer naturel du var, jo finere var du😊❤️
      Hope de går bedre med nesen din, etter et par uka❤️

    81. Eg synst ikkje det vart noe fint, men det er godt mulig det blir finere etterhvert når hevelsen er vekke 🙂

    82. Hvis leppene blir byttelitt mindre så det ser kontinuerligt ut med nesen å ansikte så er det sån seriöst perfektion! Fint resultat av Nese 😃

    83. Oi, det var veldig uvant! Synes akkurat nå at sånn nesen din var før var finest, men kanskje jeg skifter mening når jeg blir vant til det! Men uansett så ser du jo smashing ut uansett hvilken nese eller munn eller bryn du har da… er du dritfin med stygg munn er det ingen som legger merke til munnen liksom, tror jeg da (bortsett fra slemme jenter da, som er de verste som finnes, noen kan være så slemmel!!!)
      oi, følte meg kanskje litt slem nå… men som jeg sier, jeg synes du ser smashing ut uansett hvilken nese du har <3

    84. Hvorfor gidde å ta seg bryet å kommentere dritt? Det er da ikke dere som skal gå rundt med den nesa? Er ikke dere som skal se dere i speilet hver dag og se den nesa. Blir så provosert av dere.
      Om hun ikke trives med nesa hun hadde så er det vel bedre å gjøre noe med det når man faktisk har muligheten til det. Syntes helt ærlig det står respekt av å være så åpen om det som hun velger å være. Hva ellers skulle dere hatere hatt å se på liksom?

    85. Jeg synes du var veldig naturlig fin før operasjonen, nå kjenner jeg deg ikke igjen :/ ser det veldig unaturlig ut, du så mye finere og symmetrisk ut før.

    86. Jeg forstår ikke hva folk syter og klager over! Syns den nye nesa di ble kjempe fin! 😀 hvertfall ikke noe Michael Jackson nese.. Det er faktisk den fineste nosejob’en jeg har sett, så veldig naturlig ut.
      Tommel opp! 🙂

    87. Trudde du hadde lagt ut bilde av en annen . Ser joniske at det er deg 🙁 det viktigste er jo at du er fornøyd da 🙂 syns det er trist at du fikset på noe når du var så utrolig pen . Synd du ikke ser det selv .

    88. I mine øyne var du mye finere før 😳 Den nye nesen passer ikke inn i ansiktet ditt, du har for store lepper og for liten nese😅 Min mening!
      Men er din mening og smak som teller 👏🏼

    89. Du blei super stas me den nye nesen din 🙂 fuck alle andre sine negative meininga.
      Men uanz, kan du legga ut innlegg om nese operasjon prosessen, hvordan det var å operere seg i et annet land, pris osv hvis det e mulig. Har veldig lyst på en ny nese selv. Då hadde du vært en knupp 🙂

    90. Synes du var vakker som du var jeg da, men det viktigste er tross alt at du skal være fornøyd med deg selv

    91. Hei:)
      Resultatet ble veldig fint! Ser naturlig ut. Jeg har selv ønsket å operere nesen min men vært skeptisk til hvor jeg skal gjøre det. Håper du kan fortelle litt om klinikken du var på og pris.
      Tusen takk på forhånd!

    92. Wow, du ligner ikke på deg selv lengre i det hele tatt. Skjønner at folk vil pynte på seg her og der, but still, keep the original look. Nå skriker det bare plastikk av deg.

    93. Litt ironisk at du snakket om at alt ved deg var ekte når du var med på PH, og nå har du operert halve kroppen.
      Jeg synes at folk skal ha det bra med seg selv, og hvis det er operasjoner som må til, så kjør på om det er det man ønsker.
      Jeg syns den nye nesen din ble veldig fin, for all del, men jeg syns du var enda penere når du var deg selv og ikke den ugjenkjennelige personen du har blitt nå.

    94. Du ligner ikke på deg selv lenger, synes du var mye penere med den gamle nesen din.
      Akkurat nå er du nesten ugjenkjennelig.

    95. Jeg blir flau og kvalm over de stygge råtne kommentarene her. Hva for noe søppel er det som bor i dere som prøver å rakke ned på Isabel? Hva vil dere oppnå? føle seg bedre ved å være så usannsynlig frekke?! la nå Isabel gjøre det hun vil med utseende og hun er jo for all del nydelig å se på. La henne være i fred og ikke spre det hatet og bitterheten dere går inne med på andre! Finnes nok av slike triste slemme skjebner som dere! Synes synd på dere! På en annen side tror jeg at det å blogge og få oppmerksomhet rundt plastiske operasjoner har både positive og negative følger for samfunnet. Men Isabel, du er vakker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg