Det er din “feil”!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har hatt en veldig, veldig fin dag. Smilet har gått rundt fra jeg våknet i dag tildlig, og helt frem til nå. Og det er DIN feil! Du som la igjen en fin kommentar til meg siden jeg gikk ut med operasjonen. Du som ga meg støttende ord, og positivitet. Jeg er så ufattelig takknemlig for at jeg har så fine lesere, som alltid backer meg opp. Dere er som mine venninner som jeg ikke har hatt så mange av opp gjennom årene. Dere er best! Tusen takk for at dere velger å følge meg og min hverdag. Jeg blir så glad av å lese det dere skriver til meg, at dere aner ikke. Og dere som sender meg mail? Jeg skal gjøre mitt beste å prøve å få svart dere alle sammen. Det fortjener dere! Jeg skal sette meg ned å svare i kveld 🙂

Nå skal jeg lese videre på deres fine kommentarer og smile enda mer. For en fin dag dere har gitt meg!

Kjærlighet! ♥

23 kommentarer
    1. Kjære Isabell <3
      Det hadde vært utrolig gøy å møtt deg i virkeligheten og sett hvordan jente du var.
      Føler at du var en Isabell på PH og en Isabell nå.
      Du virker som en utrolig herlig jente som man virkelig kunne hatt det artig med <3
      Puss puss

    2. Må kose dere masse i svrige i kveld❤️ Men jeg lurer på om du kan lage et innlegg om all sminken du har og hvor mye opperasjonene dine har kostet til sammen? (Dette er ikke frekt ment) men håper at du kan gjøre det☺️ Kos dere masse bella😗 Jeg skal dit i morgen kan dere komme til storlien??❤️ Kos og klem💛❕💛

    3. Hei! 🙂
      Jeg er glad du har en fin dag! Jeg er rett og slett sjokkert over hvor stygge mennesker kan være mot hverandre! Det er grusomt at du har fått så mye “hat”, men trøst deg med at de “haterne” kun er miserable mennesker som rett og slett bare er KJEMPE MISUNNELIGE på deg og din suksess! De er misunnelige på alt du har oppnådd her på bloggen,reisene,at du har Pierre som kjæreste og alt det andre du har som ikke de har. Du får bare prøve å heller ta alt hatet som et kompliment,-for det er faktisk det det er! De prøver å dra deg ned slik at du ikke skal kunne glede deg over alt du har fordi de sårt ønsker å selv ha det.
      Du er en vakker jente som kommer til å komme igjennom dette!
      Jeg ønsker deg det beste fremover!
      Nyt dagene i Sverige😘
      😊❤️✌🏻️

    4. Hei Isabel! Jeg har ikke kommentert før, men nå valgte jeg å gjøre det. Je digger deg og bloggen din😍Jeg leser hvert ensete innlegg du skriver å bare elsker de😍Jeg ser opp til deg og du er mitt forbilde❤️Jeg liker alt du gjør og støtter deg 110%!😘Håper du tar dette til deg viss du leser det😘
      Klem Linn🙈😘

    5. jeg må få sakt jeg blir pissed, på folk som skal kommentere at du oppererer deg, om du vil det og det gjør det glad må du vel for F*** bare gjøre det vel? forresten , jeg syntes nesen din ble utrolig fin 🙂

    6. Hei 🙂 Må bare få skrevet at jeg synes du er tøff som har vært så åpen om operasjonene dine. Det viser at du har bein i nesa (operert eller ei) som tør å utsette deg selv for idioter som gjemmer seg bak skjermene sine i håp om å finne noen de kan prøve å tråkke på!
      Selv mener jeg ingen har noe de skulle ha sagt når det kommer til dine valg. Og hvis det plager folk så mye at du endrer på utseendet så sier det mye om hvor ufattelig overfladiske og utseendefikserte de er, og det har ingenting med deg å gjøre! De dømmer deg jo bare for utseendet, som er latterlig. Det skal jo tross alt lite til å se at du er en eksepsjonelt flott jente som gir masse av seg selv daglig for å glede andre, og da kan det da være det samme hvordan du ser ut! For meg fremstår du som en utrolig vakker person, uansett hvordan nesa di ser ut 🙂

    7. Hei Bella❤️Ville bare si at jeg elsker bloggen din, leser hvert eneste innlegg, du er så flink!!!!😍 Du er mitt største forbilde!💖 Du&Pierre fortjener ingen hat💛Hvem gidder og hate de mest fantastiske personene i verden?-Jo idioter!!! Du er blitt så vakker etter at du opererte nesen din, du er alltid vakker❤️❤️Stor klem fra Alice

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg