business woman

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

annonselenke  Jakke her


Hei og god morgen, fine!

Jeg er i full sving med dagen allerede, i dag er det travelt for min del. Nå skal jeg straks på møte med nettavisen, og rett etter bærer det rett til frisøren min. Flinke Ann Beate på Hendrix Hair skal style meg på håret innfor kvelden. I aften er det nemlig Praradise Hotel premierefest som vi er invitert til. Blir spennende, og helt sikkert utrolig gøy. Jeg er fortsatt noe usikker på hvilken kjole jeg skal gå for, men skoa er hvertfall i boks… Mine elskede Louboutins, selvsagt *glis*. 

Vi skrives fra frisørstolen senere, nå må jeg løpe! 

36 kommentarer
    1. Shit. Hvorfor gjør du dette mot deg selv? Du hadde finere nese før. Den nye ser plastikk ut… Slutt å fikse på utseendet. Du trenger ikke det.

    2. Syns du passet den nye nesen din jeg:) Syntes først at du ikke gjorde det på de første bildene du la ut, men der tok jeg feil! Du var heldig som fikk en fin nese som passet faktisk til ansiktet ditt<3 Hilsen en 19åring.

    3. Ikke bry deg om haters! Du er nydelig!! Uansett om du endrer deg eller ikke, så vil du alltid være nydelig! EJg elsker å lese bloggen din! Drit i de nettrollene, du er best! Stå på!!!! <3 <3 <3

    4. Åå hørte du skulle til turks & caicos! sykt bra valg! håper du blogger masse om du skal dit 🙂 tror jeg nevnte at det var et bra sted i en kommentar for en stund siden og er gøy at du allerede har vurdert det før meg haha

    5. Du må ikke fikse mer på deg selv!
      Du er ei vakker jente som ikke trenger å gjøre noe som helst!
      Nesen din var så mye finere før, nå syns jeg den er helt vekke. Håper du velger å ikke fikse mer på deg selv, du er god nok som du er <3

    6. Bra å være 21 år og allerede se ut som en vandrende plastisk katastrofe. Når du ser slik ut som 21-åring, så tør jeg ikke tenke på hvordan du blir seende ut som 10 år. Du er jo blitt som en sirkusartist!

    7. Synes nesen din var fin, men tror du har blitt litt blind på hvor mye du putter i leppene dine.. ha en fin dag 🙂

    8. Spenstig at du har fikset på nesen 🙂 Men en ting du nå bør tenke over er størrelsen på leppene, med den nye nesen er de langtfra proposjonale i forhold til den og bør reduseres slik at helheten blir like fin og proposjonal som den var før.

    9. hvorfor kan du aldri legge ut før og etterbilder? Ser at flere spør om det, men du svarer jo aldri på det. Ser jo at nesen er forandret siden hele ansiktet ditt ble litt “nytt”, men skulle gjerne likt å se hele forskjellen:)

    10. Du syns definisjonen på en “business woman” er en som deg selv? Virkelig? En business woman er en SMART og HARDTARBEIDENDE kvinne som klatrer oppover suksesstigen med sin selvsikkerhet. Du innehar ingen av de kvalitetene. Møte med nettavisen for å snakke om alle de plastiske operasjonene dine er så langt ifra “business” som det er mulig å komme. Du var med på skandinavias mest forhatte realityprogram hvor ingen andre enn dumme, slutty eller harrytasser dukker opp. En SMART kvinne ville brukt de kronene du har tjent på å selge sjela de på nett via en rosablogg, på å INVESTERE i fremtiden – i form av AKSJER eller BOLIG. Vet du hva kapital er? Du har null utdanning så regnet ikke med det. Du er absolutt ingen business woman. Jeg er yngre enn deg og er meglerstudent som sitter å analyserer finans og aksjer dagen lang i mine studier, jobber hardt ved siden av og sparekontoen er stappfull av kapital. Jeg er økonomisk og vet hvordan jeg bruker penger riktig – i tillegg er jeg naturlig vakker uten å sløse bort penger på å se ut som plastikk.

    11. Hei 🙂
      Så flott du er :). Liker godt lipglossen din……. hvilket merke er det og hva heter den?
      Nylig begynt å lese bloggen din, synes du har mange bra artikler 🙂
      Ønsker deg en flott uke 🙂

    12. Ikke skrevet her før, men kjente jeg måtte nå siden det kom så fryktelig masse negative kommentarer på dette innlegget! Ingen grunn til å rakke ned på folk på den måten! Greit nok å være uenig ting, men her blir det sagt direkte stygge ting.
      Selv er jeg uenig i plastisk kirurgi, jeg forstår ikke hvorfor Isabell vil gjøre det, og er ingen fan av paradise hotel. Ei heller er jeg interessert i mote, eller begeistret for shopping/jåleri og for mye unødvendig luksus. Men Isabell: du virker som ei søt dame og et godt menneske, som vil andre godt, og er snill. Vi er nok på mange måter veldig ulike, men du har fenget meg likevel,så jeg har begynt å lese bloggen din. Derfor vil jeg si at jeg tror også at du er veldig flink i det du gjør, og at du er suksessfull:) så du er så absolutt en velykket business woman!☺💪
      PS: selvom jeg som sagt ikke liker trenden med plastisk kirurgi, så er du veldig fin!:) og håper du er fornøyd med resultatet, og klarer å slå deg til ro med hele ditt flotte ytre framover <3

    13. jeg skal være ærlig å si at jeg tenker det samme som mange andre når det kommer til disse plastiske operasjonene. Men jeg har ALDRI (frem til nå) kommentert noe om det. Rett og slett fordi jeg blir kvalm over hvor mye dritt folk slenger. Virkelig? Har du ikke noe fint å si, så hold det for deg selv.
      INGEN fortjener å få så mye dritt slengt. Selvom jeg ikke er for disse operasjonene, kunne jeg aldri i verden tenkt meg å slenge så mye hat og dritt.
      Lær deg å hold det for deg selv om du ikke har noe fint å si:-)

    14. Håper ikke du tok kommentaren min som kritikk eller noe slikt. Selvom jeg ser at jeg kanskje virket litt negativ siden jeg insinuerte at du er jålete osv. Men sannheten er at i min personlige målestokk er du nok egentlig det, men jeg respekterer deg, og veit at jeg ikke sitter med fasiten. Poenget var hvertfall at jeg syns du har all grunn til å være fornøyd med deg selv både for ditt indre og ytre, og at du virker som du har mange sterke sider! 🙂
      Håper du tar dette positivt, for er slik jeg mener det asså! 😉

    15. Til Anonym 14.03.2016 kl.14:02: Føler du deg bedre etter den kommentaren? Du må ikke ta det Isabel skriver så bokstavelig. Ordet “business woman” kan bety så mangt! Du er kanskje klar over at denne bloggen er virksomheten til Isabel? Levebrødet hennes? Og du er vel også klar over at hun er en kvinne? Ja, da har hun all rett til å kalle seg selv en business woman, uavhengig av hvilket yrke hun har. Plager det deg kanskje litt at Isabel som ikke har utdannelse tjener mer enn du noen gang kommer til å tjene MED utdannelse? Hva vet du egentlig om hva Isabel gjør med pengene sine, utenom det hun skriver om på bloggen? Med mindre du har sett nettbanken til Isabel kan du ikke uttale deg om verken det ene eller det andre.
      Du er flink som studerer og tar en utdannelse, det skal du ha – for all del. Ikke tro at du er bedre enn andre kun fordi du studerer. Dersom du bruker hele dagen lang på å analysere aksjer og finans foreslår jeg at du bruker fritiden din på noe annet enn Isabel sin blogg, for eksempel være sosial med venner og familie. I meglerbransjen er det viktig med kunnskap, men du kommer ikke langt med kunnskap dersom du ikke har evnen til å formidle og snakke godt for deg. Samboeren min er eiendomsmegler, så jeg vet hva jeg snakker om 🙂 Lykke til videre med studiene, og et lite tips til deg dersom du vil nå langt i meglerbransjen – skaff deg et nettverk. Du kommer ikke langt ved å sitte foran dataskjermen og kommentere stygt på en blogg som tydeligvis irriterer deg. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har troen på deg i meglerbransjen dersom du er en person som blir så lett sjalu og irritert. Meglerbransjen er tøff og det er mange om agnet, og det gjelder å holde tunga rett i munnen. Men husk: Du kommer ingen steder uten å bli likt, og i meglerbransjen er førsteinntrykk ALT. Må si du gir det verste førsteinntrykket hittil.

    16. Jeg syntes nesa de var veldig fin! men jeg syntes du burde få ut litt i leppene dine. Passer ikke helt til den nye nesen din

    17. Jeg syns du er nydelig❤️❤️ Fortsett med det❤️ Ikke hør på haters!! Forfra syns jrg du ser nydelig ut, men litt rart å se deg fra siden, men du er perf❤️❤️ Stå på 💗

    18. Hei! Jeg bestilte noe klær på shein.no(etter din anbefaling), men nå, to uker senere står det bare på nettsiden at det er ‘processing’.. tar det alltid så lang tid?

    19. Du er en utrolig vakker jente med det flotte smilet ditt og de fantastiske øynene, du trenger ikke mer, for din egen del værsåsnill og slutt! Det syns at den nesa ikke grodde ut av seg selv og leppene dine er kjempefine som de er.

    20. Du er så flott Isabell! ikke føl at du må ta slike operasjoner. Men selvfølgelig, det er opp til deg, og ingen annen, og det respekterer jeg. Du er fin uansett<3

    21. du er så pen, men jeg synes du burde redusere innsprøytingen i leppene dine.. ble litt for drastisk og “fake” utseende

    22. Nesa ble fin. Men – Du har naturlig vakre lepper. Hvorfor pumpe de opp så du ser ut som en and? Uten de svære jumboleppene hadde du sett ut som Penelope Cruz, hu er den vakreste jeg vet om så det er kanskje det beste kompliment jeg kan gi.

    23. Enten så kledde du ikke den nye nesen, eller så er det bare sykt uvant!! Hehe..
      Tror det er det siste, håper jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg