meg, meg og meg

Annonselenk

Jakke her

Good morning superstars

I dag har jeg endelig en “fridag”. Jeg har ikke noen spesielle planer som innebærer at jeg må fly rundt hele Oslo, og det er deilig! De siste dagene har vært noe kaotiske og stressfulle, så jeg kjenner det skal bli deilig og kunne slappe litt av i dag. Kjøleskapet er påfylt med masse godt (viser dere hvordan min handlekurv ser ut senere) og leiligheten er ryddet og vasket. Jeg tror jeg skal ta meg tid til å kjøre et skikkelig deilig hjemmespa, faktisk. Det brukte jeg å gjøre hver eneste søndag før, og av en eller annen grunn har den tradisjonen falt bort. Ikke bra!

Ah ja. Nå har jeg akkurat servert min elskling frokost, og nå skal han straks av gårde på to møter med samarbeidspartnere. Spennende dag for min baby! Ikke så spennende dag for meg, he he. Jeg skal schlæppe av og ha en skikkelig meg-dag!

23 kommentarer
    1. Kan du skrive hvor kjolen fra PH-festen er fra snart? Det er utrolig mange som har spurt både her og på insta.. Men du nekter å svare? :p

    2. digger den nye nesen din for å si det sånn så kler du den sammen med stilen din. kan du ta en titt innom bloggen min den heter smillaogmeg.blogg.no

    3. Hei Isabel! Har det samme kameraet som deg, men aaaner virkelig ikke hvordan jeg bruker det. Med tanke på skurrete bakgrunn/sette personen i fokus osv. Kunne du hatt ett innlegg der du forteller hvordan type innstillinger du pleier å bruke osv? 🙂 Takk på forhånd, hadde virkelig satt pris på det.

    4. Hei 🙂 Jeg har spurt om dette tidligere men jeg finner ikke igjen det innlegget jeg spurte, så jeg er usikker på om jeg fikk svar :p Så jeg spør igjen (beklager for maset) :p
      Jeg bare lurer på hvor du har fått tak i den svarte nike hettegenseren som du hadde på deg etter operasjonen? 🙂 Den så så god ut 😀
      Ha en fin dag, klem.

    5. Wow, jeg må bare si gratulerer! Du har vært høyt oppe på topplisten lenge nå og måte du har taklet allt i det siste er så bra! Og sterkt! Måten du har taklet all hetset rundt nesen, du ser drit bra ut forresten!
      Lenge siden jeg har kommentert, beklager det
      Stor klem❤️

    6. Så spennende for Pierre, blir gøy å få høre litt om det 🙂
      Ha en fin dag og nyt dagen!!
      💗💗

    7. Hei Isabel, jeg liker veldig godt og lese bloggen din elsker den, men jeg syntes at innleggene dine hat blit litt kortere i det siste.

    8. Hei
      innleggene dine er veldig kjedelig fortiden, du skriver veldig korte innlegg, og i lengden blir det for kjedelig å klikke inn på bloggen din, håper du tar imot kritikk, prøver ikke å være slem eller frekk bak skjermen, men tenkte greit å si ifra, når jeg leser din blogg hver eneste dag, klikker inn ihvertfal 3 ganger om dagen. Ellers så elsker jeg håret ditt, sååå fint!!
      Ha en fin kveld <3

    9. Må bare si at den nye nesen din er utrolig fin! Du passer den utrolig godt. Ikke hør på alle de som slenger dritt! de fleste er rett og slett bare misunnelige!Stå på Isabel, du er rå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg