Glamsquad

Sponset styling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fra frisørstolen! 

Jeg er på Hendrix Hair Torggata, som jeg fortale dere tidligere. Vi skal gå for en classy, sleek look til i kveld. Litt Kim K inspirert. Det er jo ingen som ser så “on point” ut som den dama gjør! Fin inspirasjonskilde, hehe.

Mens jeg sitter her skal jeg få unnagjort litt jobb, og etterpå bærer det rett til skredderen. Alt må sitte perfekt! Jeg trodde ikke at jeg hadde gått ned i vekt akkurat (med tanke på hvor mye junk jeg har spist i det siste), men det viser seg at det har jeg visst. Jeg hater når kjolen ikke sitter så stramt som den skal, da ser det fort posete ut. Så det skal jeg få fikset! Etterpå er det duket for vorspiel hos Mathias, og sååå rett på premierefest. Dette blir en bra kveld!

Håper deres mandag har vært fin hittil ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Glamsquad!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sjekk mine super lekre negler, da! Flinkeste Totsiee på instagram gjorde de.

31 kommentarer
    1. Du kommer til å skinne i kveld, Bella <3 Nydelige negler og nydelige deg! Håper du får en herlig kveld! Du kommer til å være den fineste jenta der og du og Pierre kommer til å være det fineste paret <3 Kos deg i kveld, superstar!
      Bare et spørsmål, som jeg også spurte Pierre om: Blir det ikke vanskelig at dere skal treffe på Martine i kveld? :O

    2. Jeg må bare få sagt det, men du ser heelt fantastisk ut! Du så selvfølgelig fantastisk ut før også, men neseoperasjonen syns jeg var veldig vellykket! Det viktigste er uansett at du selv er fornøyd, men det er alltid hyggelig å høre fra andre også 🙂
      Keep up the good work! Elsker bloggen din

    3. Ikke ment som hat, for jeg liker deg. Men trodde du sa du var opptatt at livet ikke skulle fremstilles som så perfekt, fordi det ikke er det. Og det har du ikke gjort mtp kroppsinnleggene dine, men er litt kjedelig å lese innlegg som dette da du prøver å fremstå som skikkelig perfekt..

    4. Fine Isabel! Jeg synes det er så gøy å se hvor stor bloggen din har blitt, og hvor langt du har “nådd” i blogg karrieren din bare på noen få mnd! Det er alltid et nytt innlegg ute når jeg klikker meg inn, og jeg liker veldig godt ærligheten din og hvor ekte du fremstår. Det er litt vittig å tenke på alle som snakket negativt om den, at den kom til å “dø ut” når en ny sesong starter, og at du kun er høyt oppe på listen pga PH. Der tok alle feil. Du har virkelig bygget opp et navn, og jeg er sikker på at denne bloggen en dag er nummer 1. GOD klem <3

    5. Må nok si at din naturlige nese kledde deg bedre, men så lenge du er fornøyd er det alt som tells såklart 🙂

    6. Du blir nok fin! Men du går jo alltid med de samme kjolene, skaper ikke å prøve et annet snitt? Skaterkjoler er jo kjempefint og feminint 🙂

    7. Hei! Er Kim k. Inspirasjonen til operasjonene dine?
      Jeg lurer også på om det er meningen at nesetippen din skal stå sånn opp, eller om det er kun fordi du fortsatt er hoven? 🙂

    8. Har ikke vært innom bloggen din på en stund, så nesten ikke det var du på bildet med den nye nesen.
      Du har alltid vært vakker, og visste ikke engang du hadde planer om en nosejob.
      – Men like vakker er du enda, og jeg håper du er fornøyd med inngrepet, det har du all grunn til! 🙂

    9. Hei har vurdert å operere nesen min som deg, men jeg er litt redd for at nesen min skal bli litt sånn som din er nå at man kan se inn i neseborene. Har dette noe med hevelsen å gjøre og som du sa at det endelig resultatet ikke kommer før senere? Ikke det at det ikke ble bra resultat altså! Håper du får en fin kveld! 🙂

    10. Hei.
      Lurer på det samme som personen over meg. Er Kim k. inspirasjonen til operasjonene dine? Du er sikkert en hyggelig jente, jeg kjenner deg ikke så skal ikke dømme deg men må bare spørre deg om en ting. Syns du foreldrene dine er er så lite pene at du ikke vil ligne på dem? Er du virkelg så misfornøyd med utseende at du ikke engang ønsker at dine egne barn skal ligne på deg?
      Jeg håper virkelig alle jenter som ser opp til deg ser bak fasaden og spør seg selv hva som får en person til å få så dårlig selvbildet at den eneste utveien er å legge seg under kniven. Er det ikke finere å ha sin egen særegen nese, sine egne pupper, rompe ect uten at alle andre kan få absolutt samme utseende som deg, de må bare legge seg under kniven? Du ser jo ut som en søt jente så er rett og slett bare trist at du fikser så mye på ditt orginale utseende.

    11. Så fin nesen din ble! Du kler den godt, men tror du hadde kledd den enda bedre om du hadde i mindre restylane, at hele ansiktet hadde blitt mer balansert! 🙂

    12. Kjendisparet på hårsalong 😉 frisørene ble sikkert starstruck hahah neida (joda) :*
      Rart å si, men jeg er blitt glad i deg Isabel! Vet ikke helt hvorfor, men du virker så snill! Skikkelig.. ydmyk! Klem

    13. Noen av dere er så Jævla ekle! “Skal nesa de peke oppover eller går den ned!” Du var fin nå, men alt for store lepper…. Jeg blir så Jævla kvalm av dere.. At det går an.. Så sykt slemme dere faktisk er.. Og hva vinner dere på det?? Jeg klarer ikke helt å tro at dere er så stygge og fæle selv og at dere gjør dette for å heve dere selv.. For alle vet at det går ikke an å heve seg selv ved å trykke andre ned.. Dere er grusomme mennesker.. Jeg er bare glad for at dere er i mindre tall.. Har du ikke noe hyggelig å si, skrive, mene osv, så hold det for deg selv.. Har ikke foreldrene deres lært dere normal folkeskikk?? Jeg hadde skammet meg noe så grønnjævlig om dere var mine barn.. Seriøst.. Helt utrolig.!!!! Jeg syns helt ærlig at du ser kjempe fin ut og hadde ikke sagt det om jeg ikke mente det,. Håper du er super fornøyd og ikke lar disse fæle medmenneskene våre( ja, for dere er faktisk MEDmennesker til Isabella) gjøre deg usikker og ufornøyd! Det er dem faen ikke vært.. Du ser amazing ut!

    14. Ja, enig med hun over her. Nå som du har fått ny nese, bør du redusere restylanen din for de matcher ikke!
      Kos deg i kveld, klem <3

    15. Ser mange kommentere negativt om nesen din! Jeg tenkte først negativt om den! Men nå skal jeg vær såpass ærlig å si at det bare var misunnelse fra min side! Jeg kunne også tenkt å fikse på nesen for å føle meg vel med mitt eget fjes! Uansett så kommer det alltid til å være noen som syns noe negativt om deg! Først kommenterte folk stygt om hvordan nesen din så ut før, og nå når du har operert så er det og galt! Jeg syns du ser strålende ut! <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg